DeletedUser

Guest
Trokke akkurat du kommer til å steamrolle over noen etterhvert Magic.

Søt. Elsker å bli undervurdert, noe jeg ofte blir. Får alltid sjangsen til å motbevise dere. Noe jeg alltid gjør ;)

Skal du spille lenger da? Du sa jo at du bare bygget opp byene for en venn.

Nope. Det gjør jeg ikke. Bygger opp byene for meg og ingen andre. Jeg spiller videre til en annen verden skulle bli ferdig. Det var i hvert fall planen...

Magic har det med å si mye rare ting, for så å gå tilbake på noe han har sagt før. Han er en særdeles mystifistisk person!

You cracked the code! :( Sier mye rart ja, men er veldig sjeldent jeg går tilbake på ting jeg har sagt før :p Det må i så fall være nattravner prat. Der skjer alt mulig spennende.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tok dette nesten som en utfordring.
Men så så jeg hvor langt unna du lå og ruget.
Regner med din neste store utfordrer blir den 2,5k barb byen jeg så nord for deg :p
 

DeletedUser

Guest
Tok dette nesten som en utfordring.
Men så så jeg hvor langt unna du lå og ruget.
Regner med din neste store utfordrer blir den 2,5k barb byen jeg så nord for deg :p

Ikke min feil at folk gir opp før jeg rekker å adle de? :)
 

DeletedUser

Guest
Nope. Det gjør jeg ikke. Bygger opp byene for meg og ingen andre. Jeg spiller videre til en annen verden skulle bli ferdig. Det var i hvert fall planen...

Hva mener du da med dette?


Hadde ingen planer om å starte på V18. Eneste grunnen til at jeg laget konto her, var fordi jeg skulle hjelpe en kamerat med PP. Så har jeg spilt videre helt til det behovet ikke trengs lenger. Det tar snart slutt. Om jeg fortsetter etter det er helt avhengig av timeplanen min i forhold til skolen :)
 

DeletedUser

Guest
Hjelper en kamerat som spiller på en annen verden. Hjelper bare meg selv på V18.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
They are Feeling Nice,

Ryktes at bestefaren får spise litt tropper til middag
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Har du ikke hørt om stammen "skjult"? Vel, den er jo skjult på rangstigen, så er ikke så lett å se. Men når klokken blir 23:59, kan man såvidt skimte den på 1. plassen! (nod)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ryktes at Nice kommer til å slite framover ;)
3477074-7264250788-My%2Bgr.png
 

DeletedUser

Guest
Det er fra deltidsjobben din? Godt å se at noen er bønder også. Trenger flere slike i Norge!
 
Topp