Ryktebørsen

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
så vidt eg vet så er god likt spiller spisielt blandt ledelsen til IP :eek: så blir litt feil og si det ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Rart hvordan IP kan se på seg selv som de reelle seierherrene etter dette :) Dere fikk seieren servert på sølvfat kanskje dagen før DN ville nådd 25 mill grensen. Dere ville aldri ha klart å tatt oss igjen uten Donslask og Corsix sin hjelp, også står dere her inne på forumet å skryter av at dere nesten er best :) hehe, det er litt rart synes nå jeg.
 

DeletedUser

Guest
Unnskyld meg, men heter ikke spillet "Tribal Wars" minnes at det har noe med krig å gjøre. Klag hva dere vil på måten de vant på, men det er krig, og de tyr til sine egne midler, støtter handlingene til IP fult ut.

Eneste grunnen til at diskusjonen fortsetter er jo at DN er ærgelig og rett og slett grinete :p
 

DeletedUser

Guest
Rart hvordan IP kan se på seg selv som de reelle seierherrene etter dette :) Dere fikk seieren servert på sølvfat kanskje dagen før DN ville nådd 25 mill grensen. Dere ville aldri ha klart å tatt oss igjen uten Donslask og Corsix sin hjelp, også står dere her inne på forumet å skryter av at dere nesten er best :) hehe, det er litt rart synes nå jeg.

Er smertelig klar over at seieren ble servert på sølvfat, og vet at vi ikke har vunnet uten dem. Er ingenting og benekte det.

Og til deg villa, jeg er her og leser og ser. Men vet at det ikke er vitsi for meg og skrive noe for da blir det bare slakta.
 

DeletedUser

Guest
Kjære DN.

skjerpings! spillmessig så hadde dere kanskje fortjent seieren. vel TW er ikke kun et teknisk spill for å slå ut tropper å adle byer.. vi ble da lenge beskylt for å være så dårlige siden vi ikke klarte å gjøre noen mottrekk til DN sin intense gråbyhoring, og innadling av FU siste mnd (ok da, litt adling av IP spillere også da)... Jeg mener ikke med dette at IP ikke har gråbyhoret eller innadlet. TW er sammensatt av mange taktikker, ledelse, diplomati, spionasje, sabotasje, backstabbing osv... vet ikke hvor mange ganger dere har nevnt hvor mange spioner dere har her og der... skal ikke ta opp det eller andre "umoralske" ting...

i tw, så er det jo forskjellig spill i forskjellige faser i spillet. Det som skjer for DN her, føles veldig kjipt for dem. forstår det. men uansett hvordan IP evt ville klart å passere dere i poengsum, så måtte det jo noen mirakler til slik det så ut før corsix og donslask kom over.. men i stede for å legge alt her på IP...

hva med å se på dere selv? hvordan har dere kunnet lede en stamme som gjør det slik at medlemmer ikke unner sin egen stamme/ledelse seieren? det er jo internt hos dere probleme ligger... ikke legg dette over på IP.

Om dere taper, så taper dere som følge av interne "greier" i DN, ikke fordi at IP er spillmessig bedre enn dere. Skjønner at dette er kjedelig og virker veldig ufortjent. Men da er det her dere har failet, og dessverre kun dere selv å takke..

uansett har vi alle hatt mange fine stunder her på V9. Ikke takke for spillet, blir litt under hva jeg forventer fra dere.
Jeg har hatt det veldig morro her på v9 sammen med DERE og alle andre som har bidratt til spillet i alle dets fasonger. Jeg har stor respekt for mange i DN! takk for alle netter dere har holdt meg våkne, all hetsing/provokoasjon, alle morsome kommentarer som har gitt meg mange morsomme ting som jeg har hygget meg stort med (hug)

til alle dere i IP : dere er en FANTASTISK fin gjeng! jeg er velidig glad og stolt for å ha fått vært med i stammen og ledergruppen i lang tid (til tross en liten pause siste ukene)!

DN, ikke vær dårlige tapere om dere taper... IP skal ikke være dårlige vinnere!!

TUSEN TAKK FOR SPILLET!!! (om dette skulle holde til i morgen kveld da :eek:)

ha en fortryllende natt!! mvh Torstein :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Unnskyld meg, men heter ikke spillet "Tribal Wars" minnes at det har noe med krig å gjøre. Klag hva dere vil på måten de vant på, men det er krig, og de tyr til sine egne midler, støtter handlingene til IP fult ut.

