Ryktebørsen

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Min konkusjon er at du selvsagt kan sammenligne enkeltstående momenter, men på generelt basis er ikke områdene sammenlignbare.
Jeg vet ikke om du leste mitt lengre innlegg tidligere i tråden, det kan nesten virke som om du ikke gjorde det. Men jeg føler for å rette på deg, rett og slett fordi jeg bestemt mener du simpelthen tar feil når du sier det å søke om ny jobb IRL og det å søke seg til en ny stamme IG ikke er sammenlignbart. Om noe er sammenlignbart er ikke en subjektiv greie - faktum er at det aller, aller meste kan sammenlignes (og dermed er sammenlignbart), uavhengig av hvor stor likhet det er mellom de to elementene som sammenlignes.

Du beviser forøvrig i ditt eget innlegg at de to eksemplene mine er sammenlignbare. Hvis man tar et skritt tilbake og ser nærmere på hva det egentlig er du foretar deg i ditt innlegg (for å vise at de to eksemplene ikke er sammenlignbare), finner man at du i realiteten gjør en sammenligning mellom de to eksemplene. Å gjøre en sammenligning for å forsøke å bevise at noe ikke er sammenlignbart blir litt som å gjøre et matematisk gangestykke for å bevise at noe ikke kan multipliseres.

Det du egentlig burde argumentere for, er din subjektive oppfatning om at sammenligningen min er dårlig. Fordi det kan ikke finnes uenighet om at mine to eksempler er sammenlignbare, men det kan finnes uenighet om hvor god sammenligningen er.
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Det som jeg synes er pussig er at dere har flere spillere som enten har søkt til fienden, gått til fienden og så tilbake eller befunnet seg i utbryterstammer, så bakgrunnen for at jeg ble sparket ut av stammen/alliansen kan ikke være så simpel som at jeg søkte meg til LF er mine mistanker.

Eksempler:

- Toniden
- Sneilen
- Mount And Blade 1
- Pilgrim
- Birken
- KjæreVene
- Jato Link

Det kan enkelt argumenteres med at disse kom tilbake før den nye ledelsen ble opprettet i TERM, men det er likevel flere av de nevnte spillerne som fortsatt ikke er hevet ut av stammen, kanskje fordi dere ikke vil gjøre tilbakevirkende tiltak basert på hva som skjedde før dere kom i ledelsen, men dere vurderer også å ta inn 1 av disse kontoene inn i lederskapet. Dobbeltmoralsk?

Ikke det at jeg faktisk har fått noen forklarelse eller begrunnelse for kick, noe som er helt lov, men kanskje litt lite profesjonelt?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Å søke til fienden blir sett på som illojalt og resulterer som regel i kick. I ditt tilfelle lå det mye mer bak, at du søkte til LF var dråpen som fikk begeret til å renne over.

Synes heller ikke du fortjente noen forklarelse da du vet klokkeklart hva du har gjort og ikke gjort innad stammen.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Det som jeg synes er pussig er at dere har flere spillere som enten har søkt til fienden, gått til fienden og så tilbake eller befunnet seg i utbryterstammer, så bakgrunnen for at jeg ble sparket ut av stammen/alliansen kan ikke være så simpel som at jeg søkte meg til LF er mine mistanker.

Eksempler:

- Toniden
- Sneilen
- Mount And Blade 1
- Pilgrim
- Birken
- KjæreVene
- Jato Link

Det kan enkelt argumenteres med at disse kom tilbake før den nye ledelsen ble opprettet i TERM, men det er likevel flere av de nevnte spillerne som fortsatt ikke er hevet ut av stammen, kanskje fordi dere ikke vil gjøre tilbakevirkende tiltak basert på hva som skjedde før dere kom i ledelsen, men dere vurderer også å ta inn 1 av disse kontoene inn i lederskapet. Dobbeltmoralsk?

Ikke det at jeg faktisk har fått noen forklarelse eller begrunnelse for kick, noe som er helt lov, men kanskje litt lite profesjonelt?

