Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Beste velgående er vell å ta i? Rapporter på at nukes dør i forsvar strider imot den påstanden.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
tumblr_nlty22RoVG1u7ek7vo1_400.gif
 

DeletedUser

Guest
Er ODA folk som klager, så ta det med de Roger :) Andy bare presiserer at det samme skjer hos deg.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Hvorfor bruke tid på å dodge når det er absolutt 0 press av det du sender ? ikke teppe bomber du heller så om det dør off tropper i forsvar verken plager eller skader meg. ^^

Som Skattum sa. Så presiserer jeg bare at det samme skjer med deg.

Har du den holdningen videre lurer jeg veldig på hvordan du skal stå imot en eventuelt aksjon fra meg.
 

DeletedUser

Guest
Som Skattum sa. Så presiserer jeg bare at det samme skjer med deg.

Har du den holdningen videre lurer jeg veldig på hvordan du skal stå imot en eventuelt aksjon fra meg.

Nå må du / dere se til å felle meg fra front før dere prøver dere på noen andre... Ikke kom her å si att du har gitt opp på Why So Srious? allerede?
Nå som Skattum ga opp så er jeg sikker på att du kan fortsette den gode jobben "bexx" kontoen har gjort igjennom v18..?

Sitter enda og skjermer omtrent hele fronten din og skjønner ikke hvorfor jeg enda ikke er kommet på top 1 ODD??
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Nå må du / dere se til å felle meg fra front før dere prøver dere på noen andre... Ikke kom her å si att du har gitt opp på Why So Srious? allerede?
Nå som Skattum ga opp så er jeg sikker på att du kan fortsette den gode jobben "bexx" kontoen har gjort igjennom v18..?

Sitter enda og skjermer omtrent hele fronten din og skjønner ikke hvorfor jeg enda ikke er kommet på top 1 ODD??

Men kjære Bunny. Hvorfor angripe deg når andre er så mye enklere ? :mehe:

Og jeg spurte faktisk deg om du ønsket en aksjon rettet mot deg, men du svarte meg aldri :/
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Beste velgående er vell å ta i? Rapporter på at nukes dør i forsvar strider imot den påstanden.

Nå må vi la Skandyzz få den respekten han fortjener. I v18 har vi hatt to guder. En i OIM og en i ODA. Skandyzz har hindret OIM fra det uunngåelige; nemlig total utslettelse i form av napalm strike. Guden i ODA vet vi hvem er..
Skaatum og andreas55 har levert varene av topp kvalitet, og at vi nå setter den samme standaren til dem som vi kunne gjøre for 3-4 måneder siden er ikke lenge fysisk mulig for en konto som umulig kan bekjempe enorme kontoer rundt seg på solovis.

Jeg syntes dere har akseptert den bitre slutt i god velgående og at dere uten tvil har holdt æren i behold gjennom disse månedene med slit. Takker på vegne av ODA for den matchen dere har vært med å skape.

Dere vil bli husket :)
 

DeletedUser

Guest
Ikke for å si rakke ned på prestasjonen så langt, men Skandyzz kontoen har hatt det relativt greit opp gjennom tidene. Ingen front med fiender som gir alt for å ta de. De har bare vært på offensiven. OIM i sin tid turte ikke gjøre noe, TLE lot seg adle ned og ytet minimalt med motstand. I nord var KH det beste målet for Bexx (da). En konto som bare stacket og var ikke aktiv nok til å snipe hele tiden. Imot en konto med 2 stk som sendte dag og natt. Aktivitet vinner. Alltid.

Eneste jeg vet de kan, er å sende ut angrep. Forsvarsmessig vet jeg ikke enda. De mestrer det å dodge og snipe. Stacking er visst noe de elsker :D Holde på byer som akkurat er tatt er også en styrke (men også en svakhet om man klarer å utnytte det ;) ). Men men. Vi får nå ENDELIG se hvordan de klarer seg defensivt framover. Blir spennende å se hvor lenge det tar før demningen brister.
 

Herre Smurfe

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Ingen front med fiender som gir alt for å ta de.

Det samme kan sies om deg.

Imot en konto med 2 stk som sendte dag og natt. Aktivitet vinner. Alltid.

Ja, du skal ha at du spiller solo, men det er ingen som kan måle seg med aktiviteten din. Det at du faktisk presiserer at de sender på nettene er gøy i seg selv, da det er det eneste du gjør når du skal gå mot nye angrepsmål. Du starter for real å sende adels på dagen da spillerne på kontoen har gitt opp, så ikke kom her og kom her.

Så ikke for å rakke ned på presentasjonene dine, jeg bare presiserer at du ikke har hatt det relativt tøft jeg heller. Det kan du ikke si noe imot heller.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Vi på felmyst liker og sende om natta de første dagene også :). Større sjangs for at ting går i boks, så det er jo lurt.
 

DeletedUser

Guest
Det samme kan sies om deg.



Ja, du skal ha at du spiller solo, men det er ingen som kan måle seg med aktiviteten din. Det at du faktisk presiserer at de sender på nettene er gøy i seg selv, da det er det eneste du gjør når du skal gå mot nye angrepsmål. Du starter for real å sende adels på dagen da spillerne på kontoen har gitt opp, så ikke kom her og kom her.

Så ikke for å rakke ned på presentasjonene dine, jeg bare presiserer at du ikke har hatt det relativt tøft jeg heller. Det kan du ikke si noe imot heller.

Jeg har aldri sagt jeg er den beste spilleren, ei den som har hatt det lettest. Men det har vært perioder dere hele Nice hadde angrep mot meg. Hadde jo et eget forum med navnet mitt :D Så i forhold til Skandyzz, har jeg hatt det mye vanskeligere med mye større front og aktive motstandere. Hvorfor tror du jeg må ha lvl 25 HQ i alle byene mine? :p Skandyzz har 60 ODD. Jeg har 100. Ikke for å prøve å være noe bedre eller noe.. Men det å påstå at situasjonen har vært lik for oss begge, er direkte feil.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Nå har jo MD et poeng. Har ikke møtt store motstanden i form av det offansive.
Men ja. Endelig for dere har dere fått en stor nok front til å koordinerer en stor aksjon mot meg. Før hadde dere ikke det.

Men nå for vi bare vente og se hva som vil skje framover.
 
Sist redigert:
Topp