Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktes at krona bare mistet 100 øks som han igjen nå har fått tilbake. At han han ble clearet noengang er feil<3 halvparten av troppene mine var ute første natten da chizo kom på besøk. Og igår mistet jeg egentlig ikke mer enn 100 øks :)

har mario svikta litt i det siste? :p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktet sier at det har vært ett stort savn av Sindick her..:rolleyes:

Yep, stygge ferie! :mad:

I been alone in the dark! :(

Ryktes at krona bare mistet 100 øks som han igjen nå har fått tilbake. At han han ble clearet noengang er feil<3 halvparten av troppene mine var ute første natten da chizo kom på besøk. Og igår mistet jeg egentlig ikke mer enn 100 øks :)

Da ljuger visst gården din :eek:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktet sier at Varanior08 og FNTC har blitt fryktelig stille etter at FNTC verken leder all-over eller K55-rankingen. Hva kan dette komme av da, de som tidligere hyllet seg selv som vinnere over v9 etter to uker av verdenen?
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Varanior08 og FNTC har blitt fryktelig stille etter at FNTC verken leder all-over eller K55-rankingen. Hva kan dette komme av da, de som tidligere hyllet seg selv som vinnere over v9 etter to uker av verdenen?

Varanior08 spiller ikke i FNTC. Varanior08 spiller nemlig i Psycho på kontoen Blood.Sacrifice.
 

DeletedUser

Guest
Det gjør den nok ikke :) Tilbake på 16 og på vei opp på 17 <3

Siste rapporten min viste at den var fortsatt på 14 (jeg rev den tidligere fra 16 til 14). Jeg rev den igjen fra 14 til 11. så du er/var ganske troppeløs hele tiden.
 

DeletedUser

Guest
Har Varanior08 sluttet på kontoen da? Han spilte da med Kathy istarten av verdenen :eek:
 
Topp