Bakgrunnen for at du ble kicket er ikke så simpel som at du søkte deg til LF, nei. Det har du helt rett i. Det er ganske mange flere årsaker til at du ble kicket. Det var ikke jeg som kicket ettersom jeg ikke styrer origin, men jeg regner med at den som kicket ikke følte at det var nødvendig med en forklaring ettersom det er ganske selvsagt. Du har også fått mye feedback underveis. Så ikke uprofesjonelt. Det er kun du som ikke er oppmerksom :)

Ja, du har også helt rett i at det kan argumenteres for at ledelsen er ny, og at sakene er gamle, så hvorfor du drar opp dette skjønner jeg ikke. Dette er ikke relevant for noe.

Vi vurderer ikke å ta inn noen av de du listet opp, i ledelsen. Hvor har du det fra?
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Bakgrunnen for at du ble kicket er ikke så simpel som at du søkte deg til LF, nei. Det har du helt rett i. Det er ganske mange flere årsaker til at du ble kicket. Det var ikke jeg som kicket ettersom jeg ikke styrer origin, men jeg regner med at den som kicket ikke følte at det var nødvendig med en forklaring ettersom det er ganske selvsagt. Du har også fått mye feedback underveis. Så ikke uprofesjonelt. Det er kun du som ikke er oppmerksom

Meste feedback jeg har fått er positiv :)
Ikke fra ledelsen, men fra resten.

Ja, du har også helt rett i at det kan argumenteres for at ledelsen er ny, og at sakene er gamle, så hvorfor du drar opp dette skjønner jeg ikke. Dette er ikke relevant for noe.

Fordi du dømmer alle som har søkt til LF til å være ilojale og bedømt dem til å ikke stole på. Jeg ramser opp spillere som er i stammen og som har bevisst at de er villig til å forlate stammen og har gjort det før, men likevel lar du/dere de være i stammen og stoler på dem, hvor ligger forskjellen?

Vi vurderer ikke å ta inn noen av de du listet opp, i ledelsen. Hvor har du det fra?

Fra at dere vurderer Toniden inn i ledelsen, og det vet jeg for fact :)

Ryktes forøvrig at t.o.m. jeg skjønner at verdenen går mot slutten når rank 2 i stammelisten består av 4 medlemmer...
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Meste feedback jeg har fått er positiv :)
Ikke fra ledelsen, men fra resten.
Du har likevel fått negativ feedback, som du selv skriver implisitt. Det var det du følte manglet, men som ikke mangler.



Fordi du dømmer alle som har søkt til LF til å være ilojale og bedømt dem til å ikke stole på. Jeg ramser opp spillere som er i stammen og som har bevisst at de er villig til å forlate stammen og har gjort det før, men likevel lar du/dere de være i stammen og stoler på dem, hvor ligger forskjellen?
Jeg kjenner ikke til sakene, og har derfor ikke behov for å "lage regler" med tilbakevirkende kraft. Dessuten er det et moment som det ser ut til at du til stadighet glemmer, og det er at din søknad til LF langt fra er det eneste som resulterte i kick. Ikke heng deg opp i bare det. Det er mange flere grunner til at du ble kicket.


Fra at dere vurderer Toniden inn i ledelsen, og det vet jeg for fact :)
Det stemmer ikke, men det hadde ikke vært et dårlig alternativ uansett. Det er to gode spillere på den brukeren. Husk også at ditt argument med at tonien er på den listen ikke er holbart, ettersom at årsakene til at du ble kicket er mange fler enn du gir uttrykk for her, og at toniden har en relativt ny dual.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Etter ledelsesbytte i Term har jeg sittet i ledelsen sammen med starboy. Vi har ikke skapt problemet ;) Vi har et stabilt miljø fortsatt.
I Term klarer vi oss helt fint :) Ikke bekymre deg for det.
Er det på tide å begynne å bekymre seg nå?

image.php
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Sett i lys av det stabile miljøet innad i Term er det svært imponerende å gå fra nesten 1 mill poeng til 650k på et par dager, ja :)
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Hahah, ja like mye plan som det var å tape masse byer hver gang LF gikk til aksjon. Lyse tider
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Okey, Kjære Term-folk, her er planne vår mot LF.

Se her, vi stacker opp den fronten der MAKS, også gir vi blanke i de andre. Vi lar LF ta 30-40 byer i den andre fronten, mens de kødder det til i den andre. Så gjør vi sånn hver gang, så vinner vi til slutt siden dem ikke klarer å ta den siste fronten! Genial plan, hæ?!

Overhørt i Term-korridoren
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Så kanskje du selv skal komme med noen annet enn dumme kommentarer som ikke stemmer?
 
Topp