Eneste grunnen til at diskusjonen fortsetter er jo at DN er ærgelig og rett og slett grinete :p

Ehm, hadde dem spilt "Tribalwars" hadde dem ikke vunnet, for da hadde nemlig DN vunnet skjønner du :) Hvis du spiller "tribalrecruit", så vinner nok IP ser det ut som. At du støtter handlingene til IP er vel pga du erklærte DN krig i går, og ikke klarer å skille hvit fra svart, men for all del. Rekruttering er en del av spillet, men selvom det er en del av spillet kan en ikke slå seg på brystet å kalle seg rettmessig eier når den ledende stammen har ledet gjennom hele v9s historie, så kommer det to spillere og vrir om hele situasjonen dagen før v9 hadde vært avgjort til fordel for den ledende stammen. Du er meg en raring du, myspace.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Beklager Torstein, men hvis dere forventer noe "gratulerer, bra jobba", så burde dere gjort det på en annen måte.

Dere må forstå at denne seieren overhodet ikke er fortjent, og dere på ingen måte har fortjent dette. Paausan-gjengen er vel den kontoen jeg respekterte mest i IP før i dag, men nå har dere alle tre vært og uttalt dere her på forumet og viser svært liten forståelse for vår reaksjon.

Veit liksom ikke hva jeg skal si, annet enn at jeg er veldig skuffet, og at i mine øyne så vant vi V9. Regner med at dere gir blanke i om dere har våres "respekt" eller ikke, så gidder ikke dra noe lenger på den.
 

DeletedUser

Guest
Beklager Torstein, men hvis dere forventer noe "gratulerer, bra jobba", så burde dere gjort det på en annen måte.

Dere må forstå at denne seieren overhodet ikke er fortjent, og dere på ingen måte har fortjent dette. Paausan-gjengen er vel den kontoen jeg respekterte mest i IP før i dag, men nå har dere alle tre vært og uttalt dere her på forumet og viser svært liten forståelse for vår reaksjon.

Veit liksom ikke hva jeg skal si, annet enn at jeg er veldig skuffet, og at i mine øyne så vant vi V9. Regner med at dere gir blanke i om dere har våres "respekt" eller ikke, så gidder ikke dra noe lenger på den.

Jeg har ikke sagt at jeg ikke har forståelse for deres reaksjon!! det har jeg så absolutt!!! jeg sier bare at dere ikke skal legge alt her over på IP, men se hvorfor medlemmer hos dere ikke unner dere seieren. vi har fulgt hverandre til målstreken... dere lå klart best an til å vinne!!! utrolig surt, spesielt for dere at det avgjøres som følge av at folk bytter side rett før målgang... Jeg sier jo også at spillmessig (fjerning av tropper, og adling av byer) så har dere bedre statestikker enn oss å vise til!! jeg har stor respekt for mange av spillerne i DN!!! uansett om vi taper vinner, så vil jeg takke dere for spillet!
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jeg har ikke sagt at jeg ikke har forståelse for deres reaksjon!! det har jeg så absolutt!!! jeg sier bare at dere ikke skal legge alt her over på IP, men se hvorfor medlemmer hos dere ikke unner dere seieren. vi har fulgt hverandre til målstreken... dere lå klart best an til å vinne!!! utrolig surt, spesielt for dere at det avgjøres som følge av at folk bytter side rett før målgang... Jeg sier jo også at spillmessig (fjerning av tropper, og adling av byer) så har dere bedre statestikker enn oss å vise til!! jeg har stor respekt for mange av spillerne i DN!!! uansett om vi taper vinner, så vil jeg takke dere for spillet!

Mulig dette er feil tidspunkt for meg å svare på, fordi jeg er forbanna. MEN, sånn som dere vinner, så blir dessverre ingen gratulasjon å få fra min kant. Det betyr sikkert ikke så mye for dere uansett, men jeg kan gjerne være ydmyk om man taper for en bedre motstander. Kan jo sammenlikne det med å tape VM-finalen på overtid fordi motstanderlaget har kjøpt dommeren og fikk et gratis straffespark på overtid.

