kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ikke vi som søker etter spillere på nett ;(

Dere skriker på dual-forumet på .no, hva er da galt med å sjekke .net om man har spilt der? Du er en liten hykler, Habby. Litt trist at OIM skal bli stemplet som en lavmålt stamme, det ødelegger litt av glansen for hva vi i ODA kan skryte av og ha bekjempa ila V18 den dagen vi vinner. Oh - for the record, OIM har hele 16 spillere mer enn ODA.
 

DeletedUser

Guest
Ikke vi som søker etter spillere på nett ;(

Nei det er det ikke. Hvorfor skal dere det når dere bare rekrutterer alt IG? ^^
fra .net er det jo også blitt hentet kvalitet som hjelper våres POSETIVE krigsstatestikk nå per dags dato også, såååee? (giggle)

Men skjønner du prøver å snu det her over på "de som søker etter spillere" for å skjule att dere rekrutterer bare spillere (giggle)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktene sier:

Når jeg søkte om konto i v18, fikk jeg 7 forespørsler fra forskjellige personer i ODA, og 3 fra OIM :O

-A
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Ryktene sier:

Når jeg søkte om konto i v18, fikk jeg 7 forespørsler fra forskjellige personer i ODA, og 3 fra OIM :O

-A

Nå må du roe ned det snakket ditt. Det er forskjell på å forhøre seg og gi et tilbud. Jeg liker å intervjue nye spillere vi tar inn i stammen, noe jeg tror flere kan bekrefte. Før vi endelig gir tilbud skal du ha gått igjennom en god dialog. Er ikke bare bare ;)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Heyhey Thor!

Jeg sitter KV, jeg lover at MD ikke skal få noen byer de neste timene :) :)
 

DeletedUser

Guest
Fordi jeg sluttet på kontoen. Var ikke akkurat vanskelig å ta byer fra deg heller skal jeg si deg..

Ja kan ikke være så vanskelig å adle når du har Skandyzz til å nuke og fake for deg? (hug)
Domt att du ikke er der og holder kontoen din da, du kan jo bare komme tilbake og rimme meg som er så enkel å adle av??(rofl)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
april 09 23:21 Three Are Not Legends erobret Snowflake fra magic dude (ODA)
 

DeletedUser

Guest
april 09 23:21 Three Are Not Legends erobret Snowflake fra magic dude (ODA)

Hahahahahahahaha. Ikke skryt av readlinger. Det bare ødelegger ryktet ditt i mine øyne.
Blir som å skryte av at man sniper et tog på 1,2 sekunder :D Barnemat.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hahahahahahahaha. Ikke skryt av readlinger. Det bare ødelegger ryktet ditt i mine øyne.
Blir som å skryte av at man sniper et tog på 1,2 sekunder :D Barnemat.

Må ikke du ødelegge her :) Folk tror jo ikke jeg readler :3 Jaja, let the game begin :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Det over er det dummeste jeg har sagt på forum her merker jeg :LOL:(wasntme)
 
Topp