Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
V4 Blackburn, splite den opp til 1. plass så ga jeg fra meg kontoen og begynte på en ny.


Og apropos de derre kommentarene om at 12 åringer ikke har en fult utviklet hjerne, jeg trenger ikke en 40 årings hjerne for å skjønne at du driter deg ut..

Kreds! Fra 2011-04-12 23:56:54 har du bare innadlet og adlet gråbyer! Dæven du er god som greier å få en konto til rank 1 på den måten!
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg er 14!! :O
Jeg er jo ganske flink da (a)

Men ja. Ryktes at noen liker speidere? :^)
 

DeletedUser

Guest
Kreds! Fra 2011-04-12 23:56:54 har du bare innadlet og adlet gråbyer! Dæven du er god som greier å få en konto til rank 1 på den måten!

Leser du i det hele tatt hele innlegget mitt ?

Det sto at jeg ga fra meg kontoen da noob.

Og at sørsmål, når du vet at du driter deg ut, hvofor fortsetter du da ?
 

DeletedUser

Guest
Leser du i det hele tatt hele innlegget mitt ?

Det sto at jeg ga fra meg kontoen da noob.

Og at sørsmål, når du vet at du driter deg ut, hvofor fortsetter du da ?

Okei beklager, jeg så litt mer på historien til brukeren så jeg skal korrektere selv. Du fikk kontoen til rank 1 ved og BARE innadle og ta barbariske byer fra dag 1! :D

http://no.twstats.com/no4/index.php?page=player&mode=conquers&id=453693&type=gain&pn=-1 Imponerende måte å komme seg til toppen på! :eek:

Og dette er foresten før du fikk kontoen til rank1 ;)
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Okei beklager, jeg så litt mer på historien til brukeren så jeg skal korrektere selv. Du fikk kontoen til rank 1 ved og BARE innadle og ta barbariske byer fra dag 1! :D

http://no.twstats.com/no4/index.php?page=player&mode=conquers&id=453693&type=gain&pn=-1 Imponerende måte å komme seg til toppen på! :eek:

Og dette er foresten før du fikk kontoen til rank1 ;)

Han har jo adla ein del fra SDDN og gamle Capes så det blir vel litt feil. Litt vel mye gråbyer kanskje, men kanskje tetta han clusteret eller noe:confused:
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
:D

nå skjer store tin Annan linkes til Rosenborg og Per siljan skjelbred er på vei til Hamburg !!
United er intrisert i og kjøpe Nasri og Ronney sier d er kjempe bra
Brasil vant i går og Ramires spilte heile kampen og Luiz ble sittende på benk
Torsdag neste uke avgjørest d om Modric blir enten united/city/chelsea spiller eller om han blir i Tottenham!!
Chelsea skal være klar med og by 400mill
Imorgen er d Rosenborg-Strømgodse skal Rosenborg nå igjen Molde?
 

DeletedUser

Guest

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
<3

nå skjer store tin Annan linkes til Rosenborg og Per siljan skjelbred er på vei til Hamburg !!
United er intrisert i og kjøpe Nasri og Ronney sier d er kjempe bra
Brasil vant i går og Ramires spilte heile kampen og Luiz ble sittende på benk
Torsdag neste uke avgjørest d om Modric blir enten united/city/chelsea spiller eller om han blir i Tottenham!!
Chelsea skal være klar med og by 400mill
Imorgen er d Rosenborg-Strømgodse skal Rosenborg nå igjen Molde?
 

DeletedUser

Guest
Sist redigert av en moderator:

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Tror ikke du helt skjønte meg, jeg snakker om hele historien din! :) Kan sikkert telle men er sikker på at du har mer gråbyer en røde byer, og at du har fått mere røde byer enn du har tatt. Byer gis på tvers av stammer også :)

http://no.twstats.com/no5/index.php?page=player&id=453693

Du er god i Tribalcity da! :D Gråbyene blir jo kjempestore under deg! :D

Koffer i søren hell dokker på og krangle om et spell?
Akkurat som det er live deres
 

DeletedUser

Guest
Når du bruker flere timer hver dag på noe, ønsker man jo som regel å kunne være stolt av det man bruker tiden sin på. :)
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke du helt skjønte meg, jeg snakker om hele historien din! :) Kan sikkert telle men er sikker på at du har mer gråbyer en røde byer, og at du har fått mere røde byer enn du har tatt. Byer gis på tvers av stammer også :)

http://no.twstats.com/no5/index.php?page=player&id=453693

Du er god i Tribalcity da! :D Gråbyene blir jo kjempestore under deg! :D

Det er din mening ja, kan du venligst si meg hvilke verdner DU har lykkes på ?
 

DeletedUser

Guest
Det er din mening ja, kan du venligst si meg hvilke verdner DU har lykkes på ?

Og gråbyene sine <3

Har en .no server på dette nicket. v2. På den tiden var faktisk jeg noob, adlet grått der jeg <3 Men det var ikke derfor jeg regner den verdnen som vellyket. Det var fordi jeg på et tidspunkt satt kv for halve Elite. Dvs, at i en periode hadde makt til å gjøre akuratt hva jeg ville. Ellers så kan du søke på Staying Active på speed. Minst halvparten av seirene de siste årene er mine. Har 2 siere for Adrian. 1 for Xela og 4 for Louis. Har også en seier for champ.mizaan :)

Krona på .net og co.uk er ikke min just saying. Har hatt kontoen stoney på co.uk sleepday på .net har vært min. marasete på .net The Prez på .net har vært min :)

sinope på .es har vært min i den tid der jeg hadde spansk på skolen. imme på .us har vært min

Dette er brukere jeg selv har laget, har vært innom en hel del, hadde også en bruker på tysk og fransk servere ._.


Du kan jo selv spørre Sharpy1 om nivået på .net det er mye høyere enn på .no

Når det er sagt kan jeg legge til at det å ha en bra verden er mye flaks. Mye som må klaffe og jeg har tatt rank 1 fra bedre spillere enn meg. Noen ganger så går det, andre ikke.
 
Sist redigert av en moderator:

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Du... Kan dere ikke gi dere og komme On Topic igjen? Så slipper vi alt for masse infractions..? :s
Syntes ikke det er kult..

Vi vil jo ha det koselig her inne?


OT: Ryktes at det er noen som begynner å få masse tropper.
 
Topp