Ryktebørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktene skal ha det til at Verden 39 snart tar en spennende retning med allianse mellom -I- og TP som går i krig mot T-Recr, så da er spørsmålet hva gjør hr.bobil da ? ;)

Spørsmålet er hvem de eventuelt går i krig med, om det er stammen eller meg ^^

-A
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54

Om vi blir utestengt, så skal det bli elsk å adle byen din ;* eller, ordet jeg leter etter er vel enkelt.

Alle avtaler som er gjort eller ikke gjort er helt uvesentlig, det er ikke kontrakt eller bindende hva som er skrevet og sagt. Jeg skal også ha meg bemerket at du skriver til enkelt personer på skype at du PRØVER å få oss bannet. Jeg orker ikke å rapportere en moderator for misbruk av makt av en stakkars spiller, eller lignende.

De som kan å spille tw vet at når en by blir nuket og troppene blir drept, vet at game over når adels kommer gående og du har ingen hjelp å få. Bruk av skittent spill til å få nr1. Kontoen på v39 bannet bare fordi du tør ikke å spille imot han, SOM DU INNRØMMER HER vel og merke.


Du er ingenting annet en drama, og moderator tittelen må være feilsendt i posten, jeg velger å tro bedre om twteam enn som så.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
@bobil

Hvorfor bruker du alltid det kortet, at fordi vi prøver å forsvare noe, så må det være sant. Det er ikke sånn det fungerer.

Du kan ikke anklage noen og forvente at de ikke forklarer seg. Begge parter skal ha lov til å fortelle sin side av saken og fremlegge bevis om det trengs. Siden du er i tw teamet så er det også en hvis frykt for at du bruker innflytelse på saksbehandlerens avgjørelse, uansett om det var brudd eller ikke. Så er ganske opplagt at vi forsvarer etriuss og vil at alle vet hva som faktisk skjedde. Vi håper han/hun som avgjør dette ikke tar i betraktning at du er med i tw teamet, fordi det skal ikke ha noe med saken å gjøre. Og håper de også ser gevinsten du får om etriuss blir utestengt, du har et motiv.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Det verste er at eneste beviset bobil har et at TC skrev til han ingame at det som var en gråby når den ble adlet, var lovet bort til etri

Hei bobil, har en god del gråbyer du ikke kan adle, bort i mot alle. De er lovet bort til meg :)

Det store spørsmålet mitt er vel hvordan dere kom frem til det i mailen. Du spurte vel om å få byen du, det er jo langt i fra uvanlig.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
bemerket at du skriver til enkelt personer på skype at du PRØVER å få oss bannet

Skype har ingen ting meg tw å gjøre (Y)

Vi håper han/hun som avgjør dette ikke tar i betraktning at du er med i tw teamet, fordi det skal ikke ha noe med saken å gjøre.

Det gjør de heller ikke :) Vi opprettholder en god tone i teamet, og selv om jeg da er med i en verden, skal reglene følges på helt normale måter :p Selvsagt :)

Jeg kan heller ikke bruke innflytelse på teamet fordi jeg er der, selvsagt kan jeg prøve (noe jeg ikke har gjort), men teamet er skikkelige og holder seg ikke til noen sider av en sak, de gjør jobben som de skal gjøre de :)

Og håper de også ser gevinsten du får om etriuss blir utestengt, du har et motiv.

Nja, om etri blir bannet, får jeg ikke adlet han, og det er ikke bra for meg.. Så er jo ingen gevinst for meg at etriuss blir bannet..?

Hei bobil, har en god del gråbyer du ikke kan adle, bort i mot alle. De er lovet bort til meg :)

Oi oi, her er det en som sier høyt på forumet at han har avtalt push, not good, hehe :)

Du spurte vel om å få byen du, det er jo langt i fra uvanlig.

Faktisk ikke spurt om å få byen, bare klaget på at han ville gi den til Etri... Syntes det var dårlig gjort mot meg, da jeg fredet han hele tiden... Men slik er jo det :D

-A
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Nja, om etri blir bannet, får jeg ikke adlet han, og det er ikke bra for meg.. Så er jo ingen gevinst for meg at etriuss blir bannet..?

-A

Nei, men du setter en trussel ut av spill. Om det hadde vært perm utestengelse eller en uke. Så tjerner du mye på det, en uke utestengelse ville gitt deg et stort forsprang. I TW så handler mye om kontroll i områder, dere hadde blir mye sterkere i det område om etriuss var utestengt.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Uavhengig av sak syns jeg alle kan være voksne nok til å holde Tore sin rolle som mod utenfor dette her. Som ALLE vet, eller burde vite, kan ikke en mod moderer og spille på samme verden. Tore er derfor kun en spiller på v39 selv om han på forumet som oppført som "Seniormoderator".

Når det er sagt kan jeg si meg enig i at Tore er en slu liten rakker :p Men det vet vel samtlige som har spilt en verden med han tidligere ;) Likevel skal rett være rett, om teamet finner ut det er et regelbrudd er det riktig at dette straffes, håper ingen sier seg uenig her. Er det en ting vi skal respektere er det reglene, det inkluderer også Tore sin inflytelse på Teamet som en Mod stilling, men er ikke bekymret for at dette missbrukes ;)


Videre, ryktes at dette blir en verden kanskje fyllt av mer følelser enn noe annet? Prestisjen av å vinne her tror jeg kommer til å stå høyt mtp hvilke spillere som er i de ulike stammene...
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Husker fortsatt bobils 300 IQ playmaking på v30 hvor han gjorde tidenes sidebytte også ble adla ned. Good times ^^


Forøvrig kan jeg si at pushreglene er alt for milde IMO, folk som gir bort, spør om eller får gratisbyer burde bannes :mad:
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Skype har ingen ting meg tw å gjøre (Y)
Nja, om etri blir bannet, får jeg ikke adlet han, og det er ikke bra for meg.. Så er jo ingen gevinst for meg at etriuss blir bannet..?
-A


Du kunne nok ikke adlet etriuss om det så eksploderte i helvete :D

Gevinsten din er at du tror vi faller bakpå av den grunn, en uke(slik du har foreslått til CM) uten v39 hadde jo bare vært en ferie, gjett hvem som hadde stått først på adle-lista da :D
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Godt dette var på ryktebørsen, for jeg har ikke hørt om det :O

-A
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Jeg har ikke foreslått til CM eller noen andre at Etriuss burde være ute i 1 uke :p

-A

Skal gi deg muligheten til å trekke den kommentaren, hvis ikke blir det jo bare kjipt når jeg sleper fram printscreen når jeg kommer hjem fra jobb. Du sa til meg at du har foreslått til cm at jeg skulle få 1 uke og mr.dobil skulle få perma ban.

Lmao
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Mhm, det sa jeg :D

Men aldri foreslått det til CM :O

-A
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ryktes at Tore blir outplaya! Allianser dannes mellom hans egen stamme og andre stammer uten at han får kjennskap til det! :p
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Skjer ikke, jeg har skuta på rett vei, og Arica er ikke noe stamme vi har avtalt noe med på v39 foreløbig.

Sorry Konrax, du har ikke peiling..

-A
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Nja, selv om jeg ikke følger mye med på annet enn forumet så trenger en ikke være rakettforsker for å vite at du alltid er ute og lusker rundt....
Kjenner jeg deg rett har du vel allerde infiltrert flere av stammene og garantert satt folk opp mot fiendene dine... Lurer ikke meg Tore ;) Leser deg som en åpen bok
 
Topp