Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Meg bekjent har aldri IP kastet ut spillere fordi de mister noen byer. LOL. men jeg kjenner ikke hele historien så kan selvfølgelig ta feil :) men personlig så sier jo det mye om stammen, statestikk går foran å hjelpe den enkelte spiller? litt morsomt det da, men litt skremmende for medlemmene deres. Fantastisk samhold :eek:

men dette er et rykte, så jeg vet ikke helt om det er fler årsaker til at landeplage ble kasta på hue å ræva ut :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ryktes at JFF vil gi julegaver til DN i år. Førjulsgaver, julegaver og julegaver på etterskudd.
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Meg bekjent har aldri IP kastet ut spillere fordi de mister noen byer. LOL. men jeg kjenner ikke hele historien så kan selvfølgelig ta feil :) men personlig så sier jo det mye om stammen, statestikk går foran å hjelpe den enkelte spiller? litt morsomt det da, men litt skremmende for medlemmene deres. Fantastisk samhold :eek:

men dette er et rykte, så jeg vet ikke helt om det er fler årsaker til at landeplage ble kasta på hue å ræva ut :)

Er det ikkje sån at Landeplage var i DN og ikkje IP?
 

DeletedUser

Guest
landeplage gikk ut av DN fordi han ga opp :) han prøvde å readle og snipe :) men han failet hver gang :)

så han ble ikke kicket pga inaktiv, mer fordi han tapte byer
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
landeplage gikk ut av DN fordi han ga opp :) han prøvde å readle og snipe :) men han failet hver gang :)

så han ble ikke kicket pga inaktiv, mer fordi han tapte byer

Korrekt at han gikk ut av DN fordi han ga opp ja. Vanskelig å ikke faile når u sender 29 øks og 1 am :p
Feil, han ble ikke kicket fordi han tapte byer, men fordi han sluttet og satte meg som kv.
Ellers så er det jo bra jobba, dere klarte å ta han ut etter alle internadlingene deres, imponerende :rolleyes:

Btw, sa dere ikke at dere skulle starte på meg? :confused:
 

DeletedUser

Guest
starte på deg ?

Ser ikke at han sa "med en gang vi er ferdig med landeplage skal vi gå rett på zippy"
 

DeletedUser

Guest
juleferie nå :jkul:

skal slappe av, bygge opp nye nukes :) og lage littt taktikk over neste pulje vi skal fyre opp :) jeg har en del planer vi skal sette opp. om du blir med inni den planen vet jeg ikke ennå :) men sålangt så ser den planen min ganske bra :cool:
 

DeletedUser

Guest
juleferie nå :jkul:

skal slappe av, bygge opp nye nukes :) og lage littt taktikk over neste pulje vi skal fyre opp :) jeg har en del planer vi skal sette opp. om du blir med inni den planen vet jeg ikke ennå :) men sålangt så ser den planen min ganske bra :cool:

ja men nå er vi klare
 
Topp