Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Du misforstår. Hadde det vært slik at vi bare kunne bygget LK fremover og fortsatt hatt en vekst i flere uker fremover, hadde jeg ikke bygget annet enn LK.
Men det har seg slik at man må ha en viss balanse mellom tropper og oppgradering av bygninger i oppstart, noe jeg er 100% sikker på at du er klar over.

Skal du bare lage LK fremover, vil du mest sannsynlig falle som offer for de som skaffet seg Akademi. I teorien selvsagt.
Jeg går ut i fra at dere ikke er dumme nok til å la være å oppgradere ved siden av.

Bare følg med på rankingen din du;). Vi bygger LC konstant vi, null stress det. ;).
 

DeletedUser

Guest
Bryr meg ikke om rangeringen min, jeg bryr meg om framgang.

Hva du betegner som framgang bryr jeg meg ikke så veldig mye om egentlig. Alt jeg ser er en ress bygger som tror at det å bygge ress kommer til å hjelpe deg.:)
 

DeletedUser

Guest
Hva du betegner som framgang bryr jeg meg ikke så veldig mye om egentlig. Alt jeg ser er en ress bygger som tror at det å bygge ress kommer til å hjelpe deg.:)

Oi, jeg beklager hvis jeg fornærmet deg altså. Jeg visste ikke at du spilte gjennom en hel verden med ressursfeltene på nivå 10.
All respekt til deg, o'store TW-helt!
 

DeletedUser

Guest
Vi har alle forsjellige måter på oppstarten her på TW.

Nå har det seg sånn at team McBitch har en metode og Psychosis har en metode. Men spørsmålet er om vilket at våres som er best.
At du liker og få opp ress feltene, det er bare flott for deg det:) du får kose deg med høye ress felt.
Vi har vårt egen oppsett på kordan vi skal starte, og spør du meg, så virker våres litt bedre enn det ditt e forløbig.


På alle verdnene som eg har vært på fra og med v5, har det bare vært folk på toppen som prioriterer tropper og andre ting enn ress felt i begynnelsen. Disse har alltid kommet på toppen og har ALLTID hatt akardemi først.

så ikke kom her og si at vi kommer til å falle som offer når akardemi kommer.
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Folk sier så mye rart for tiden, så jeg tar ikke lenger ord for god fisk...
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Vi har alle forsjellige måter på oppstarten her på TW.

Nå har det seg sånn at team McBitch har en metode og Psychosis har en metode. Men spørsmålet er om vilket at våres som er best.
At du liker og få opp ress feltene, det er bare flott for deg det:) du får kose deg med høye ress felt.
Vi har vårt egen oppsett på kordan vi skal starte, og spør du meg, så virker våres litt bedre enn det ditt e forløbig.


På alle verdnene som eg har vært på fra og med v5, har det bare vært folk på toppen som prioriterer tropper og andre ting enn ress felt i begynnelsen. Disse har alltid kommet på toppen og har ALLTID hatt akardemi først.

så ikke kom her og si at vi kommer til å falle som offer når akardemi kommer.


Men så er det også allmen kjent at det sjeldent er lurt å akademi rushe da du sjeldent tjener på dette litt senere i spillet :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ikke at jeg antyder at dere gjør det da o_O Det har jeg ikke energi til å legge meg oppi :D

Men just sayin ;) Skipper du vesentlig oppbygging av byen bare for å få akademi først taper du på det senere :p
 

DeletedUser

Guest
Ikke at jeg antyder at dere gjør det da o_O Det har jeg ikke energi til å legge meg oppi :D

Men just sayin ;) Skipper du vesentlig oppbygging av byen bare for å få akademi først taper du på det senere :p

Just sayin, med den farten andre har nå.. Så trenger vi ikke rushe akademi for fortsatt å være først. :( Svein setter du opp varmen et hakk?:)
 

DeletedUser

Guest
Vi har alle forsjellige måter på oppstarten her på TW.

Nå har det seg sånn at team McBitch har en metode og Psychosis har en metode. Men spørsmålet er om vilket at våres som er best.
At du liker og få opp ress feltene, det er bare flott for deg det:) du får kose deg med høye ress felt.
Vi har vårt egen oppsett på kordan vi skal starte, og spør du meg, så virker våres litt bedre enn det ditt e forløbig.


På alle verdnene som eg har vært på fra og med v5, har det bare vært folk på toppen som prioriterer tropper og andre ting enn ress felt i begynnelsen. Disse har alltid kommet på toppen og har ALLTID hatt akardemi først.

så ikke kom her og si at vi kommer til å falle som offer når akardemi kommer.

Jeg er helt enig i det du skriver. Og jeg har stor respekt for dere som spiller med ressursfeltene på nivå 10 eller lavere gjennom hele serveren.
Dere har helt klart et bedre oppsett enn det jeg har, og derfor er dere mine overmenn.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er helt enig i det du skriver. Og jeg har stor respekt for dere som spiller med ressursfeltene på nivå 10 eller lavere gjennom hele serveren.
Dere har helt klart et bedre oppsett enn det jeg har, og derfor er dere mine overmenn.

Hvem sier at vi spiller med ress nivå 10 eller lavere hele serveren? Å ha nivå 10 eller lavere til rundt akademi tider er derimot noe annet.
 

DeletedUser

Guest
Hvem sier at vi spiller med ress nivå 10 eller lavere hele serveren? Å ha nivå 10 eller lavere til rundt akademi tider er derimot noe annet.

Hehe. Jeg bare gikk ut i fra det ettersom dere fremstiller ressursfeltene som et pes. :)
 
Topp