Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
ryktes att dere i nice har en lei tendens til å få folk til forsvinne fra kontoene sine? black magic roger? dere får gratis byer vell så ofte i flere fronter:rolleyes:

Må si jeg begynner å bli lei detta med gratis byer kanskje vi skal starte med å si detta vær gang dere tar en by.? Ikke vår feil at spillerne i oda ikke tåler motgang så isteden for å slenge med leppa at det er gratis byer så får heller du og ledelsen i oda ta i et tak. :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Må si jeg begynner å bli lei detta med gratis byer kanskje vi skal starte med å si detta vær gang dere tar en by.? Ikke vår feil at spillerne i oda ikke tåler motgang så isteden for å slenge med leppa at det er gratis byer så får heller du og ledelsen i oda ta i et tak. :)

Helt enig! Var tross alt md som fikk over MK ;:) :):):)
 

DeletedUser

Guest
Må si jeg begynner å bli lei detta med gratis byer kanskje vi skal starte med å si detta vær gang dere tar en by.? Ikke vår feil at spillerne i oda ikke tåler motgang så isteden for å slenge med leppa at det er gratis byer så får heller du og ledelsen i oda ta i et tak. :)

Du tolket innlegget som forventa, om du endrer litt på attitude'n din andre spillere så kan du lese den posten en gang til å faktisk se att Det er mulig att det var noe diskrë skryt til dere der uten å måtte att dere skulle flyve i taket av det.
Att jeg nevnte Nice var rett og slett for å merke att det er ex-nice spillere som gjør jobben mot Fredrik og dani så var ikke grunn til å skrive OIM når de ikke kan ta på seg så mye av den rosen.
Det kalles ikke å henge igjen i fortiden som du prøver å henge meg ut for.
 
Topp