Ryktebørsen

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Ryktes at eg får vete om eg kjem opp i skriftlig samtidig som v22 startar, og at eg er særs misfornøgd med dette. :crybaby:
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Ryktes at det ikke bare er Imrahil som har skriftlig trekk samme dag som v22 starter. #Latestart #rimmen
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ryktes at eg og fe vite det same som Imrahil på onsdag, einaste forskjelli e at eg dreg på glattkjøring borti Ørsta :mehe:
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Ryktes at eg og fe vite det same som Imrahil på onsdag, einaste forskjelli e at eg dreg på glattkjøring borti Ørsta :mehe:

Tror alle på VGS får vite det samtidig, så det kan fort bli en lang liste om alle skulle skrevet det.

btw; Tror bana er på Volda si side... vel og merke kun flisespikkeri, men rett skal være rett
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
De sier vel Ørsta fordi det hører til Ørsta trafikkstasjon, men mener iallefall mesteparten av banen er i Volda. Man ser bort på tunet når man kjører på langsiden, så Ivar Aasen-land er nok det riktigste (nod)

Etter mye frem og tilbake har jeg bestemt meg for å starte på v22, selv om det krasjer både med eksamen og russetid. Ryktes dog at det blir som dual (bare for å ikke spore helt ut)
 
Topp