Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Ryktes at OIM har hatt veldig mye motgang i det siste. Står de for fall allerede? Vil de klare og stoppe Xandor og Bacardi, som er på full fart inn i safe-sona? Stay tuned for the next episode!

Jeg snipet 3 tog av Roger i dag, ga meg faktisk en liten goodfeeling.. men som du vet kenneth, det skal ikke mye til før jeg føler godt ^^
 

DeletedUser

Guest
Jeg jakter på reaksjoner, min kjære Joakim, reaksjoner. Trodde det var ganske åpenbart at jeg ønsker at dere skal hate meg for hva det er verdt ;-)


Er vel denne bortforklaringen de fleste tar i bruk når de skjønner har at de har driti seg ut :)
 

DeletedUser

Guest
ryktes at xandor feirer alt for mye over smålige prestasjoner i tillegg til å kunne lite om 2vk.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
jeg snipet bare på 1 spiller. og Roger har liggi på latsida mot den kontoen i kveld :) skulle nesten tro han hadde fått en jobb. men som alle vet, julenissen finnes ikke


Blitt hekta på rust igjen vettu så da går tw litt i glemme boksen men får vel se om vi ikke skal sette opp et par hakk. :warrior:
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Blitt hekta på rust igjen vettu så da går tw litt i glemme boksen men får vel se om vi ikke skal sette opp et par hakk. :warrior:

Bare fortsett sånn du, så kan jeg bruke tida mi på vanillaWOW :)



men egentlig.. jeg savner deg litt Roger :(
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
ryktes at xandor feirer alt for mye over smålige prestasjoner i tillegg til å kunne lite om 2vk.

tom-delonge-wtf1.gif
 

DeletedUser

Guest
ryktes at xandor feirer alt for mye over smålige prestasjoner i tillegg til å kunne lite om 2vk.

Hey! Han har jo mer å feire over enn det du har per dags dato? Afroki du spiller, stemmer ikk det?:cool:
Synts att selv de små seirer burde feirest! Men de blir jo større seirene hannes når du tar de opp i rampelyset her ^^
 
Topp