legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Ikke for å si rakke ned på prestasjonen så langt, men Skandyzz kontoen har hatt det relativt greit opp gjennom tidene. Ingen front med fiender som gir alt for å ta de. De har bare vært på offensiven. OIM i sin tid turte ikke gjøre noe, TLE lot seg adle ned og ytet minimalt med motstand. I nord var KH det beste målet for Bexx (da). En konto som bare stacket og var ikke aktiv nok til å snipe hele tiden. Imot en konto med 2 stk som sendte dag og natt. Aktivitet vinner. Alltid.

Eneste jeg vet de kan, er å sende ut angrep. Forsvarsmessig vet jeg ikke enda. De mestrer det å dodge og snipe. Stacking er visst noe de elsker :D Holde på byer som akkurat er tatt er også en styrke (men også en svakhet om man klarer å utnytte det ;) ). Men men. Vi får nå ENDELIG se hvordan de klarer seg defensivt framover. Blir spennende å se hvor lenge det tar før demningen brister.

Fordi om at Skandyzz har vært din/vår store rival gjennom mange måneder nå trenger vi ikke hakke ned på han. Det er heller ikke noe å hakke ned på, fordi denne brukeren har levert gode varer i v18 - det mener iallefall jeg. Den har tatt store tygg fra WSS som har blitt forsvart i beste stand av Stein Rune, og den har adlet diverse andre spillere i nærmere og gammel tid. Den har i alle tider vært på topp 3 ODA, og er pr i dag foran deg (MD) på den rangeringen.

Ja alt handler om aktivitet - er man aktiv og sender tog kl 05 på natta slik du og Skandyzz garantert har gjort opp gjennom tidene vinner man. Slik er TW, men man trenger jo ikke å ødelegge ukene gjør man? :Neutral: Kan ikke klag på Skandyzz for ikke å hatt nok front når den likevel har herjet. Er god strategi å danne seg en praktisk front som ikke blir for utsatt, men står slagkraftig ved mot-aksjon. Hadde jeg dannet meg en større front mot MnM enn jeg dannet i november ville han kunne knust meg ved aksjon. Jeg spilte solo og har hatt TW sperre på skole macen i hele år, noe som har gjort meg fullstendig utilgjengelig og evneveik fra TW fra 07-16 vær dag.. (+fotball og jobbhelger) Da er det faktisk praktisk av meg å vente og heller slå til ved de rette moments :cool:

Ja du er en bedre spiller enn skandyzz, men vi kan ikke kritisere en konto som på mange måter har levert topp kvalitet.(yes)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Mot WSS vant jo aktiviteten. Glatt. WSS hadde jobb og andre ting. Skandyzz hadde 2 stk som spilte. Sendte angrep på midt på natta, tidlig, tidlig på morgenen eller midt på dagen. Ikke vanskelig å spille mot en som bare kan spille fra 16:00-01:00 da :)

Men hey, det er ofte slik jeg vinner også.
 

Herre Smurfe

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
"Ingen front med fiender som gir alt for å ta de."



Så du mener at MD ikke fikk noe motstand hos deg/TANL aka du ikke greidde å presse han tilbake aka noob?

Meg? Jeg hadde sluttet da MD startet å angripe. Angrepene begynte faktisk å hope seg opp etter HELE 30 minutter etter jeg skrev at jeg sluttet på forumet i stammen. Tilfeldig? Tror nok ikke det du.

Mot WSS vant jo aktiviteten. Glatt. WSS hadde jobb og andre ting. Skandyzz hadde 2 stk som spilte. Sendte angrep på midt på natta, tidlig, tidlig på morgenen eller midt på dagen. Ikke vanskelig å spille mot en som bare kan spille fra 16:00-01:00 da :)

Men hey, det er ofte slik jeg vinner også.

Bra du poengterte det, for det stemmer 100%. Blir vanskelig å forsvare seg når skole og søvn er under prioritering. Hadde vært gøy og sett deg i aksjon med en normal døgnrytme som de aller fleste her.
 

DeletedUser

Guest
Meg? Jeg hadde sluttet da MD startet å angripe. Angrepene begynte faktisk å hope seg opp etter HELE 30 minutter etter jeg skrev at jeg sluttet på forumet i stammen. Tilfeldig? Tror nok ikke det du.



Bra du poengterte det, for det stemmer 100%. Blir vanskelig å forsvare seg når skole og søvn er under prioritering. Hadde vært gøy og sett deg i aksjon med en normal døgnrytme som de aller fleste her.

De aller fleste her har faktisk dual, så argumentet ditt faller litt bort. Og jeg har faktisk mye mer fritid enn det dere tror ;)
 

DeletedUser

Guest
Vil konstantere att det er Jobb og ikke skole jeg går til, til Herre smurfe ^^.

Kan og bekrefte att jeg brukte enromt lang tid for å finne dual for det er ikke lett når man sitter med minimum 5k incs i flere måneder (kun takket være skandyzz)
Men Skandyzz plassering og massive safe områder så er han strategisk godt plassert. (ikke nå mer men ikke hannes feil)

Kontoen min burde vell også ha blitt en "walk over" siden jeg på LANGT nært hadde tenkt å skaffe meg en så stor FRONT konto på grunn av mitt "innhabil" på jobb.
Att jeg fikk 100% front konto var vell også grunnet King hakon sitt fravær, siden han ble spist av OIM på knappe 2 uker. Så en ufrivelig stor front hadde sine konsekvenser (sur frøken her hjemme takket være mye press på TW):hmm::D

Men her sitter jeg etter å ha offret i overkant mye tid fra IRL/aktiviteter men ikke uten hjelp min kjære stamme og endelig med dual!
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Vil konstantere att det er Jobb og ikke skole jeg går til, til Herre smurfe ^^.

Kan og bekrefte att jeg brukte enromt lang tid for å finne dual for det er ikke lett når man sitter med minimum 5k incs i flere måneder (kun takket være skandyzz)
Men Skandyzz plassering og massive safe områder så er han strategisk godt plassert. (ikke nå mer men ikke hannes feil)

Kontoen min burde vell også ha blitt en "walk over" siden jeg på LANGT nært hadde tenkt å skaffe meg en så stor FRONT konto på grunn av mitt "innhabil" på jobb.
Att jeg fikk 100% front konto var vell også grunnet King hakon sitt fravær, siden han ble spist av OIM på knappe 2 uker. Så en ufrivelig stor front hadde sine konsekvenser (sur frøken her hjemme takket være mye press på TW):hmm::D

Men her sitter jeg etter å ha offret i overkant mye tid fra IRL/aktiviteter men ikke uten hjelp min kjære stamme og endelig med dual!


Du må ikke være cocky nå:mad:
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Dere alle får sende meg en søknad om dette. Om hvorfor akkurat DU skal bli nuket :mehe:

Jo bedre søknad, jo bedre sjansen at det blir deg ! :)
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Hei,
Jeg heter Chris. Jeg har spilt TW lenge.
Nå spiller jeg på Bodyguard og der har vi hatt våre lengre perioder uten angrep nå. Begynner og bli kjedelig i lengden. Har faktisk gått så langt at jeg har vært nødt til å drepe mitt eget deff flere ganger. Det er en traumatisk opplevelse for meg og jeg vil gjerne ha hjelp til å få vekk mine defensive tropper. Håper du kan hjelpe meg med problemet Andreas og at denne søknaden er under vurdering!

Mvh:
Chris
 
Topp