Slækfæen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Pluss:



Hvis man var keen på en fair fight, da er det vel urimelig å sjekke opp i hva "de" holder på med på en slik måte over tid? :jsmiley:

Det er jo to helt forskjellige metoder som er brukt. En som er greit mye brukt og ansett som godtatt om du vil (Og som faller innafor regelverket). Så er det nummer to som i mine øyne, er et forsøk på å mer eller mindre oppløse eller hemme ledelsen/medlemmene i Alpha.

Og når det kommer til speidinga:
Vi fikk ikke noen viktig eller gamechangende informasjon ut av det. Vi var på god vei til å vinne "krigen" fra før av.

Vi får vel bare se nå som vi ikke har noen spion, om det fortsatt går veien. (kyss)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ryktes at alle tw spillere bare kan si hade til døgnrytme nå som autotag er her, da bare fakes sendt mens spilleren er offline vil være effektive.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at alle tw spillere bare kan si hade til døgnrytme nå som autotag er her, da bare fakes sendt mens spilleren er offline vil være effektive.

Enig med deg Kua. Syntes det er litt synd at alt kan autotagges. Snart får vi kanskje et script som autoangriper byer vi har valgt ut med fakes, nukes og adels. Til slutt er det bare scriptkrig. Null arbeid fra vår side.
 

DeletedUser

Guest
Det hørtes veldig lite "auto" ut.

For meg er det veldig auto. Før måtte vi gjøre ting "the hard way". Sjekke tider og gjøre alt manuelt. Nå legger de opp til at du slipper å gjøre noenting omtrendt :(

Alt for å gjøre premium mer nødvendig for spillerne. Ligger nok et par skjulte motiver bak skjønner du ;)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
For meg er det veldig auto. Før måtte vi gjøre ting "the hard way". Sjekke tider og gjøre alt manuelt. Nå legger de opp til at du slipper å gjøre noenting omtrendt :(

Alt for å gjøre premium mer nødvendig for spillerne. Ligger nok et par skjulte motiver bak skjønner du ;)

Tenker du litt for høyt av og til?
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Rykte sier at Ainia kommer til å rapportere "96" (cause 69 is to boring) snart....
Men hun venter nok til de angriper henne :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ryktes at dette kunne ha vært en samtale mellom to tillfeldige spillere:

Bexx april 16, 11:27
Slipper du carno forbi meg på rankinga?

DiddyKong april 16, 21:46
Ops, skulle bare kødde litt med deg, regnet ikke med du ville merke det...

Bexx april 17, 00:44
HAHA veldig morsomt, på med kigshanskene nå!!!

DiddyKong april 18, 00:00
Sjill ann, må jo gi fyren et lite håp, fornøyd nå som han ligger bak deg?

Bexx april 18, 00:44
tja kan du ikke bare adle alt, når du først er i gang?

DiddyKong april 18, 01:00
Ok, TIME to KICK SOME POWER BUTT!

Alt som er skrevet her er selvsagt bare tull,
men påpeker nok en god aksjon fra POWER :D
 
Sist redigert:
Topp