zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at Power snart burde ta det kurset vi har anbefalt dere angående hva rambukkens styrke gjør for et angrep.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Bullshit nei, hadde det ikke vært for at det var så lenge sia, så hadde jeg nok funnet det frem på skype.

Han prøvde vel å adle oss under fire dager før han ble adla. Etter det, bygde han opp en god del av nuket, dodget speiderangrep osv. Høres ikke ut som han hadde sluttet i alle fall.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
[31.03.14 20:32:49] Martin: tror eg ska reala an
[31.03.14 20:32:57] Martin: siden anders og kriss slutte
[31.03.14 20:32:58] Martin: :p

og

[31.03.14 10:04:19] Anders: beklager gutter, tror jeg kommer til å slutte med TW nå, har desverre ikke tid til å spille det aktivt
[31.03.14 10:04:43] Anders: Hvis noen har lyst på byen min så kan jeg gi den til dere
[31.03.14 10:04:59] Anders: den mindre byen min kan jeg spille litt videre på for å bygge den opp
du adla byen 7 dager etter det.


Vi fikk vite dem slutta rundt tida på meldingen. Så her er fakta på bordet, om du aksepterer det eller ei, bryr jeg meg ikke om. Dere adla byen 7 dager etterpå btw.
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
[31.03.14 20:32:49] Martin: tror eg ska reala an
[31.03.14 20:32:57] Martin: siden anders og kriss slutte
[31.03.14 20:32:58] Martin: :p

og

[31.03.14 10:04:19] Anders: beklager gutter, tror jeg kommer til å slutte med TW nå, har desverre ikke tid til å spille det aktivt
[31.03.14 10:04:43] Anders: Hvis noen har lyst på byen min så kan jeg gi den til dere
[31.03.14 10:04:59] Anders: den mindre byen min kan jeg spille litt videre på for å bygge den opp
du adla byen 7 dager etter det.


Vi fikk vite dem slutta rundt tida på meldingen. Så her er fakta på bordet, om du aksepterer det eller ei, bryr jeg meg ikke om. Dere adla byen 7 dager etterpå btw.

Snakker om førstebyen jeg nå da. Han slutta fordi han faila et par ganger med å adle oss, og skjønte hvor det bar, vil jeg tro.

Fin måte å helgardere seg fra ydmykelsen det er å bli adla, når man sier man slutter før det skjer. Sannheten er vel heller at han prøvde å bygge seg opp igjen. Om ikke har en KV vært der og brutt reglene :)
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Snakker om førstebyen jeg nå da. Han slutta fordi han faila et par ganger med å adle oss, og skjønte hvor det bar, vil jeg tro.

Fin måte å helgardere seg fra ydmykelsen det er å bli adla, når man sier man slutter før det skjer. Sannheten er vel heller at han prøvde å bygge seg opp igjen. Om ikke har en KV vært der og brutt reglene :)

For at vi fra HS kunne jo ikke ha støttet han opp i det hele tatt. 400 ms er ikke noe vanskelig snipe i det hele tatt. men nok om det.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
For at vi fra HS kunne jo ikke ha støttet han opp i det hele tatt. 400 ms er ikke noe vanskelig snipe i det hele tatt. men nok om det.

Da lurer jeg på hvorfor dere ikke gjorde det, om det var så lett.

Poenget er jo uansett. Spillere som har slutta trenger ikke være i en stamme.
 

Slækfæen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det ryktes at Slækfæen a.k.a thepussydestroyer69 a.k.a swagstinator sendte adelsmenn i døden for å hylle den o hellige zippymaster.

Men dette er såklart bare ett rykte :cool:
 
Topp