Ryktebørsen

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
øhh skj-ønte ikke helt hva du mente der navn ...... men en ting jeg vet er at kongla her mer skills i lille tåa si enn det du har i hele kroppen din ;)

jøss, da har kongla kontroll på ett helt annet plan, er forståelig den framgangen til ZF da (wasntme)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
ZF må vel være den feigeste stammen som ever har vunnet en verden på .no

Gratulerer til rekrutt stammen som vinner HP
 

DeletedUser

Guest
jeg må bare le av deg paalodin :D vi hadde allerede vunnet før rekruteringen :)

og nekte familie til en inn i stammen gidde rikke jeg og nekte . men er jo bra vi har fått deg litt sinna da.

det jeg husker er at zf har ligget på 1 plassen siden start og de har ikke vært noen stammer som har hatt noe sjangs i det hele tat i og komme seg i nærheten av oss . feig ? vel kansje dere skal lære dere og spille tw litt bedre så kansje dere hadde hatt n sjangse dere også .
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
vi er jo ikke feige vi hadde jo vunnet uansett hva er forskjellen hvem mener du burde har gått da for kompenser???
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
paalodin kan du forklare hva du mener med at ZF er feigeste stamme som har vunnet en verden på .no?

Rekruttere inn hele verdenen er jo respektfullt det. Jeg har bare vært noen få uker på HP og det er utrolig hvor dårlige ZF er som stamme, premade hele verden dere, meget feigt/kjedelig, bare se på OD en til stammen din så burde du forstå at HP var avgjort før den begynte, er sikkert moro å vinne uten i det hele tatt å krige :D
 

DeletedUser

Guest
?så du mener odd er det som må til for at man er god ? . er vel heller dere andre som må gjøre litt motstand for at vi skal få det . skjønner ikke hva du sutrer og griner over om det er noen utenfor ZF som er gode s¨er ikke du en av dem navn skal få litt creds uten at jeg har vært noe særlig borti han . men skjønner ikke at du gidder og åpne kjeften din en gang . blir bare flau av og lese det du kommer med
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
?så du mener odd er det som må til for at man er god ? . er vel heller dere andre som må gjøre litt motstand for at vi skal få det . skjønner ikke hva du sutrer og griner over om det er noen utenfor ZF som er gode s¨er ikke du en av dem navn skal få litt creds uten at jeg har vært noe særlig borti han . men skjønner ikke at du gidder og åpne kjeften din en gang . blir bare flau av og lese det du kommer med

Vær så fornøyde dere vil, fakta er at ZF har premade hele verden, blir ikke vanskelig å vinne da vet du. Gir dere creds for rekrutteringen/premades men ikke noe for krigingen deres og stammen deres er elendig, hver for en er dere sikkert bra, en ser ikke noe ære i seieren deres
 

DeletedUser

Guest
du vet du høres ut som en liten unge nå :D vel dere har vel gjort det utrolig bra dere da eller ? kan hende vi har lommetørkler til overs om du trenger . høres ut som du sitter og griner der borte
 

DeletedUser

Guest
Rekruttere inn hele verdenen er jo respektfullt det. Jeg har bare vært noen få uker på HP og det er utrolig hvor dårlige ZF er som stamme, premade hele verden dere, meget feigt/kjedelig, bare se på OD en til stammen din så burde du forstå at HP var avgjort før den begynte, er sikkert moro å vinne uten i det hele tatt å krige :D

rykte sier at den som starta premaden ikke er en av de mest skilla spillerne (men han var godt likt). Vidre så kan jeg si at det fantes flere premades på HP, men vår var den sterkeste. Ryktes også at vi faktisk begrenset rekruteringen fra start og fakta sier at de fleste i stammen var imot rekrutering av spillere mens verden ikke var avgjort. Ryktes også at vi har utestengt feige spillere fra vår stamme pga feigt spill på rykte til spillerne. Bra du holder denne diskusjonen i rykteforummet der dine utsagn ikke trenger å være bekreftet fakta :awesome:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
du vet du høres ut som en liten unge nå :D vel dere har vel gjort det utrolig bra dere da eller ? kan hende vi har lommetørkler til overs om du trenger . høres ut som du sitter og griner der borte

he he, så søte dere er i forsvaret deres :) Latterlig stamme dere har.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Men måten Honor og Tranzx spilte på denne verdenen irriterer meg litt. De er liksom de eneste folkene som kunne ha laget en stamme som kunne ha gitt oss motstand og de valgte og joine ZF av sikkrehets grunner.

hahah, vi var to kontoer. Si meg hvordan vi kunne ha hatt sjangs mot masserekruterringsstammen din?

paalodin kan du forklare hva du mener med at ZF er feigeste stamme som har vunnet en verden på .no?

Mente vel classic. Og det har han rett i.
 
Topp