Ryktebørsen

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Joda, spilt sammen tidligere verdener vi. Bare søknadene dine som har vært veldig så feilinformerende til tider. (clapping)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Hmmmmm
Når da?


Ble så nysgerrig at jeg måtte svare :p
 
Sist redigert:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
@ Chaos, jeg er den kommende vinner av v11, med min viduerlige dual.

@Nikkow, du er langt i fra verdens beste spiller, og om du står for en gjennomsnittlig spiller i din nåværende stamme, kommer vi til å vinne, uavhengig hvor selvsikker jeg er nå.

Elsker når det er sånn bråtøffe spillere som setter kontoen på slett når det røyner;)

Men siden du er så tøff mot BNP og WIC, så må du vite mere en oss hva som kommer til å skje?
 

DeletedUser

Guest
Off off, må ikke bli for ivrig fyllesamen nå...


slik det er nå har wic dobbelt så mye mer poeng enn oss. Sier ikke at det er sikkert vi skal mot de, men det er nogså mye poeng, og bnp ligger rett bak oss og de to har jo ally, men har da vært gjennom verre en dette da :) så satser på at dette går fint :)

jeg sier ikke at noe har skjedd, bare sier som eksempel, før man begynner og gi lovnadder :D (a) (tross alt min konto) hehe

Mads
 
Sist redigert av en moderator:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det virker som om dere har gitt medlemmene deres en krigsordre allerede.

Jeg kan bare tale for BNP og de tankene var ikke vårt hode i går, men klok av skade så skal mann være obs når det kommer denne type opppgulp fra medlemmer til f.eks dere i denne omgang.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Det virker som om dere har gitt medlemmene deres en krigsordre allerede.

Jeg kan bare tale for BNP og de tankene var ikke vårt hode i går, men klok av skade så skal mann være obs når det kommer denne type opppgulp fra medlemmer til f.eks dere i denne omgang.

Amen!!
 

DeletedUser

Guest
Topp 2 stammene merger.

Veldig bra :)

noe eg ikkje har fått med meg? eller mener du dirty og wic? for de merger ikkje. greit noen dirty spillere gikk til wic, mens andre gikk til andre stammer samt andre igjen dannet en egen stamme
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Er ikke langt unna hvertfall :) Flere av de store spillerne der gikk over, men det er ikke en merge nei :p
 
Topp