Ja, som spillere har vi mange flinke, sånn som dere. Som stamme har vi også vært best, og burde vunnet, men sånn blir det nå ikke. Og som en bitter og forbanna grinebiter som jeg er, så kommer det en del kommentarer, som jeg regna med dere regnet med. Jeg tror også IP så på dette som en siste utvei, og er klar over at denne seieren ikke vil bli husket for hva dere gjorde ingame, men hva som skjedde på slutten her. Det er trist, for V9 hadde fortjent en skikkelig vinner. Om det hadde vært oss, eller dere. Nå sitter vi igjen med en forbanna stamme som føler seg som vinnere, og en vinner som får et rykte som "den stammen som vant ufortjent". Synd det skulle ende på denne måten.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
En brøkdel av seieren handler om premien, de 200-300 pp en får av å vinne en verden, resten av regnskapet handler om hvordan man vant. Jeg kan med glede på samme måte som Zod her beskriver, ha respekt for vinneren dersom de har vært bedre gjennom hele perioden. Hvilken periode kan IP skryte på seg å ha vært bedre enn IP egentlig? Dere ville tapt dere, hvis Don og Corsix ikke ville ha kommet over.

Nei, dersom dere skulle vinne vil dere aldri i mine øyne bli ansett som den rettmessige vinneren noen gang, og jeg tror mange sitter med samme inntrykket. Bortsett fra dere i IP da, såklart.

Tja, gidder ikke kommentere den mulige seir vi får, intet er vel avgjort før tiden er gått ut. Men ka ikke la vær med å drage en liten parallel. Var i AriCa da vi vandt v2, der kom samme beskyldninger om "delvis" ufortjent seir pga vi backstappet vores allierte. Rart..........blir muligens 2. gangen jeg er med å vinne en verden........men heller ikke denne gangen er det åpenbart fortjent. Ku det være muligt å få oppskriften på en ærlig seir.......en seir hvor den vinnende part ikke under hele perioden har gjort bare en "uærlig" handling?? ( set med den tapene parts øyne )
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror nok den følelsen mange sitter igjen med kan sammenlignes med det mange satt igjen med etter EM-finalen i 2004, eller årets CL-finale. Man føler på ingen måte at vinnerne er verdige, men så begynner man å tenke på; hva er egentlig verdige vinnere?

I fotball er jo det å score flere mål enn motstanderen som gjør deg en vinner, på samme måte kan man trekke linjer opp mot det å skape en stamme hvor alle medlemmene har lojalitet til sine stammefrender.

Så hvorfor blir ikke IP sett på som verdige vinnere, de brukte jo de midlene som var lov - og som skulle til? Vel, det tror jeg ingen kan svare på. IP er vinnerne, og de skal ha for den jobben de nå har gjort for å komme dit - men jeg tror mange sitter med den smaken i munnen som jeg hadde etter årets CL-semifinale, den kvelden jeg satt og rev meg i håret og forbannet disse engelskmennene.


Men samtidig kunne jeg ikke si at det ikke var fortjent, mitt lag gjorde ikke den jobben de skulle gjøre - kanskje sitter noen også igjen med denne følelsen? Og likevel, den dag i dag, når jeg prøver å lurke ut av meg at det var en fortjent seier til Chelsea - så finner jeg meg selv i å ikke klare det. Det er nemlig noe med det grasiøse spillet jeg er vandt med å se mitt lag spille, den følelsen av å føle noe glipper ufortjent ut av hendene - jeg tror DN for alltid vil sitte igjen med den følelsen..
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Let the blues cruise <3 Jeg elsker Chelsea, så det er en helt fortjent seier sett med hvordan dem spilte. Oppvisning i fantastisk forsvarsspill. Uansett, jeg hadde garantert annerkjent IP som vinner av v9 dersom rollene var byttet om før to spillere hoppet over. Uten tvil, det er slik det er, men når det var to spillere som regelrett ga dere seieren dere ellers aldri ville fått, så forsvinner den bittelille æren jeg har i forhold til IP. Nå er jo Lady Ibex i stammen deres, så det sier jo litt.
 

DeletedUser

Guest
det hadde vært mye verre fra mitt syn vist det var vi i IP som spurte dem om å komme over. etter mitt syn
 
Topp