Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Patetisk Bambam.
Mange her har jukset før. Jeg ble fks. også bannet i V1 pga litt for mange kontoer jeg fikk slengt i fanget. Det er lov å lære av sine feil, og det du du inusierer her er rett og slett patetisk og i tillegg feil. Jeg vet at RV ikke jukser, så det å slenge ut slikt sier vel mest om deg, faktisk.

Det å legge ut andres navn her, er like patetisk. Det må være opp til hver enkelt å bestemme selv. Hva fks. Pals spillerne velger, må jo bli opp til dem. Det faktum at du i V3 gjorde det, understreker vel hva jeg har sagt over her. Trodde du hadde mer mellom ørene enn det der. Eller er du bare furten fordi Dr.Killerman banker deg IG?
Gratulerer med et av .no`s mest patetiske innlegg.!!!
 
Sist redigert av en moderator:

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Må si jeg støtter RV i sine utsagn om personlig informasjon osv.

Når det kommer til juks så blir det som jeg har sagt før.

Har man gjort en feil, fått sin straff og har gjennomført straffen. Ja vel da er det ikke noe mer å prate om.
Alle kan gjøre feil, for meg er hvorfor uintressant. Men kan ikke være slik at det skal forfølge enn etter avtjent straff.

Men ser at enkelte her liker å forfølge det negative til enhver tid, det får stå for dems regning, personlig kaller jeg slike sutrete sladre kjerringer ;)

Til slutt vil jeg si, bruk tiden på det som omhandler V4 og dens rykter i denne posten alt annet er uinntressant.
 

DeletedUser

Guest
Om du ikke ser forskjellen på TW og IRL, så har du med andre ord problemer med å skille fantasi fra virkeligheten. Det handler vel ikke om å ha noe å skjule? Mitt poeng er at dette spillet tar mer enn nok tid av livet, om man ikke skal begynne å få TW-relaterte meldinger på Twitter, FB og alle andre sosiale medier enkelte her er medlem av. Og legg merket til at jeg snakker for meg selv, ikke for hva alle andre måtte mene om dette.

Om du leser det som er skrevet så slipper du å skrive så ufattelig mye tull!
 

DeletedUser

Guest
Om du leser det som er skrevet så slipper du å skrive så ufattelig mye tull!

Syntes da han svarte på tiltale jeg. Kanskje du i steden kan utdype hva du egentlig mener i steden for å skrive i gåter?
Han svarte på det du slengte ut, og presiserte sin egen mening. Kan da ikke se noe galt i det??
 

DeletedUser

Guest
PS! IRL hva er forskjellen? Du finner mange palsere på facebook via PALS sin side. Hvorfor? Vi har da ingen ting å skjule, men jeg respekterer at andre ikke ønsker å flagge noe som helst!

Nofjon1 og Reisverket har herved fått ignoranseprisen. Jeg har uthevet til ære for dere to!
 

DeletedUser

Guest
Nofjon1 og Reisverket har herved fått ignoranseprisen. Jeg har uthevet til ære for dere to!

Takker, men det du uthevet i ditt sitat er vel ikke noe grunnlag for at RV ikke kunne skrive det han skrev?
Han kommenterte det du skrev i avsnittet forran det der og kommenterte ikke hva meningene dine var
 

DeletedUser

Guest
Du blander deg i mer enn du har oversikt over. Det går rykter om at PALS ikke bryr seg om nofjon1.
 

DeletedUser

Guest
Du blander deg i mer enn du har oversikt over. Det går rykter om at PALS ikke bryr seg om nofjon1.

Burde ikke du bruke tiden på å få den skakk-kjørte stammen på beina igjen i steden for å prøve å være forumkriger her?
Jeg bryr meg ikke om Pals heller, om det skulle ha noe interesse. Dere synker og er uten styring. Litt merkelig å se på at spillerne i dag har instruert sin ledelse om hva de skal gjøre. Jeeee.
 

DeletedUser

Guest
Det betyr at vi har oppegående og engasjerte spillere. Noe du aldri kommer til å klare å samle sammen lenger enn 2 mnd.
 

DeletedUser

Guest
Det betyr at vi har oppegående og engasjerte spillere. Noe du aldri kommer til å klare å samle sammen lenger enn 2 mnd.

