Ryktebørsen

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Er det ikke en leder sin oppgave å ta slike avgjørelser?

Kongen går vel som definisjonen grunnleger av landet den sitter i, men er ikke den som styrer det eller har majoritet til å ta avgjørelser for det (i store deler av verdenen i allefall).
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Godt poeng.

Flink du er å komme meg utsagn.

Om ledelsen mener jeg gjorde noe "ulovlig" får ledelsen da straffe meg for dette.

Det er noe ledelsen i Fate & Destiny skal vurdere, ikke alle andre på tw. Deres utsagn er irrelevante for vår ledelse, regner jeg med.

Om du så veldig ønsker å påpeke av meg at jeg gjorde en feil, så er du selvfølgelig velkommen til å sende en ny søknad til stammen. Som jeg også har sagt til deg tidligere i kveld.

-A
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Godt poeng.

Flink du er å komme meg utsagn.

Om ledelsen mener jeg gjorde noe "ulovlig" får ledelsen da straffe meg for dette.

Det er noe ledelsen i Fate & Destiny skal vurdere, ikke alle andre på tw. Deres utsagn er irrelevante for vår ledelse, regner jeg med.

Om du så veldig ønsker å påpeke av meg at jeg gjorde en feil, så er du selvfølgelig velkommen til å sende en ny søknad til stammen. Som jeg også har sagt til deg tidligere i kveld.

-A

Å ta på seg en leders oppgave når en ikke er leder er vel noe som bør straffes ja, om ledelsen i -F-/-D- kommer frem til det er en annen ting, men om det evt. setter ledelsen i et positivt lys vet jeg ikke.

Jeg er ikke spesielt interessert i å være en del av -F-/-D- lengre av åpenbare saker.
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Da er dem gjerne ikke interesserte i å komme tilbake?

Om ledelsen ikke klarer å besette seg på korrekt info før dem tar en så stor avgjørelse er det kanskje et godt tegn på at stammen ikke er så god?
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Korrekt, King Kunta kicket meg, av samme grunn som deg, ærlighet. Bare at da var det kun vurdering å søke til annen stamme.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Da er saken avsluttet folkens.

Vi er nå allierte og kan ikke snakke stygt om hverandre lenger :)

Håper dere koste dere med forestillingen.

-A
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Derfor du kommer med løgner om meg? Er det en god alliert?

For å komme med en oppsumering av saken:

  • Jeg kommer med kritikk av valg ledelsen har gjort, begrunner disse, informerer om at jeg kanskje må vurdere andre stammer
  • Disse blir besvart, vi kommer til enighet om det meste og blir enige om å være uenige på siste. Forteller at jeg forblir i stammen.
  • Flere saker kommer på bordet, flere spillere i stammen utviste negativitet etc., taes opp med ledelsen som gjør tak (creeds)
  • Stammen vurderer spillere som forlot stammen for kun under 1 uke siden, der deres argumenter er at de ikke så godt nok etter når de gikk ut og at de kan bidra med hjelp og støtte nå.
  • Begeret mitt renner over etter dette, og informerer om at jeg nå vil søke meg til Origin
  • Jeg blir kicket pga. ilojalitet.

En fair begrunnelse ville f. eks vært:

Vi ønsker kun å ha med oss medlemmer som har sitt største ønske om å spille med oss, og ikke være deres 2. valg når det kommer til stammevalg

Dette ville vært en feil begrunnelse i følge Lord Bobil, make up your own thoughts.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg kan dessverre ikke forklare deg det, da det er info som tilhører stammen og Themis.

Om du var i vår stamme ville du mottatt en sirk mld.

Du kan jo høre med Themis selv :)

-A
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nå snakker vi ikke mere om det som skjedde mellom dere to eller deg Themis og F/D. Dette kan taes internt og ikke på forum. Du er nå medlem i Origin vi er da allierte med din gamle stamme og vi hjelper og prøver å holde en grei tone med våre allierte. Ikke noe negativt, men forumet er en dårlig plass å ta noe slikt. Du fikk frem poenget. Vi kan slå en strek her og prøve å jobbe sammen fremover.

-S
 
Topp