Ryktebørsen

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Igjen ser vi innslag av påstander som er lite tenkte og litt for spissformulerte. Vet at dette er v24 forum, men kan du være så snill og gi alle en forklaring på hvordan HahaV2 på v23 ble grunnlagt?

Jeg må helt ærlig si at det ikke er noe bedre å aktivt gå imot sine egne medlemmer som Stian gjorde. Jeg synes det er verre enn å lage yolo-stamme :p
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Tja, jeg som spiller har vel aldri leava stammen og mekket en egen yolostamme. og søkt over til fienden. Har aldri skjedd vil aldri skje. Hint hint til flere tw spillere.

4342ee3ec27327e4889eb677f0564706.png
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Igjen ser vi innslag av påstander som er lite tenkte og litt for spissformulerte. Vet at dette er v24 forum, men kan du være så snill og gi alle en forklaring på hvordan HahaV2 på v23 ble grunnlagt?

Nå vet jeg ikke hele grunnen da Robert sitter på en del selv. Haha v 2 var heller ingen yolostamme. Den ble lagd for å ta med de aktive i kampen på upside/down.
 

DeletedUser

Guest
Ingen av oss leavet eller hadde tenkt til det. Vi ble KICKET.

Dualen din som de sier på forum som du alltid skylder på ja? Dere tok ikke opp en særlig aktiv kamp heller.
 

DeletedUser

Guest
Tja, jeg som spiller har vel aldri leava stammen og mekket en egen yolostamme. og søkt over til fienden. Har aldri skjedd vil aldri skje. Hint hint til flere tw spillere.




Dere la opp til det selv.





Bestem deg, eller tenk for guds skyld før du poster noe. Hadde gjort hele tw.no samfunnet en tjeneste om postene dine var gjennomtenkt i 0,01 ms.
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Dere la opp til det selv.

Det skal jeg ikke si noe på, det er forståelig at i hvertfall jeg ikke var ønsket med videre når jeg ikke hadde mitt hjerte i stammen. Men jeg gjorde det på en ordentlig måte vil jeg påstå.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Bestem deg, eller tenk for guds skyld før du poster noe. Hadde gjort hele tw.no samfunnet en tjeneste om postene dine var gjennomtenkt i 0,01 ms.

Themis brøt en av de punktene. Du hadde åpenbart det samme i tankene. Eneste var at Themis hadde guts til å si det
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg la aldri skjul på at jeg søkte til LF, det ble nevnt både på det offentlige forumet og i stammechatten (mange ganger).
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Jeg la aldri skjul på at jeg søkte til LF, det ble nevnt både på det offentlige forumet og i stammechatten (mange ganger).

^ Legend

Og til spørsmålet: Hvis man søker seg til en annen stamme er det fordi man da foretrekker å være i den fremfor den nåværende, ved avslag vil man forbli i stammen og fortsette som før som et aktivt støttende medlem. Ved invitasjon vil man forlate stammen.

At søknaden var til fienden kan ha mer med mangelen av alternativer enn den aktuelle stammen?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Å søke til en annen stamme kan på sett og vis sammenlignes med å søke på en ny jobb IRL. Enten får man tilbud om ny jobb (og først da må man velge mellom den nye og den gamle jobben), eller så får man avslag på søknaden (og blir værende i den nåværende jobben). Det er svært sjelden folk som søker ny jobb slutter i den gamle hvis de får avslag.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Det er ikke sammenlignbart, Jato, og jeg kan ikke svare deg på hvorfor ikke du ble kicket, for jeg satt ikke i ledelsen, og kjenner ikke til saken.

Hvis noen av dere synes det er rart at søknad til fienden resulterte i kick, så forstår dere ikke spillet
 
Topp