Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Og av det jeg vet så er man i en stamme for å hjelpe hverandre så at byer blir stacket er vel normalt og en sjangse man tar når man går mot folk som har en grei stamme?

Lol, BRA! endelig en ikke retarda kommentar fra deg. Der skjønte du hele poenget mitt, ja vi tok en sjangse og brente den. men off'et vårt gikk ikke gratis og det vet du, så bare ZIP IT.
 

DeletedUser

Guest
Jo, gikk gratis, så forsvarerens tap :eek:

du dummer deg. Vel, zippy, viss vi gjorde noe så forferdeligt dorligt. Kansje meg og deg skal spille 1 vs 1 engang:rolleyes:


og btw, å ha halve nukes i andre byer som er nyadlet er 100 % normalt. At feil gjøres er og 100% normalt. Eneste jeg ikke liker, er at du skal tøffe deg sånn forran andre og gi ut fakta om andre, når du selv bare har adlet store gråbyer, eller internadlet deg til toppen. lite imponerende spørr du meg, så gleder meg bare til vi kommer på slagmarka. ;)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Citat : " og btw, å ha halve nukes i andre byer som er nyadlet er 100 % normalt. At feil gjøres er og 100% normalt "

Wauw.....Er det normalt at man kan gjøre feil?? Når man leser enkelte kommentarer, virker det ikke som normalen :rolleyes:

Sorry, er vist off-topic dette :eek:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
du dummer deg. Vel, zippy, viss vi gjorde noe så forferdeligt dorligt. Kansje meg og deg skal spille 1 vs 1 engang:rolleyes:


og btw, å ha halve nukes i andre byer som er nyadlet er 100 % normalt. At feil gjøres er og 100% normalt. Eneste jeg ikke liker, er at du skal tøffe deg sånn forran andre og gi ut fakta om andre, når du selv bare har adlet store gråbyer, eller internadlet deg til toppen. lite imponerende spørr du meg, så gleder meg bare til vi kommer på slagmarka. ;)

Jeg var da greit langt oppe på topp 20 før da claudius og pitic ble grå :eek:
 

DeletedUser

Guest
Citat : " og btw, å ha halve nukes i andre byer som er nyadlet er 100 % normalt. At feil gjøres er og 100% normalt "

Wauw.....Er det normalt at man kan gjøre feil?? Når man leser enkelte kommentarer, virker det ikke som normalen :rolleyes:

Sorry, er vist off-topic dette :eek:

Hvem nå enn du sikter til med det der.. kom med det.:)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Granny du fikk tydligvis ikke med deg hva jeg sa


anyways..

Når du stiller dumme spørmål, eller kommer med dumme kommentarer så hva forventer du? Da får man dumme svar tilbake:)

Fordi alle spørsmål og komentarer som kritiserer deres valg eller spille stil er dumme?
^^ Jeg fikk faktisk ikke med meg hva du sa, bruker du flere forum kontoer?
kan faktisk ikke se at du noen gang før har pratet til meg.
 

alekyo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ryktes at Hakkespetten slutter på v9. Ble tapet av hovedbyen for stort for den lille fuglen? Vil historien gjenta seg?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Hvem nå enn du sikter til med det der.. kom med det.:)

Tja, det er jo bare å lese forum, da går det jo ganske tydeligt frem, hvem som ikke kan se egne feil, hvem som er raskt ute med tåpelige kommentarer om andre spillere, hvem som hovere over andre sine feil.....osv. Men dette har du vel allerede gjennemskuet?
 

DeletedUser

Guest
Tja, det er jo bare å lese forum, da går det jo ganske tydeligt frem, hvem som ikke kan se egne feil, hvem som er raskt ute med tåpelige kommentarer om andre spillere, hvem som hovere over andre sine feil.....osv. Men dette har du vel allerede gjennemskuet?

Jeg er litt usikker på om du sikter til meg eller andre :eek:. Hvis du hinter til at det er meg.. ja da er det bare å beklage.:eek:
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ryktes at Hakkespetten slutter på v9. Ble tapet av hovedbyen for stort for den lille fuglen? Vil historien gjenta seg?

Hvorfor må andunger som deg og mister jeey her trekke konklusjoner som er helt på jordet?

Jeg har, som sagt tidligere, mistet spillelysten etter og ha blitt dolket av en gjeng med hodeløse høns. Det stakk dypt siden jeg såg på de som venner av meg, men jeg tok dessverre feil. Jeg har ikke farmet eller gjort så mye in game siden Padden(Paddehat aka Drawde) og co stakk ut av stammen, bortsett fra og hjulpet til i ledelsen i ny og ne, og sendt ut nuken på jobbetur. Og si at jeg slutter på grunn av en tapt by blir bare for dumt, da det bare er rent oppspinn (som dere vil se mer ifra *IP fremover, de har jo vist et stort potensial til og snakke piss..).


V7 er mye bedre enn denne korrupte drittverdnen her. Der finnes det ihvertfall en håndfull av lojale folk som vet hvordan og spille skikkelig. V9 er for meg et avslutta kapittel nå, det er bare bortkasta tid og sitte her og krangle og motargumentere med både sta sauer og tullinger.

So long, folks :).
 
Topp