Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Det er ikke et rykte når det er fakta da zippy :D

Artig at du prøvde å adle Carni med spyd i hvertfall....lol
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at UN (og litt J.F.F) nok en gang viser at de er elendige til å angripe :p
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ryktes at UN (og litt J.F.F) nok en gang viser at de er elendige til å angripe :p

ja....det er sikkert derfor at du fikk over 600K i OD-d økning i løpet av gårsdagen ;) og så kommer det mer i løpet av fremtiden.
så du skal jo bare være glad til. hva hadde skjedd om vi virkelig kunne dette? hadde vi tatt over verden? hadde vi fått oss en frekk liten firkantbart på overleppen og invadret Polen?
eller er vi bare glad til for å få sendt avgårde noen angrep på Den-Å-Så-Store-Lord Sayver?
følg med så kommer vi sikkert med et mer eller mindre fornuftig svar.
 

DeletedUser

Guest
ja....det er sikkert derfor at du fikk over 600K i OD-d økning i løpet av gårsdagen ;) og så kommer det mer i løpet av fremtiden.
så du skal jo bare være glad til. hva hadde skjedd om vi virkelig kunne dette? hadde vi tatt over verden? hadde vi fått oss en frekk liten firkantbart på overleppen og invadret Polen?
eller er vi bare glad til for å få sendt avgårde noen angrep på Den-Å-Så-Store-Lord Sayver?
følg med så kommer vi sikkert med et mer eller mindre fornuftig svar.

Håper du vet at OD-D er hvor mange tropper JEG dreper? så der faila du ganske hardt. Jeg drepte 86k off tropper fra dere i går, og dere drepte toppen 10k def tropper fra meg.

Også må vi jo ikke glemme de 5 adelstogene deres da som gikk rett i dass, deilig at jeg får litt inc støtte fra dere også.

Hadde jeg faila gang på gang på gang tror jeg at jeg hadde blitt litt irritert, men der er jo bare meg da :eek:

Lurer på hvor mange ganger dere i UN, eller oxcyder, skal faile på DEN ene byen min før dere forstår at dere aldri vil få den.

Men gjerne fortsett! jeg vil bli angrepet, det er det jeg elsker ved spiller, håper dere sender alt dere har på meg :)

/GLHF
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Håper du vet at OD-D er hvor mange tropper JEG dreper? så der faila du ganske hardt. Jeg drepte 86k off tropper fra dere i går, og dere drepte toppen 10k def tropper fra meg.

Også må vi jo ikke glemme de 5 adelstogene deres da som gikk rett i dass, deilig at jeg får litt inc støtte fra dere også.

Hadde jeg faila gang på gang på gang tror jeg at jeg hadde blitt litt irritert, men der er jo bare meg da :eek:

Lurer på hvor mange ganger dere i UN, eller oxcyder, skal faile på DEN ene byen min før dere forstår at dere aldri vil få den.

Men gjerne fortsett! jeg vil bli angrepet, det er det jeg elsker ved spiller, håper dere sender alt dere har på meg :)

/GLHF

ja jeg vet hva OD-d er. det er de poengene som du får når andre angriper deg. det vil da si at du mister tropper, eller bygninger, alt ettersom. eller at du, som du så standhaftig påpeker, tar unna våre tropper.
jeg bare refferer til det som TW-stats viser.
jeg har nok ikke tilgang til kontoen din, så dine påstander blir vanskelig å motbevise.

og jeg personlig ligger jo litt for langt unna til å være en trussel for deg, eller omvent. så at jeg skal begynne med å sende nukes på deg blir jo beste fall bare en del av en cunning plan. ;)
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ryktes at han slettet kommentaren sin :eek:

aaaah. det forklarer saken. jeg stusset nemlig over den kommentaren til Zippy. ikke det at han er så veldig klar i alle sine kommentarer, for vi er jo vant med at han rører litt rundt i grøten, men denne var ekstra vanskelig å forstå.
så jeg håper bare Zippy finner såpass varme i sitt hjerte at han tilgir meg alle mine stygge tanker jeg hadde om den kommentaren hans siden det nå er avklart at det ikke er hans feil i det hele tatt.
sorry Zippy...:eek:
 
Topp