Ryktebørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at ingen proe startet når verden kom ut (11:00). Hvis man ser seg som pr0 og startet 11.00 så kan jeg nå avkrefte det.

Så fremt man ikke har raner i noen gradd nå så er man ikke pr0 hvis man startet 11.00, forstår du ikke nå hvorfor jeg sier det så er du også langt uten pr0 uten at jeg nå vil si hvorfor, du vil forstå ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
hvorfor har dere gjort det sånn?!

Ryktet sier at jeg ikke vet :p

Et annet rykte: Jeg har nå laget en konto på v9, og er i full gang med å planlegge noe stort!

Et tredje rykte: Jeg kommer ikke til å vise meg mye på v9 forumet, av ganske åpenbare grunner:) Forumet blir kjedelig? Ja! Men noe må man ofre for å holde seg anonym.
 
Reaksjonspoeng
3
@zippymaster: Skal ikke si imot deg, men jeg vil gjøre litt matte:
Verdenen startet 11:00
Det tar vel 10 min før man har statue(husker ikke)
Det tar vel 6 timer å få pala.(Husker ikke dette heller. Merkelig hvordan man ikke husker ting man driter i)
Dvs at de raskeste begynte å farme kl 17:10 som er 3 timer siden.
La oss si at man har 20 min til nærmeste barbar(noe jeg tror er rimelig så tidlig i spillet)
Hvis man da har vært tilstede helt fra klokken 11 i dag tidlig så har man farmet maks 4-5 ganger.

Tror det er tvilsomt at tom du hadde klart å skaffe deg "raner" på den tiden.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
17:20:00 kan man cirka ha en paladin. Man kan få 225-350 ress. i hver farming da siden ress. i barbarbyene er fullt. Si at det tar 20 min til en bb-by

Man vil da 18:00:00 ha 225-350 ress.
På de neste 2 timene så kan man farme ytterligere 3x til og være på vei ut en gang til da jeg skrev denne meldingen 20:11. Og på da disse 4x så vil man lett få over 500 ressurser ranet i følge mine beregninger.

Man kan minst få 225 ress. (ved fulle ress.byer) hvis man beholder de 5 spydmennene og da har en paladin som er en forutsettning så i følge mine matematiske beregninger så kommer vi frem til et ulikt svar, but I see your point ;)
 

DeletedUser

Guest
Joda, jeg var Flashbolt på v6 ;)

åja, stemmer det.
men vil vel ikke helt innrømme at du knuste meg, siden jeg ble nuket av 3 andre spillere før du fikk adlet en by fra meg :p
men vel vel, ny verden, nye muligheter :cool:
 

DeletedUser

Guest
åja, stemmer det.
men vil vel ikke helt innrømme at du knuste meg, siden jeg ble nuket av 3 andre spillere før du fikk adlet en by fra meg :p
men vel vel, ny verden, nye muligheter :cool:

da tek eg deg, enkelt og greit :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at The Coca-Cola Company gjør comeback idag etter ca et halvt år uten tw. :) Her på v9. :)
 

DeletedUser

Guest
ryktene sies at jeg har 13 Invitasjoner til stammer her på V9 :p

herlig å være populær :cool:
 

DeletedUser

Guest
ryktene sies at ingen har øks ennå på V9 :) eller andre tropper enn spyd og sverd
 

DeletedUser

Guest
er jo alltid kjekt å dele opp spydene dine :) sånn at du ikke mister noen når du sender på gråbyer
 
Topp