Ryktebørsen

galmann3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
ryktes at golden ressurection viser utrolig skuffende ferdigheter når det kommer til off..(giggle)
 

galmann3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2

Jeg er RuabIKnow :) fra v13. Nå spiller jeg sammen med orginale Balle Klorin på kontoen hans på v16. (Hadde skrevet hvem jeg er "under" meldingen, som mange har som automatisk innstilling, men ikke hvordan jeg gjør det :)

Vet jeg ikke er god nok til å klage på ham, men han har mistet utrolig mange nukes mot demon de siste døygnene. Å miste nukes mot OSS er ikke noe man skal være stolt av..
 

DeletedUser

Guest
Ser masse fakta her, men lite rykter :eek:

Det ryktes at jeg skal lage en topp25-liste om ikke lenge!
 

DeletedUser

Guest
ryktes at jeg har startet på v16... Nei, har egentlig ikke det liker bare å komme med rykter når jeg triller innom en gang i mnd :3 Triller fordi jeg liksom er pensjonert og sitter i rullestol da :mehe:
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg? Nå mistenker jeg ikke tendenser til schizofreni lenger. Du fjernet nettopp enhver tvil! (giggle)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Ryktes at jeg lurer på om trinity fikk sitt brukernavn fra serien dexter?

Er det kun rykter? Er du usikker? Hvorfor ryktes det kun at du lurer på det? Er ryktene kun sladder, eller stammer det fra pålitelige kilder? Kan ryktene bekfretes/avkreftes, så det kan flyttes til faktabørsen?

Affh, du forvirrer meg.
 

DeletedUser

Guest
ryktes at v16 forumet er nominert til og være det dødeste forumet i tw sin historie
 

DeletedUser

Guest
Ryktes også at det er stor favoritt til å stikke av med seieren..
 
Topp