Så de lederskikkelsene jeg har skapt i en stamme er der bare på trass? Lol.. Kom med noe bedre da. Nå spammer du bare denne tråden. Slutt å fremhev dere slik. Alle vet at dere sliter, og raser på ranken. Prøv å forhold deg til det du oxo. ;) I tillegg er mange av disse oppegående og engasjerte spillerne du skryter av, både inaktive og n00bs. Sammen med en tilbakelent ledelse, så sier det seg jo selv.
 
Sist redigert av en moderator:

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
BAMBAM:
På fellesforum har du tidligere lagt ut mitt egentlige navn, og kalte meg for verdens største fjott. Det var jo ikke den mest hyggelige forum posten jeg har lest, og jeg vil da si at du har skrittet over grensen på IRL og spill.


Nå la jeg vel ikke ut navnet ditt, mer snudde nicket ditt bakfram. Juhuu, jeg er så smart at jeg klarte å knekke den koden!

Du stiller fortsatt ganske så høyt på fjott-ranken.

@noffe
Jeg ble provosert over at RV at jeg spilte multi. Noe som ligger Veeeeeeldig langt unna måten jeg tilnærmer meg alle spill på. Juks er fyfy, uansett. Når du i tillegg lyver såpass mye som du gjør, så regner jeg nesten med at du driver med skittent spill fortsatt.

Kan det regnes som et rykte?

Gratulerer med et av .no`s mest patetiske innlegg.!!!

Jo takk, fortsatt laaaaangt unna den mengden med idioti du lirer av deg da. Men jobber med saken.

Gratulerer med å bli sett på som en av de mest patetiske spillerne på .no.

@RV

Om du hadde deg med sauen for 1 dag eller 1 år siden, det er ett fett for meg. Prinsippet er at om en jukser 1 gang, så har en veldig lett for å gjøre det igjen. Noe jeg synes er greit for de som evt. vurderer å samarbeidet med deg vet.

Og det faktum at du har jukset, og i min verden har veldig lett for å gjøre det igjen, synes jeg virkelig hører hjemme på en ryktebørs. Korriger meg gjerne om jeg tar feil. Det er jo du som er trådstarter. Skjønner godt at du ikke liker at jeg kaller deg en juksemaker, men det er et ufravikelig faktum.

Jeg holder også IRL personen unna spillet her, men siden det var lett å finne ut når du ikke var ing, så fikk jeg litt lyst til å gjøre noe på det. Jeg spurte deg ing først, og respekterte svaret ditt. Av oss 2, så er det kun 1 som har snakket om IRL personer og dems sykdommer??, her på forumet. Og det er jaggu ikke meg. Det innlegget burde også komme ganske så høyt på lista til noffe..

Jeg finnes da ikke desperat, jeg kaller mine fiender ing juksemakere, og beviser det. Noe som passer fint inn i en ryktebørs.

Desperat\patetisk blir det først når en stikker til en annen verden, som en ikke en gang spiller på, sitt forum, for så å prøve å dra i gang en krangel der.

Post nummer 35 her. Legger selvfølgelig merke til hvor tett det var til topic, men alikevell..
 

DeletedUser

Guest
Nå la jeg vel ikke ut navnet ditt, mer snudde nicket ditt bakfram. Juhuu, jeg er så smart at jeg klarte å knekke den koden!

Du stiller fortsatt ganske så høyt på fjott-ranken.

@noffe
Jeg ble provosert over at RV at jeg spilte multi. Noe som ligger Veeeeeeldig langt unna måten jeg tilnærmer meg alle spill på. Juks er fyfy, uansett. Når du i tillegg lyver såpass mye som du gjør, så regner jeg nesten med at du driver med skittent spill fortsatt.

Da vil jeg gjerne at du dokumenterer dine påstander. Du sprer om det med skit som ikke holder mål, uten å dokumentere noe som helst.
I tillegg blander du verdner og fremstiller det selv som en som har rett til å dømme andre her? Vi bryr oss ikke om hva du mener og tenker. Det er teamets oppgave å dømme, og ikke din. Det å plassere en på "fjott-ranken" i tillegg sier ganske mye om deg.
 

mraudi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
herlig

ja ja og jeg har gått barbeint til tønsberg etter melk:)
det er vel på tide at folk lander her??
Ikke rart det blir krig i verden:)
 

