Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Hyggelig å høre. (yes)

Ryktes at BB4H også beskylder folk i allierte stammer for spionasje når de ikke klarer å adle en by selv. :Surprised:

Ryktes at KA rett og slett prøver å virke overlegne ved å undervurdere alle andre stammer på v11 og at en gjennomsnittlig BB4H-spiller har mere def-tropper enn hele KA til sammen. Smeller nok tilbake på dere senere i spillet :rolleyes:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ryktes at KA rett og slett prøver å virke overlegne ved å undervurdere alle andre stammer på v11 og at en gjennomsnittlig BB4H-spiller har mere def-tropper enn hele KA til sammen. Smeller nok tilbake på dere senere i spillet :rolleyes:

Hæ? Overlegne?
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Ryktes at KA rett og slett prøver å virke overlegne ved å undervurdere alle andre stammer på v11 og at en gjennomsnittlig BB4H-spiller har mere def-tropper enn hele KA til sammen. Smeller nok tilbake på dere senere i spillet :rolleyes:

Ryktes at du er helt inneforstått hvordan KA og NA organiserer seg. Nei jaggu gutter og jenter. Her kan man likså pakke sammen gitt.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Ryktes at KA rett og slett prøver å virke overlegne ved å undervurdere alle andre stammer på v11 og at en gjennomsnittlig BB4H-spiller har mere def-tropper enn hele KA til sammen. Smeller nok tilbake på dere senere i spillet :rolleyes:

det ryktes også at det er svært vanskelig å erobre hele verden med en stamme som består utelukkende av deff-tropper.
såfremt dere ikke har en avsindig bra plan da, en plan så smart at til og særdeles smarte planer sier: "se, der er det jaggu meg en smart plan dere". med andre ord en plan så lur at den lurer barn på andre lure planer. skjønner dere? den strategien på være på høyde med det aller ypperste av abnorme strategier. så bra at om Grekerne hadde vist om den så hadde ikke Eposet handlet om de tapre 300 soldatene til Kong Leonidas, men den ene soldaten til Kong Leonidas.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Moloersøt ikke vet helt hva han snakker om. Ryktes også at jeg kommer til å bli slaktet av ham for å skrive dette her (clapping)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at du er helt inneforstått hvordan KA og NA organiserer seg. Nei jaggu gutter og jenter. Her kan man likså pakke sammen gitt.

Mener bare at det virker som om dere tar litt lett på resten av stammene her på v11 siden dere tross alt er en stor gjeng med gamle TW-spillere, som kanskje har gjort dere littegranne i overkant overlegne ja...

Det at dere undervurderer motstanderne deres kan både være positivt og negativt...
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Mener bare at det virker som om dere tar litt lett på resten av stammene her på v11 siden dere tross alt er en stor gjeng med gamle TW-spillere, som kanskje har gjort dere littegranne i overkant overlegne ja...

Det at dere undervurderer motstanderne deres kan både være positivt og negativt...

Hva får dere til å tro at vi undervurderer noen? Vi er en opplæringsstamme med mål for serveren og lære opp nye spillere, og ha det litt gøy på veien.

Om du mener jeg er overlegen, så får jeg bare beklage, men dere beskylder meg stadig for ting og tang som ikke henger på greip. Ta heller tak i det selv, i stedet for å kalle oss for overlegne.
 

DeletedUser

Guest
Hva får dere til å tro at vi undervurderer noen? Vi er en opplæringsstamme med mål for serveren og lære opp nye spillere, og ha det litt gøy på veien.

Om du mener jeg er overlegen, så får jeg bare beklage, men dere beskylder meg stadig for ting og tang som ikke henger på greip. Ta heller tak i det selv, i stedet for å kalle oss for overlegne.

Beklager så mye for det, overlegne var nok ikke akkurat det rette ordet å bruke. Liker tankegangen deres, men dere hadde vel ikke sagt nei til å vinne v11? :p
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Mener bare at det virker som om dere tar litt lett på resten av stammene her på v11 siden dere tross alt er en stor gjeng med gamle TW-spillere, som kanskje har gjort dere littegranne i overkant overlegne ja...

Det at dere undervurderer motstanderne deres kan både være positivt og negativt...

At vi ruger på noen gamle traverer er korrekt, at vi er overlegne lurer jeg på hvor du har fått intrykket av. Kjenner igjen en del nick på v11 og vet at det er mange solide spillere som jeg helst ikke ønsker å utfordre.

Ingen sier nei til å vinne noe som helst, men som villa presiserer ønsker vi også å lære opp nye spillere.
På lang sikt vil jeg påstå at de som ikke har spilt så lenge har en større fordel , så sant de går inn for det. De er ofte mer motivert, har brattere læringskurve, utvikler en egen spillerstil etterhvert og tar ofte rotta på de inngrodde veteranene som blir innatkive midtveis i spillet.

Skal du lykkes kreves det hardt arbeid og mye feiling :)
 
Topp