Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktes at denne verdenen hugger mer en jeg noen gang har sett maken til :O
 

DeletedUser

Guest
Godt gjort allerede nå, når den som har adlet flest byer har adlet tre :p

"Hugger" norwenglish for "Klemmer", ikke så mye med antall adlet byer (tror jeg) :p

Kan si at PMS ikke driver med det så regner med du siktet til Elite?

Siktet til unionen eller hva de kaller seg som er bestående av 9 stammer :)

Edit: tror jeg missforstod at du missforstod meg Vegard, eheh
 
Sist redigert av en moderator:

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Hahahaha, ler.

Digger at dere tror vi hugger når vi faktisk har baller til og gå imot den stammen som leder denne verdenen :)
Er det noen som spiller tribalhugs så er det WE som sleiker seg opp etter lederstammen. De skal da selvfølgelig få lov, men de finner ut av det at det ikke er det mest taktiske valget de har gjort. hehe.
Alle med litt hjerne skjønner at PMS utnytter de, men som sagt dems valg.

Vi har heller ikke en IAP med alle stammene, skjønner ikke hvorfor ELITE skal bli spesifisert når det er snakk om denne UNIONEN?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Vet ikke hva du har opplevd tidligere. Men foretrekker og belønne mine samarbeids partnere ikke stikke en dolk i ryggen dems med første mulighet. Synd at det fleste topp stamme operere annerledes. Men er derfor vi ikke ønsket mange samarbeids partnere da man er nødt til og dolke noen. Er bedre da og ha få og faktisk kunne operere bra samen som en enhet ^^
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
skjønner ikke hvorfor ELITE skal bli spesifisert når det er snakk om denne UNIONEN?

Lurte litt på dette selv. Det eneste fornuftige jeg kom frem til var at det var enklere å ha fokus på én stemme av gangen, og på grunn av plasseringen.

Bare for å gjøre det klinkende klart:
-Vi i KoD har IKKE valgt noen side, og har, såvidt jeg vet, ingen planer om å erklære krig mot PMS.
-Vi i KoD er IKKE allierte med AA.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Lurte litt på dette selv. Det eneste fornuftige jeg kom frem til var at det var enklere å ha fokus på én stemme av gangen, og på grunn av plasseringen.

Bare for å gjøre det klinkende klart:
-Vi i KoD har IKKE valgt noen side, og har, såvidt jeg vet, ingen planer om å erklære krig mot PMS.
-Vi i KoD er IKKE allierte med AA.

Ro ro til fiske kjær hvor mange fisker får vi der
 

DeletedUser

Guest
Kan bekrefte att Raaaaaaaaaaaaaaator beskriver diplomatiet i KoD korekt.
 
Topp