Ryktebørsen

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Jeg startet ikke med halvparten engang ^ ;)

Hvorfor legger du ut bilde av meg nicehunter? Det er jo ulovlig
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Gode gamle pp diskusjonen hva med å legge den død fører ikek til noe anna en sure miner. ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Du mener Kreiz bare er god fordi han har "fet lommebok", altså mye PP, men du starta jo med mer enn han, skjønner du hva som skurrer?

altså er første verden noensinne jeg faktisk bruker mye pp i startup ^^

og dette har egentlig fått meg til og innse hvor kjedelig disse pp funksjonene egentlig er.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Det må være en av de dårligste unnskyldningene jeg har hørt.
Er ingen som liker premiumfunksjonene, men de er der uansett.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Det kan godt være at det er en dårlig unnskyldning men den er iallefall fakta så vet ikke hva den gjør her ^^
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Er vel en grunn til at han kjøpte 17.000 pp. Som du ser har Alexander Hamilton en ganske stor luke, og det er ikke pga farming. :p

Nå er jo ikke jeg den som burde snakke så mye om pp bruk heller da ;)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
og dette har egentlig fått meg til og innse hvor kjedelig disse pp funksjonene egentlig er.
Skjønner ikke hvorfor du klager på Kreiz når du er like ille selv. Anyway, i det lange løp er det ikke pp-boostinga som vinner verdner. Synes dog synd på naboene deres som kanskje har en decent oppstart men ikke har sjans til å holde følge pga p2w. Jeg merker meg hvertfall nickene deres, så får vi se om dere faktisk sitter på toppen når v30 avsluttes :)
 

Alexander Hamilton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Er vel en grunn til at han kjøpte 17.000 pp. Som du ser har Alexander Hamilton en ganske stor luke, og det er ikke pga farming. :p
Nå er jo ikke jeg den som burde snakke så mye om pp bruk heller da ;)

Ikke pga. farming? Farming er jo det som gir AH-brukeren mest ressurser. Premiumpoeng har åpenbart vært mye involvert i starten men farming skjer ikke av seg selv, så det er jo helt feil. Du er jo den ene andre spilleren som har brukt opp mot det samme som AH har, så synes virkelig det er morsomt at du klager over dette. PP-funksjoner er blitt en del av tw på de nye verdene, og selv har jeg egentlig bare spilt på verdener før disse pp-funksjonene ble aktivert. Selv om vi bruker pp de første dagene av v30 vil ikke det bety at noe som helst er avgjort. Det er mange måneder igjen, mange kriger og strategiske beslutinger som må bli tatt før man vinner en verden.. synes det blir for dumt å begynne med disse pp-bruk diskusjonene når innogames har gjort det til en del av spillet, hvor spillere nå kan selge og kjøpe ressurser cross verdener
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Altså, at du ikke er den som farmer mest sier jo sitt. Sier jo ikke at du ikke farmer, men grunnen til at du har den luka du har er fordi du har svidd av mest pp, og jeg nest mest.
Du har rett i at folk legger alt for mye vekt på pp-bruket til enkelte i startup. PP er en avgjørende del av tribalwars i form av premium, kontoadmin, FA, 50%, 30% billigere, og resskjøp. Resskjøp gir deg bare en liten ledelse i starten, noe som endrer seg fort om man ikke opprettholder luken ved hjelp av farming og taktisk adlinger, taktikk generelt egentlig. Det er langt i fra det som avgjør verdenen. Om en spiller har tatt seg tiden til å bygge opp en konto for å selge PP, og neste verden bruker ppen på ressurser så er det vel fortjent. Jeg vil påstå at resskjøp bare gir en enklere startup, og at det ikke er en så heftig ledelse som alle skal ha det til. Dog er adelskjøp en funksjon som virkelig gjør spillet til p2w, noe som jeg tror inno har skjønt siden de dropper det.

Tror ikke jeg frykter incs som kommer i øksfart.
 
Topp