DeletedUser

Guest
De fleste ja....




Der har du 0 fakta f.eks skal ikke trekke inn hvor mange som mekker fakebrukere, er nok noen som har gjort det i min favør, men å si



Så er det da altså 22-22 eller 22-23 (dilligas sin stemme) I min favør, så det er et flertall på off-forum atm, som mener TAL kan vinne over Roger, så jeg vil anbefale deg å sjekke dine påstander opp, før du prøver å disse meg med dem.

For å få en ting klart så prøver jeg ikke å disse deg. For det andre så sa du hvordan de fleste sier at Roger er fantastisk. Og for det tredje var undersøkelsen over før de siste stemmene kom inn.

Virker som du ikke liker å bli sagt imot. Hvis "de fleste" som du refererer til snakker om hvor fantastisk Roger er, kanskje, bare kanskje, det ligger noe i det?:hmm:

Edit: Den er ikke ferdig, beklager, min feil :)
 
Sist redigert av en moderator:

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
For å få en ting klart så prøver jeg ikke å disse deg. For det andre så sa du hvordan de fleste sier at Roger er fantastisk. Og for det tredje var undersøkelsen over før de siste stemmene kom inn.

1) Greit nok
2)Jeg sier det fleste som stemmer på roger sin posts sier noe sånt som: Vi er i OIM; vi vet hva roger gjør, og ignorerer alt 3AL har gjort, så vi stemmer på roger fordi folk i felleschatten sier vi skal gjøre det, ingen som begrunner det, jeg er enig at det er slike som har stemt på meg også....

3) Flisespikkeri

Hvor er det du vil med dette?
 

DeletedUser

Guest
1) Greit nok
2)Jeg sier det fleste som stemmer på roger sin posts sier noe sånt som: Vi er i OIM; vi vet hva roger gjør, og ignorerer alt 3AL har gjort, så vi stemmer på roger fordi folk i felleschatten sier vi skal gjøre det, ingen som begrunner det, jeg er enig at det er slike som har stemt på meg også....

3) Flisespikkeri

Hvor er det du vil med dette?

Vil ingen steder, men sier bare at Roger vs 3AL er en jevn kamp, og det du sier med at folk er i OIM så vi stemmer på Roger. Kanskje de faktisk stemmer på han fordi han er god? Uansett, dere er i en særklasse når det gjelder spillere, det skal du ha ;)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Den 13.11.14, kl 14.31, Roger skrev:
> ram77, skaret, decreptius, Ehornes , bodyguard, Lord Swagtastic, owerlordleivdal, Three Are Legend, fredrikerkul, Joerel93, Afroki ^^


Mye Roger vs 3AL dette ^_^
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Den 13.11.14, kl 14.31, Roger skrev:
> ram77, skaret, decreptius, Ehornes , bodyguard, Lord Swagtastic, owerlordleivdal, Three Are Legend, fredrikerkul, Joerel93, Afroki ^^


Mye Roger vs 3AL dette ^_^

Ja vi må jo få lov til å smake litt av Roger vi også mister Habbo (party)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Den 13.11.14, kl 14.31, Roger skrev:
> ram77, skaret, decreptius, Ehornes , bodyguard, Lord Swagtastic, owerlordleivdal, Three Are Legend, fredrikerkul, Joerel93, Afroki ^^


Mye Roger vs 3AL dette ^_^

Unnskyld meg, men hvorfor prøve å henge ut 3AL fordi vi spiller TribalWars slik TW skal spilles? Hold TW-champion utenfor dette please.
 

DeletedUser

Guest
2)Jeg sier det fleste som stemmer på roger sin posts sier noe sånt som: Vi er i OIM; vi vet hva roger gjør, og ignorerer alt 3AL har gjort, så vi stemmer på roger fordi folk i felleschatten sier vi skal gjøre det, ingen som begrunner det, jeg er enig at det er slike som har stemt på meg også....

Morsomt hvordan du vrir og vrenger på fakta. Faktaene sier at 12 personer har stemt på deg uten å skrive en setning som forklaring, i motsetning til Roger, som fikk 4 stemmer med samme stemmegrunlag. Jeg har inkludert "nye brukere" i opptellingen.
Så det er liten tvil om hvilken side de fleste folkene kommer i fra, selv om det er ille på begge sider :)
 
Sist redigert av en moderator:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Unnskyld meg, men hvorfor prøve å henge ut 3AL fordi vi spiller TribalWars slik TW skal spilles? Hold TW-champion utenfor dette please.


Henge ut? Om dere spiller det såkalte "TribalWars", så er det dessverre ikke noe som kommer til å hete Roger vs 3AL, dessverre. Jeg har også mine tvil om at den kampen mellom de vil oppstå noen gang, siden OIM garantert vil støtte opp Krokanrull om 3AL prøver seg. Slike dueller finnes det sikkert like mye av i TribalWars, som antall marked med fullkommen konkurranse :3
 

DeletedUser

Guest
Henge ut? Om dere spiller det såkalte "TribalWars", så er det dessverre ikke noe som kommer til å hete Roger vs 3AL, dessverre. Jeg har også mine tvil om at den kampen mellom de vil oppstå noen gang, siden OIM garantert vil støtte opp Krokanrull om 3AL prøver seg. Slike dueller finnes det sikkert like mye av i TribalWars, som antall marked med fullkommen konkurranse :3

Wow. Du forstår ikke konseptet 1 konto vs 1 konto? Begynner å tvile litt på din intelligens her nå.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Ryktes at terminator og three are legend kommer til å bli de eneste med sølv og gull medaljen på tombola eventet. :rolleyes:
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Henge ut? Om dere spiller det såkalte "TribalWars", så er det dessverre ikke noe som kommer til å hete Roger vs 3AL, dessverre. Jeg har også mine tvil om at den kampen mellom de vil oppstå noen gang, siden OIM garantert vil støtte opp Krokanrull om 3AL prøver seg. Slike dueller finnes det sikkert like mye av i TribalWars, som antall marked med fullkommen konkurranse :3

Dere stacket jo Tarantella, og vi kom oss jo gjennom de stacksene, hvorfor skal vi ikke klare dette igjen?
 
Topp