DeletedUser

Guest
Når vi først snakker om Pals og rykter.
Her er en vanlig diskusjon om hvordan fiendene skal angripes. Noe så håpløst...lol Diskusjonen vipper frem og tilbake uten å få noe ut av det. De vet jo ikke hvordan man går til krig en gang, og er ikke organisert for annet enn forsvar. Haha

Ferskt fra Pals forum:

3.Plass (Nå 4. plass)

General1 i dag klokken 16:39 Siter Rediger Slett
Jada, det skjer i flere BG men er tydligvis ikke nok. De vokser og vi synker. Det er de harde fakta. Vi må gjerne sole oss i glansen av hva noen gjør men tallene er tydlige

TheWarior i dag klokken 16:53 Siter
ja, vi er nok enige general1, det må fler angrep til, og våre allierte, iap og pals må gå sammen om å ta fiendene.
det jeg vil si er at det er alle medlemmene i pals sitt ansvar å få til koordinerte angrep. nytter ikke å sitte å vente på at andre skal gjøre det.
så dere som ikke tar ansvar med å planlegge sammen med andre, dere må nesten starte nå slik at vi vokser og ikke krymper.

Pyret i dag klokken 17:01 Siter
Hehe jobber på saken her... jeg å mine naboer. Er ju ikke så månge fra PALS her uten månge fler fra ~SA~... Mister jeg en by så tar nabon min den å omvent.. De går IKKE til ~SA~...

General1 i dag klokken 17:19 Siter Rediger Slett
TheWarior skrev følgende:
det jeg vil si er at det er alle medlemmene i pals sitt ansvar å få til koordinerte angrep. nytter ikke å sitte å vente på at andre skal gjøre det. så dere som ikke tar ansvar med å planlegge sammen med andre, dere må nesten starte nå slik at vi vokser og ikke krymper.


Det er nok på det nevnt over vi er uenige.
Dersom SA skal bekjempes på stammenivå og sammen med allierte, så er saken nettopp at ikke spillere og BG ledere skal planlegge hver for seg enda. Dette må koordineres høyere opp i systemet. Jeg er fks ikke i possisjon til å gjøre det. Ikke du heller. Uten skikkelig koordinering er vi jo like langt, og kan holde på som nå. Det vet vi nå at ikke funker.

cete3 i dag klokken 17:21 Siter
General1 skrev følgende:
TheWarior skrev følgende:
det jeg vil si er at det er alle medlemmene i pals sitt ansvar å få til koordinerte angrep. nytter ikke å sitte å vente på at andre skal gjøre det. så dere som ikke tar ansvar med å planlegge sammen med andre, dere må nesten starte nå slik at vi vokser og ikke krymper.

Det er nok på det nevnt over vi er uenige.
Dersom SA skal bekjempes på stammenivå og sammen med allierte, så er saken nettopp at ikke spillere og BG ledere skal planlegge hver for seg enda. Dette må koordineres høyere opp i systemet. Jeg er fks ikke i possisjon til å gjøre det. Ikke du heller. Uten skikkelig koordinering er vi jo like langt, og kan holde på som nå. Det vet vi nå at ikke funker.


HALLELUJA!
Takk for den, stemmer på en prikk. Støttes 100%

TheWarior i dag klokken 17:27 Siter
hehe, nei jeg er ikke i noe posisjon, men sammarbeidet og planleggingen med capes går veldig veldig bra fordet, vi eier alle i området pga godt og mye sammarbeid ;)
Men uansett, Bg lederne får samle seg og andre stammer og gå sammen og planlegge skikkelig angrep for oss :)
(og i mellomtiden skader det sikkert ikke at vi uten posisjon planlegger oss imellom).
Kan si deg noe: hadde jeg ikke tatt ansvar over å koordinere angrep osv fra dag 1 så hadde andre stammer eid dette området jeg er i.
Redigert av TheWarior i dag klokken 17:33

General1 i dag klokken 17:33 Siter Rediger Slett
Prøv å ikke tenk så lite og lokalt. Det er nettopp det som er problemet her. Vi har ingen koordinering i BG`en en gang, langt mindre mellom BG`ene og våre allierte. Våre motstandere kan jo flytte tropper som de vil. Vi snakker om to helt forskjellige ting her. ALLE sloss jo i sin egen bakgård, men det er ikke på agendaen ut fra hva jeg snakker om.
Jeg snakker om et angrep fra fks 3-4 stammer som treffer øremerkede mål hod SA på fks. lørdag klokken 18.00. I tillegg til hvem som skal fake osv. Det er ikke noen jobb for spillere utenfor ledelsen, og ikke GB ledere hver for seg heller.
Dit må vi nå for å "reise kjærringa"

