Slækfæen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
dsikAeA.png


Ryktes om ny spiller på TW-guiden, hehehehe (giggle)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
det er også sant. Men men. jeg mener 213 rams er bedre enn 230 eller 250. med mindre, man skal ha 213 + noen til faking.

Jepp. Noob som jeg er, brukte jeg 320 rams i mine nukes, på v14.
Jeg kan angre på det nå i ettertid...
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det hadde ingen sammenheng med endring av leder å gjøre? :hmm:

Hvorfor skulle det være negativt å opprette en ny stamme, dersom man så skulle ønske? Det forandrer jo ingenting, i grunn.

Jeg kunne ha sletta og gjenoppretta stammen min på v14 flere ganger, uten at det hadde utgjort noen forskjell.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tja, en må jo opprette nytt forum, ny velkomstmelding, ny profil etc, så virker på meg som en tungvint løsning å skifte leder på.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Selvsagt er det en mer tungvint løsning, jeg ser bare ikke hvorfor du anser det som så tungvint at det vil utvikle seg til noe de tar med seg som noe negativt, videre.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tja, stammen består ikke lengre av de samme medlemmene, tilliten og lojaliteten har blitt svekket, det vil jeg kalle en negativ konsekvens.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Du nevnte ingenting om at de skiftet medlemmer også, ei heller den påståtte svekkede tilliten og lojaliteten.
Dersom det du sier her stemmer derimot, kan det godt hende at de står vanskeligere stilt i dag.

Om det var ment antydet i utsagnet ditt, vet jeg ikke.
 

DeletedUser

Guest
Zippy har ikke peiling på hva han preker om her. Bare ignorer han :)
 

Ainia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Det ryktes at en viss stamme har stått opp på feil fot i dag og sender sure meldinger....
Lol... (clapping)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at stammer skaffer seg fiender de ikke har råd til å bli fiender med.
 
Topp