DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg forlater når hovedeier forlater pga eksamen og skole, og du står der igjen og ikke har en god damn shit du skal si :O

Men men, får se hva jeg får tid til i v18, går hardt for seg i v21 også, selv om det er en liten verden!

-A


Hvis dette er unnskyldningen din; hvorfor gikk du ut både på off. forum og innad i stammen og sa at du kom til å knuse MD som en solo-spiller fordi "du visste hvordan han spilte"?
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
hahahahaha.. jeg vet også hvordan MD spiller, jeg kjenner oppsettet hans og taktikker, har sittet en del kv, men jeg vil ALDRI påstå at jeg vil kunne slå han, og jeg tror jeg ligger noen hakk over deg, abobil..
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hehe, Propaganda er propaganda :)

Jeg måtte jo IKKE vise at jeg var redd, du skal vise at du har troen på noe, det er det beste forsvar! :)

Anyhow! :O Jeg skal tilbake for å knuse ODA alene som solo spiller! (rofl)

Viss jeg hadde hatt kontroll på konten, hadde spilt litt oftere og blitt vandt med de nye endringene siden v1 (hadde 4år uten tw)

Så hadde jeg satt opp en bedre kamp mot MD :)

WhiteWalker... Jeg har ingen unnskyldninger, jeg prioriterte bare v21 fremfor v18... (that's what a leader should do)

Starboy, alle vet hvordan MD spiller... Men han vet ikke hvordan alle andre spiller! Det er ikke bare DU som er ett/10 hakk over meg, ville nå si det er flere titalls viss ikke flere hundre er bedre enn meg som jeg kjenner ihvertfall... Jeg vet ikke hvem som er den beste spilleren på tw, men jeg har mine formeninger... MD ligger godt oppe, men han er ikke på min topp 10 engang...

-A
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Venn eller fiende, MD er en god spiller, dessverre ikke fått gleden av å spille på lag med MD ennå. MD joiner du v22?(støttes)
 

DeletedUser

Guest
Alle vet hvordan jeg spiller? :( Endrer stil hvis den ikke fungerer jeg :) Har ikke hatt gleden av å endre så mye på v18 da alle jeg har angrepet har flyktet etter 2-5 uker.

Blir nok en goooood pause etter v18. Mulig jeg slutter helt. Lei av å ha tw hengende over meg hver eneste dag. Vært ganske slitsomt å være leder i ODA også :D
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Hehe, de fleste som har spilt en stund her på V18 vet å endre spillestil om det er nødvendig og en står fast i ny og ne, og det vet jeg også MD klarer etter å ha vært KV for kontoer han har angrepet.

OIM mistet både Dilligas og Onkelskrue på samme dag, det ble litt for mye for min del, og en del andre også dessverre. Gratulerer så mye ODA med en velfortjent seier!
 

DeletedUser

Guest
Det går ikke. Er som oftest KV for de som sliter da ;) Reddet x-antall kontoer slik.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Så det har til tider vært OIM mot MD?:forvirra: Vel fikk med meg at du var kv flere steder:p
 
Topp