Ryktebørsen

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Og de 97000 troppene de har sendt i døden hos meg i dag og i går, som inkluderer 31 adelsmenn...
 

JimmyAIK

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
ryktas att nikkox tvingade gamla TR spelare att sluta så han kunde internadla...
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes at Jimmy sprer propaganda. Eller vent, det er ikke et rykte.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Ryktes at det skjer så lite propaganda og generele ting her på v 29 forumet at man kan gå ut og se gresset gro ^^
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Ryktes at ROF ønsker seg inn i OA? Kanskje dem har innsett hvordan denne krigen kommer til å gå? :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Viss du ser hvordan det gikk med at flere hadde planlagt overgang til AO Så skjønner du vel kanskje litt?

Men jeg elsker all driten jeg får imot meg av OA folk trodde virkelig folk trodde bedre om meg men men om dere tenker jeg er drit så er no det greit ^^
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Støtter magnar i å ha søkt seg til OA jeg, Jimmy har vært dårlig innflytelse på SWE, TRUMP eller hva enn du vil kalle stammen. Ødelagt hele skipet.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Takker for det håkon grunnlaget midt har ikke vært svak eller.

Men forstår OA også dem vet ikke hva halvparten av driten TROF måtte ha tålt i SWE
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Nei tror ikke de helt forstår situasjonen til flere frustrerte medlemmer egentlig..

Hjelper ikke at vi har en forvirret svenske der heller som ikke helt forstår hvordan ting fungerer.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hvem var leder? Jeg? Nå tror jeg du har misforstått veldig her. Jeg har da aldri vært noen form for leder på v29 :)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes at Kristian ble irritert av å ryke ut av tw-champions og lot det gå ut over Nikkox. Dumme lojalitetsfail på ene byen.. Hvordan klarer de å bare ta ned 22-20-21-23??
 
Topp