DeletedUser

Guest
Hei Benjamin, håper du joiner på den rette siden, om du finner ut du skal spille her :D

Finnes det virkelig en rett side? Finnes det en feil side? En mellom side? En litt på kanten side?

Spiller jo ingen rolle hvilken stamme man velger. Gå etter magefølelsen :) Dette er jo et spill tross alt... Eller?

AMWGQGn.gif
 

DeletedUser

Guest
OMG OMG OMG!

Så akademiet vårt prøver å rekruttere seg tilbake til 1. plassen igjen? UHØRT! :S
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ryktes at jeg synes begge sider kan slutte med å si at den andre siden rekruterer seg til topps! Blir bare krangel og dårlig stemning av det.

Ryktes også at jeg må komme meg til front snart :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg synes begge sider kan slutte med å si at den andre siden rekruterer seg til topps! Blir bare krangel og dårlig stemning av det.

Ryktes også at jeg må komme meg til front snart :)

GAH! Hvorfor ikke spille med å gjøre noe morsomt ut av det? Geez. Du er ikke noe moro.

Ryktes at det blir regn i dag!! Noooo!
 

DeletedUser

Guest
ryktes at Powera rekkruterer og merger seg til topps lykke til med pp horing merging å mere dritt skjønner godt du vant noen andre verdner zippy da du bare juger bruker skittene triks. lykke til videre feiginger!
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
ryktes at Powera rekkruterer og merger seg til topps lykke til med pp horing merging å mere dritt skjønner godt du vant noen andre verdner zippy da du bare juger bruker skittene triks. lykke til videre feiginger!

betyr det at du slutter?:grin:
 

DeletedUser

Guest
ja dra te helvette alle sammen :):):):):):):):):):):):):):):) 1/3 av v18 burde slette sin tragiske bruker azz inkludert deg (giggle)(party)
 

DeletedUser

Guest
ja ikke hver dag man slutter og spille og begynner å jobbe å tjene kr i motsetning til deg før var aslamars min nr 1 mest hata spiller men nå har du tatt plassen hans (giggle)
 

DeletedUser

Guest
nei er ikke gammal nok te fast jobb tragisk at folk som er myndige spiller detta med kreddit kort osv data leke plass for store dritt unger :)
 
Topp