Ryktebørsen

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
har ingen aning av det du prøver og si heller ^^ Så da er vel vi komet like langt?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Vil ikke kalle det for en backstab da. Ble adlet siden jeg var omringet av fiender, og fikk deretter tilbud om å spille på rank 1 kontoen siden jeg imponerte han såpass med forsvaringa.
 

oligarki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Eg kallar dette mobing, ikkje greitt å være så utruleg slem mot Kreizen her!! Den kreizen eg husker frå verden 5 var ein god gut
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
d0cdff580e00b45904f47436a9167a50.jpg
 

oligarki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Sier som vi voksne bruker å si - la barn være barn.

Ja, vi gamle gutane må holde saman! Til alle som lesar disse ryktane så er det hundre prosent fake nyheitar! eg e ikkje alten til Kreiz, du kan vel sjå at vi snakker heilt ulikt. Eg bare synes det er heilt feil å uretferdig behandla kreizen når han er en så ærleg gut. big man du må ikkje mobba han stakkaren, vær grei eller so rapoterar vi deg
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Ja, vi gamle gutane må holde saman! Til alle som lesar disse ryktane så er det hundre prosent fake nyheitar! eg e ikkje alten til Kreiz, du kan vel sjå at vi snakker heilt ulikt. Eg bare synes det er heilt feil å uretferdig behandla kreizen når han er en så ærleg gut. big man du må ikkje mobba han stakkaren, vær grei eller so rapoterar vi deg

Jeg liker bakte poteter
 

Big man

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
26
Det er dedikasjon å endre dialekten for at det skal virke mer troverdig, men ryktene jeg sprer stemmer alltid
 

oligarki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
eg og kreiz vil ha ein moderator inn her!! eg likar ikkje utviklinga på disse falske ryktane om kreiz, nokon må sette ein stoppe for dette!!
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ryktes at -DK- trekte deffet sitt fort fra barbarbyene rundt meg når jeg begynte å cleare de.
 
Topp