legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Ja, men da skal de vel også ha tre ganger så lite skryt også da?

Har ingen problemer med å si at Roger som solospiller etter alt å anta er en av de dyktigste på .NO. :) Men når vi snakker om brukerne her i TW-champ stiller TAL mye sterkere enn Krokanrull. Da både i statistikk og ikke minst den farlige kombinasjonen karene på TAL utgjør :LOL:

Tror nok noen ville re-vurdert stemmene sine dersom det ville vært en konkurranse som gikk ut på en match mellom enkeltpersoner i v18, og ikke bruker. Men det går veldig i hverandre selvfølgelig. Dersom man hadde tatt utgangspunkt fra solo spill hadde resultatet vært annerledes :awesome:
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Dersom man hadde tatt utgangspunkt fra solo spill hadde resultatet vært annerledes :awesome:

Roger og Zippy + resten av Nice prøvde å danke ut meg da jeg spilte solo, endte med at Zippy ga seg :p

:hmm: Er du så sikker på det da, Roger klarte ikke spess mye første gang :D Da kom jeg tilbake fra en pause fra TW; rett inn på 6k incs, gikk jo fint, alle vet historiene, skal ikke unnskylde meg med at jeg sovna oppå pcen, og tok powernaps på gulvet så jeg ikke skulle forsove meg, det er min egen feil :) Men, en kamp med meg vs. Roger hadde vært gøy :D nå har jeg 2 fantastiske duals, så en 1v1 er ganske untenkelig, ser nemmelig ikke ut til at de har planer om å gi seg før ODA har seiern i lomma, men men alt kan jo skje :D
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ikke for å være frekk med deg, men om sommeren så hadde faktisk Zippy en sommerjobb, og etter det fant han ikke seg bosted i Bergen. Han bodde på den tiden hos en kompis, og å sitte foran en pc å game passer vel ikke helt inn da.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Ikke for å være frekk med deg, men om sommeren så hadde faktisk Zippy en sommerjobb, og etter det fant han ikke seg bosted i Bergen. Han bodde på den tiden hos en kompis, og å sitte foran en pc å game passer vel ikke helt inn da.

Gøy, jaja så var det vel bare rojer i lengden, funka fortsatt ikke :) Og Zippy selv var med i starten, snakka endel med'n da
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Gøy, jaja så var det vel bare rojer i lengden, funka fortsatt ikke :) Og Zippy selv var med i starten, snakka endel med'n da

Du glemte at Thor satt kv i en mnd fra sånn august og en god stund fremover. Dere begynte vel en stund etter kv-sperren hadde tredd i kraft. Husker lite fra den tiden men roger kom vel inn når han lagde freia?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Roger og Zippy + resten av Nice prøvde å danke ut meg da jeg spilte solo, endte med at Zippy ga seg :p Krigen på TW vs. Roger leder jo vi på 3AL soleklart, ja selvfølgelig har Roger skills, men skal vi ta å sammenligne skills, så må jeg ærlig innrømme at Henrik eller Kristian lett kan danke ut Roger 1v1. Hard kamp ville det blitt, men mtp. at Roger f.eks ikke dodger, og folk claimer han er så j**** aktiv, da starter jeg å le, unnskyld meg. Roger har adlet ned "Mary Kay" som så og si har vært innaktiv, 3AL har danka ut, Muffin og store deler av Tarantella sin front, alt sammen blodstacka.

Skal vi gå over på KV sitting, så har vi gjennomsnittlig 2 KV's daglig, har ingen intel på hvor mange KV's roger har daglig, men jaja. Det de aller fleste gjør i stemmingen sin, er å si hva Roger gjør, og dropper 3AL, på meg virker det ganske klart at folk dermed ikke har clue på hva som skjer på v18, men har fått noe de skal si, og hvem de skal stemme på for så og gå inn å stemme.


Hei,
Har du glemt at Tribal Wars faktisk er et spill der hovedpoenget er å samarbeide mot fienden? Hvor var du da Creo, Nuppe, Yasir, Kong Leopold, Belzebub, Psychobeast etc. ble en etter en knust av oss? Dette var spillere i området ditt som jeg tror hadde hatt godt av støtte fra deg.

Ellers så må jeg vel påpeke at statistikken din mot Orger som du trekker fram gang på gang egentlig viser udugelighet fra deres side. Den kontoen var sønderknust da Roger kom inn(+dere var dobbelt så store), allikevel så greide han å stå i mot presset fra dere og har bygd en ekstemt sterk konto pdd. Jeg vil si at det snakker i Roger's ansvar.

