Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
merka det, det blirjo litt urettferdig for oss som kanskje ikke hadde tid ista og vill bruke pp der og bare får 10% mer for det manbetaler i steden for 30% som ekans fikk da han brukte den metoden
 

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
merka det, det blirjo litt urettferdig for oss som kanskje ikke hadde tid ista og vill bruke pp der og bare får 10% mer for det manbetaler i steden for 30% som ekans fikk da han brukte den metoden

så det er mer rettferdig at det fortsetter å være 30% og at de som har råa til å bruke flere tusen på pp bare kan cruise seg til en seier?:p
 

DeletedUser

Guest
Sondre aka Shiningwolf?
Jepp.


et eksempel er:
har du 100 ress og bytter inn 5 ganger sånn som da ekans gjorde det fikk man 574
skal man få det samme nå med nye ratioen må man bytte 17 ganger. urettferdig? - quote fra skype, som er meget sann, så de driter på draget uansett hva de gjør blir dette urettferdig på en måte eller annen. (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Buhu hva ska du gjer ? Ikke min feil dere er for sent ute. Og de står ikke i reglene at de ikke er låv. Så hva kan dem gjøre ?
 

DeletedUser

Guest
Buhu hva ska du gjer ? Ikke min feil dere er for sent ute. Og de står ikke i reglene at de ikke er låv. Så hva kan dem gjøre ?

De kan ikke gjøre en dritt :p

Ikke at jeg bryr meg, jeg bare ler av hele denne saken her, sykt bra det du gjør (party)
 

DeletedUser

Guest
De kan ikke gjøre en dritt :p

Ikke at jeg bryr meg, jeg bare ler av hele denne saken her, sykt bra det du gjør (party)

Hehe takk , sko git deg rykte poeng for den. Men har git ut for mange på dei siste 24 t så beklager får den imåra :)
 

DeletedUser

Guest
Det blir mer enn 3 ganger dyrere etter de endra ratioen for kjøp av ressurser.... altså må bruke 3 ganger mer pp for å oppnå det samme som ekans. vist han har brukt 5000 pp så må vi nå bruke 16000 pp for å oppnå samme effeks....

Ingen her kan si at det ikke er urettferdig....
 

DeletedUser

Guest
Det blir mer enn 3 ganger dyrere etter de endra ratioen for kjøp av ressurser.... altså må bruke 3 ganger mer pp for å oppnå det samme som ekans. vist han har brukt 5000 pp så må vi nå bruke 16000 pp for å oppnå samme effeks....

Ingen her kan si at det ikke er urettferdig....

Synest de er fair eg. Pga gråbyene har blit støre så kan hente inn ressusene der.
 

DeletedUser

Guest
rykte sat mannå taper på å bytteress med den nye fungsjonen da ratio ble byttet til 1.1 så ekans forblir itoppen
 
Topp