Ryktebørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ydmykelsen nærmer seg når den neste tar ut 21 sverd! :eek:
Blir det en katastrofal helg for J.F.F og UN eller retter dem opp æren og dreper mer enn 111 sverd? :confused:
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
i.o.m at du har hatt en økning på 500K i ODD-poeng må være usedvanlig tøff de sverdmennene dine. og så har du jo tapt en by, så du bør strekke opp de som er igjen. for de gjør jo en slett jobb i fraværet av de sverdmennene.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå er det nok med å diskutere andres utestengelser! Har vært en vond tendens på dette forumet, og nå setter jeg en stopper for det. Kommer det flere slike tråder/innlegg opp, så kommer jeg til å dele ut infractions til jeg får krampe i armene.

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
ryktene sies at zippy har sluttet på V9.

Kan være han heller vil satse mer på HP2
 

DeletedUser

Guest
Man har da plenty med adelsmenn, så om skulle gjort det så hadde man jo ikke trengt og farma noe mere =)
 

DeletedUser

Guest
ryktes at mr.xxx har slutta og nuke oss i FU står han for inter adling etter de har blitt ferdige med blood.sacrefise
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Carnifex og Paausan farmer som gale, sånn at de kan internadle hele mr. xxx.

vi farmer og angriper og tar byer :) vi farmer for å ha ress og gir ut til trengende i IP :) vi har så mange gråbyer og en del tropper som gjør at vi kan farme ekstremt masse på 1 dag enn de kunne gjordt på 1mnd :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg klarte å sende ca 400 LK rett i døden i ett håp om å få dagens plyndrer, teite mur som aldri har vært der før ..
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at ikke alt er fake LOL jfr. landeplage. Som forøvrig ble kastet ut av DN? litt kjedelig med denne statestikken, ja :eek: eller hva?
 
Topp