Og hva slags argument er det å si at at Roger BARE har adle ned Mary Kay som var inaktiv. Haha! Det er jo en grunn til at kontoeieren på Mk begynte å bli inaktiv - han taklet ikke presset fra Roger, Fylle etc. Hvis jeg ser riktig på forumet så var Fredrik vel så aktiv på forumet før "fallet" hans begynte. I tillegg skrøyt han jo så mye av den nye dualen sin som skulle være så god og aktiv. Ikke kom her å si at MK var inaktiv - det blir rett og slett for dumt. I tilegg kan man kaste lys på det faktum at MK faktisk var mer enn dobbelt så stor som Roger da OIM begyntr hardkjøret. Igjen, trekker du fram noe som faktisk er ett argument for hvorfor Roger burde vunnET.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Min motivasjon vil ikke forsvinne, min aktivitet vil ikke gå ned. Jeg kan også matche vær eneste konto uansett antall dualer her på v18 på aktivitet og online tid 0 problem. ;)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Min motivasjon vil ikke forsvinne, min aktivitet vil ikke gå ned. Jeg kan også matche vær eneste konto uansett antall dualer her på v18 på aktivitet og online tid 0 problem. ;)

Tviler ikke på at du er den som ville klart deg best av alle. Men om du tenker deg en 1v1 Three Are Legend vs Krokanrull med den størrelsen brukerne har blir det vanskelig for deg som 1 person vs 3 personer ;) Husk at en fight tar lang tid, og med fighten forsvinner motivasjon.

Uansett, så tror jeg de fleste kan si seg enig i at du er en av de dyktigste spillerne på .no. Ingen tvil om det, så det skal du ha :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Tviler ikke på at du er den som ville klart deg best av alle. Men om du tenker deg en 1v1 Three Are Legend vs Krokanrull med den størrelsen brukerne har blir det vanskelig for deg som 1 person vs 3 personer ;) Husk at en fight tar lang tid, og med fighten forsvinner motivasjon.

Uansett, så tror jeg de fleste kan si seg enig i at du er en av de dyktigste spillerne på .no. Ingen tvil om det, så det skal du ha :)

Du tar med at om man bruker de størrelsene kontoene har nå hadde det blitt vanskelig. Skal vi ikke ta med stammer også? Jeg trodde man skulle vurdere ut ifra hvor god man er, men tydeligvis finnes det en formel noe ala god • antall byer. Om du ikke ser det selv så vil det bli ganske vanskelig for roger, når han både er mindre i byer og antall. Det man burde vurdere slike kamper på, er at de starter med like mange byer mot hverandre, uten stamme. Var iallefall noen som sa det på v14.

Yolo
 

DeletedUser

Guest
Riktig som habbo sier, man skal gå utifra at spillerne er like store. Så kommer det de har prestert på v18 hittil som en + utifra det.

Ellers hadde jo vi på bexx vært Champions ^_^
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Du tar med at om man bruker de størrelsene kontoene har nå hadde det blitt vanskelig. Skal vi ikke ta med stammer også? Jeg trodde man skulle vurdere ut ifra hvor god man er, men tydeligvis finnes det en formel noe ala god • antall byer. Om du ikke ser det selv så vil det bli ganske vanskelig for roger, når han både er mindre i byer og antall. Det man burde vurdere slike kamper på, er at de starter med like mange byer mot hverandre, uten stamme. Var iallefall noen som sa det på v14.

Yolo

Greit nok. Enig der. Men 3 personer stiller likevel sterkere enn 1. :)
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Ryktes at det starter å bli irriterende når du skal komme med usakligheter med 0 fakta og masse unødvendig shit:hmm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det starter å bli irriterende når du skal komme med usakligheter med 0 fakta og masse unødvendig shit:hmm:

0 fakta? Hvor? :gjeip: Hver gang jeg sier noe som setter deg litt "ned" så får jeg meldinger som "Hva f*** snakker du om?". Du må forstå et dette er et offentlig forum hvor jeg kan si min mening like mye som alle andre, jeg spiller trossalt på V18 jeg også ;)
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Nja, jeg prøver bare faktisk å nevne hva jeg har gjort fordi det eneste de fleste gjør er å si Roger er fantastisk og ikke nevner 3AL :)

Der har du jo nettopp sagt vinneren? Roger ER fantastisk, de fleste sier det. Er jo en grunn til at man velger Roger over TAL.

De fleste ja....

Jeg teller 22-22 akkurat nå, så det er helt likt!


Der har du 0 fakta f.eks skal ikke trekke inn hvor mange som mekker fakebrukere, er nok noen som har gjort det i min favør, men å si

Roger ER fantastisk, de fleste sier det. Er jo en grunn til at man velger Roger over TAL.

Så er det da altså 22-22 eller 22-23 (dilligas sin stemme) I min favør, så det er et flertall på off-forum atm, som mener TAL kan vinne over Roger, så jeg vil anbefale deg å sjekke dine påstander opp, før du prøver å disse meg med dem.
 
Topp