Ryktebørsen

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Ryktes at enkelte ikke takler et inc tidlig i gamet. Han ble forbanna da jeg sendte ett inc, og blokkerte meg :p Å lage seg et rykte for å være så frekk bare fordi noen sender et angrep er vel ikke nødvendig :)

Kolp mai 31, 00:21
Vi er allierte. pass på hva du gjør nå.

Kyca mai 31, 08:33
Jeg passer på hva vi gjør, for vi er ikke allierte.

Kolp mai 31, 08:47
IAP. Samme det. Oppfør deg lillegutt.

Kyca mai 31, 10:32
Vi har ikke IAP. Så hvorfor du, som gir meg nedverdigende kallenavn, ber meg om å oppføre meg skjønner jeg ikke helt.

Kolp mai 31, 11:48
Jeg ser nå at du har blitt sparket ut av Boo. Du har helt rett ang. IAP da, men alvorlig talt. ta det litt seriøst. Du var i en IAP stamme og sender angrep, sånn gjør man ikke, selv om du skal slutte eller hva grunnen din er. Ha det godt.

Kyca mai 31, 12:03
Jeg har ikke blitt sparket ut av Boo. Boo er endret, og jeg har forlatt stammen.

Hva man gjør og ikke er ikke opp til deg. Spiler alert: Du må regne med angrep i et spill som tribalwars.

Kolp mai 31, 12:13
Takk for informasjonen. Jeg hadde ingen anelse om at Tribalwars var slik. Jeg tror jeg gir opp å prøve å presse litt vett inn i knollen din. Hvis du hadde vært oppegående hadde du forstått at du gjorde en feil. Angrepet ble sendt mens du fremdeles var under Boo. I og med at du ikke ser problemet i det du har gjort, erklærer jeg denne samtalen død, og ettersom du er slik en oksygentyv, blokkerer jeg deg. Farvel :)

/Kolp
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Sjefstufsen, faktisk :) Bare å passe seg for meg, ellers sender jeg et fryktingytende angrep
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Dersom du tenker på å poste en melding/PM på forumet som er skrevet av andre, så må du aller først sensurere brukernavn sånn at ingen ser hvem det er. Fjern selve linken! Gjelder kun på "funny mails/morsomme meldinger"!
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Hvis moderatorene finner min måte å skrive det innlegget på som upassende, så får de redigere det :) Utover det er jeg ikke interessert i å beskytte ryktet til slike spillere. Hvis han ikke klarer å stå for det han har skrevet, så burde han ikke skrive det i første omgang.
 

DeletedUser

Guest
ryktes at Kyca er mad og eneste måten han blir tilfredstilt på er å klage på forum:p
Ps. Love u Kyca Boy<3
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Var litt mad i går kveld, faktisk :p Det er nok ganske forståelig også når noen ødelegger en stamme man har brukt mange mange timer på å bygge opp.

Men er ikke mad i dag. Jeg liker ikke folk som er frekke, så da får de heller stå for det de skriver. Spesielt når de blokkerer meg før jeg rekker å svare, uten at jeg faktisk har vært frekk :p
I tilfelle med Christian kom jeg med noen gloser til han på skype som strengt tatt ikke var nødvendige. Jeg kunne holdt meg for god for det, men det jeg har skrevet på forum står jeg for :)
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Haha. Nei så langt gikk jeg ikke :p Var faktisk han som gikk lengst angående personangrep der, så der har jeg mitt på det tørre.
 

DeletedUser

Guest
Etter mange år med TW spilling er lunten min for trollspillere relativt kort. Jeg er rett og slett for gammel til å bruke noe særlig mer tid på slike personer, derfor velger jeg å blokkere. Jeg står fremdeles for det jeg skrev, og jeg synes det er helt banalt at du ikke har noen forståelse for hvorfor jeg reagerer slik. Som nevnt tidligere var vi under en IAP og angrepet kom for min del ut av det blå. Jeg er innforstått med a TW er et krigsspill og at IAP blir brutt, men da kan man for svingende forvente i det minste verbal retaliasjon.

Hvis du mener det jeg skrev til var et personangrep anbefaler jeg deg å svelge det. Livet blir ikke lettere med årene, og hvis du skal være så hårsår for det jeg skrev, ønsker jeg deg lykke til når kona di er i svangerskap.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Helt ærlig, mr. kolp, så er det ikke jeg som er hårsår her. At du kom med et personangrep er kun fakta, og jeg tok meg ikke spesielt nær av det. I denne sammenhengen er det faktisk du som er nettrollet, og ettersom min lunte for nettroll er oppbrukt, så skjønner jeg hva du mener med at det ikke er vits i å bruke tid på det, selv om det er ironisk ettersom det er deg det kommer fra.

Hvor du får det fra at jeg er et såkalt troll er for meg ubegripelig. Sjekk gjerne over meldingene igjen og forklar meg, for det er virkelig ikke jeg som er trollet der. Det skal også nevnes at jeg ikke er en liten guttunge, selv om du stadig insinuerer det.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes at DON skjelver i buksa nå!

42efe54e33040f77363b7ee188aa24c1.png


-A
 
Topp