Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktes at den første adelsmannen er på v11 innen 2 timer !
 

DeletedUser

Guest
Folk med 497 poeng allerde, kordan e det mulig???

*Alle premiumfunksjoner betyr;
- Halvering av byggetid - 10pp
- Fullfør umiddelbart, gjør det mulig å gjøre ferdig en ordre umiddelbart når det er 20 minutter igjen av byggetiden - 10pp
- Billigere bygningskostnader - 30pp
- Farmeassistent
- Kontoadmin
- Handelsbonus, handelsmenn beveger seg 50% raskere og bærer 50% mer
- Ressursbonus, gjør det mulig å kjøpe til seg 20% mer ressursproduksjon per time
- Ressurshandel, gjør det mulig å handle på marked med en spesifikk ratio - 0.7 på v11.
Eksempel: Du gir 700 leire og får 1000 tømmer.

Jupp...
 

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
han må jo ha stått på og farmet som en helt itillegg da? men ikke morsomt å spille mot noe sånt, man kommer ikke til å ha en sjangs uten å bruke flere tusen:/
 

DeletedUser

Guest
han må jo ha stått på og farmet som en helt itillegg da? men ikke morsomt å spille mot noe sånt, man kommer ikke til å ha en sjangs uten å bruke flere tusen:/

bare brukt mye premium poeng.

dette er en server som er meningen for at innogame skal tjene penger på :p
 

DeletedUser

Guest
Men uansett hvor raskt han bygger seg opp har han ikke ress til det :p 20% gir deg ikke en 4k by på en dag
 

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
bare brukt mye premium poeng.

han må ha farmet, hvis ikke skal det ikke være mulig. jeg har faktisk brukt 20%redusering på alle mine oppgraderinger og jeg har ikke en sjangs, selv med troppene ute på farmetokt helt siden jeg kome meg inn på v har jeg ikke ress til overs til å oppgradere til 2k en gang...
 

DeletedUser

Guest
-.-

Ryktes at ekans har 10 adels + lvl 30 gård med over 50 mynter...

BRA JOBBA TW-TEAM OG INNOGAMES.. dere har klart å kjøre hele verdenen i dass!
 

Thelol100

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
han må ha farmet, hvis ikke skal det ikke være mulig. jeg har faktisk brukt 20%redusering på alle mine oppgraderinger og jeg har ikke en sjangs, selv med troppene ute på farmetokt helt siden jeg kome meg inn på v har jeg ikke ress til overs til å oppgradere til 2k en gang...

Han får ressurser for å handle på markedet..
F.eks. som tidligere nevnt
han bytter 700 jern, og får tilbake 1k tre
30% ekstra ressurser for å handle litt på marked, det er vel en av tingene som ødelegger mest på denne verdenen ;)
 

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Han får ressurser for å handle på markedet..
F.eks. som tidligere nevnt
han bytter 700 jern, og får tilbake 1k tre
30% ekstra ressurser for å handle litt på marked, det er vel en av tingene som ødelegger mest på denne verdenen ;)


hehe er noen min siden jeg forstod dette for å si det sånn;p
 
Topp