DeletedUser

Guest
Gå på spotify --> Browse --> all den musikken du kunne tenke deg til enhver situasjon! :)
 

DeletedUser

Guest
10 nukes mot en by dere adlet langt inn i safe området vårt. Vi trenger ikke slike sleipe taktikker for å vinne over dere. Er egentlig bare en feig taktikk som tyder mer på desperasjon. Gråbyer kan være vanskelige å ta :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
hvorfor 230? i teorien skal 213 være nok til å få mur fra niv 20 til 0 ;)

219 tar mur fra 20-0
213 reduserer en mur i 20's forsvarsbonus så den er like effektiv som en mur i 10 under slaget(5 med ramvåpen)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
10 nukes mot en by dere adlet langt inn i safe området vårt.
Ikke inni safeområdet, men Bak

Vi trenger ikke slike sleipe taktikker for å vinne over dere. Er egentlig bare en feig taktikk som tyder mer på desperasjon.
Desperasjon? Hvem er det som taper krigen?:mehe:

Gråbyer kan være vanskelige å ta :)
Ja, må bli kvitt de før de vokser seg for store :eek:

Dobbelpost ftw
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
10 nukes mot en by dere adlet langt inn i safe området vårt. Vi trenger ikke slike sleipe taktikker for å vinne over dere. Er egentlig bare en feig taktikk som tyder mer på desperasjon. Gråbyer kan være vanskelige å ta :)

Å adle slike gråbyer er en dårlig taktikk, at dere redda TV med å ta byen setter jeg stor pris på :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
219 tar mur fra 20-0
213 reduserer en mur i 20's forsvarsbonus så den er like effektiv som en mur i 10 under slaget(5 med ramvåpen)

hehe legger meg flat. da husket jeg feil.. men hørte det for ca 1 år tilbake.. da 213 gir samme effekt som 250 rams nettopp pga forsvarbonusen og at du får frigitt flere plasser som kan gå til øks/lk.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
10 nukes mot en by dere adlet langt inn i safe området vårt. Vi trenger ikke slike sleipe taktikker for å vinne over dere. Er egentlig bare en feig taktikk som tyder mer på desperasjon. Gråbyer kan være vanskelige å ta :)

Hva skjedde med "det er bare taktikk" , eller gjelder det kun når dere har noe dere drar fordeler av? :D
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tror dere mistet poenget mitt ;)
men i samme omgang ødla dere poenget mitt og :(

På lik linje med en vits, blir poenget ødelagt når du forklarer det etterpå
 
Sist redigert:
Topp