Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Er det team vs team du vil ha ? Jeg har to stykker som heter ruen og en som heter thomas :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det hete TribalWars sant? Ikke Solo-Village takes on everyone?

Han spurte om 1v1 også kommer du og argumunterer om at du har et slikt superteam, svar på spørsmålet i det minste.

Ryktes at Krona prøver å vri seg unna situasjonen og ikke vil ta 1v1 fordi skillza da vil komme til synet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nå tar jeg en tur med hunden Krona, vil du diskutere mer så kom igjen senere..:p
 

DeletedUser

Guest
Han spurte om 1v1 også kommer du og argumunterer om at du har et slikt superteam, svar på spørsmålet i det minste.

Ryktes at Krona prøver å vri seg unna situasjonen og ikke vil ta 1v1 fordi skillza da vil komme til synet :rolleyes:

Ryktes at spillet heter TribalWars og at krona liker å kunne bruke de kontaktene han har opparbeidet seg! Men Sure.

TribalSHIT. Si meg en verden du har vært vellyket på! :) Eller der du har vært "mest" vellyket.
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ryktes at spillet heter TribalWars og at krona liker å kunne bruke de kontaktene han har opparbeidet seg! Men Sure.

TribalSHIT. Si meg en verden du har vært vellyket på! :) Eller der du har vært "mest" vellyket.

Viss du spurte zippy har han vel vert ganske høyt oppe på dei fleste verdenene.
 

DeletedUser

Guest
1v1? :) Sure. I'd whop his ass!

Men vent.. Er det bare 2 spiller på en verden? :eek: nei.

Krona.. Jeg er egentlig ikke spess fan av å fortelle folk at de driter seg ut.. for det er morsomt å lese, men du driter deg så lodrett ut at du får hele mennesketheten til å se dum ut.. please kom tilbake når du er over 10 år gammel.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at spillet heter TribalWars og at krona liker å kunne bruke de kontaktene han har opparbeidet seg! Men Sure.

TribalSHIT. Si meg en verden du har vært vellyket på! :) Eller der du har vært "mest" vellyket.

V4 Blackburn, splite den opp til 1. plass så ga jeg fra meg kontoen og begynte på en ny.


Og apropos de derre kommentarene om at 12 åringer ikke har en fult utviklet hjerne, jeg trenger ikke en 40 årings hjerne for å skjønne at du driter deg ut..
 

DeletedUser

Guest
Right. Har du en eneste vellyket verden tribalshit? Spit it out.
 

DeletedUser

Guest
Og nå holder vi kjeft folkens... Krona, du skryter formye og er nedlatende mot 12 åringer. Slutt med det. Dere andre... fint vær det var i dag...
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
V4 Blackburn, splite den opp til 1. plass så ga jeg fra meg kontoen og begynte på en ny.


Og apropos de derre kommentarene om at 12 åringer ikke har en fult utviklet hjerne, jeg trenger ikke en 40 årings hjerne for å skjønne at du driter deg ut..

6 tegn.
 
Topp