TheWarior i dag klokken 17:35 Siter
ja jeg er enig general1 :p har aldri vært uenig i at alle bglederne må sammarbeide med stammelederne i de andre stammene om at hele pals og de andre stammene skal få til massivt og effektivt koordinerte angrep. det må faktisk til slikat vi ikke bare forsvarer oss men også adler
Redigert av TheWarior i dag klokken 17:38

General1 i dag klokken 17:38 Siter Rediger Slett
Topp. ;) Jeg ser poenget ditt også og det er viktig, men nå må vi gjøre noe annet for å rette opp det faktum at vi raser nedover på resultatlisten. Ta fiendene som spiser oss er det beste jeg kommer på. Koordinert og brutalt

TheWarior i dag klokken 17:43 Siter
:) er enig altså. håper noen i ledelsen vil kommentere.

SirCaesar i dag klokken 17:47 Siter
General1 skrev følgende:
Prøv å ikke tenk så lite og lokalt. Det er nettopp det som er problemet her. Vi har ingen koordinering i BG`en en gang, langt mindre mellom BG`ene og våre allierte. Våre motstandere kan jo flytte tropper som de vil. Vi snakker om to helt forskjellige ting her. ALLE sloss jo i sin egen bakgård, men det er ikke på agendaen ut fra hva jeg snakker om.
Jeg snakker om et angrep fra fks 3-4 stammer som treffer øremerkede mål hod SA på fks. lørdag klokken 18.00. I tillegg til hvem som skal fake osv. Det er ikke noen jobb for spillere utenfor ledelsen, og ikke GB ledere hver for seg heller.
Dit må vi nå for å "reise kjærringa"

Dette er helt sant G1. Dette problemet må tas tak o, og jeg skal gjøre det selv om det ikke skjer før jeg er tilbake igjen. Samlet angrep på omtrent alle ~SA~
spillere i én uke-3 uker i strekk, vil lage kaos og oppgitthet. Gjør vi dette med stålnerver, kan vi sikkert klare å ta ut 5-10 spillere og få full kontroll over flere områder.
Dette tas opp og diskuteres.

TheWarior i dag klokken 17:48 Siter
flott! :) sånt liker vi!!!!!!!!! sånn kommer hele pals opp og frem og fienden ned og bort.
Redigert av TheWarior i dag klokken 17:49

General1 i dag klokken 17:49 Siter Rediger Slett
Word.. Endelig... Tusen takk. Vi gleder oss alle og sliper våre økser :D

SirCaesar i dag klokken 17:50 Siter
Nå må dere bare ha tolmodighet, for slikt på bli gjort ordentlig og må være godt planlagt når det først skal bli gjort.
-SirC is out

kaospilot i dag klokken 18:58 Siter
Hvis dere vil ha en offensiv mot SA og mener at mer enn 5 spillere er i posisjon til å gjøre en offensiv så kan jeg lett stå for organiseringen. =)

cete3 i dag klokken 18:59 Siter
Skriv opp meg. ( Kun angrep i nabolaget mitt vennligst ) Ifra min side ihvertfall
Redigert av cete3 i dag klokken 19:01

General1 i dag klokken 19:03 Siter Rediger Slett
Bør ikke det meste av stammen og våre allierte stå sammen om dette da?

TheWarior i dag klokken 19:03 Siter
se skype, kaos

kaospilot i dag klokken 19:35 Siter
Selvsagt er det best, men vi har fiender på tre kanter, varg i nord, Aces i midten og sa litt overalt. Derfor er det veldig lite hensiktsmessig for hele stammen å kjempe mot en fiende.
 
Sist redigert av en moderator:

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
haha. hva slags spill driver du med nå noffe? om å gjøre å legge ut mest poster fra pals sitt forum? slapp av, den konkurransen har du vunnet for lengst. alle har nå skjønt at du har tilgang på forumet vårt. :cool:
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hva er grunnen til at du legger ut poster fra andres forum her? er det for og føle deg viktig?

Etter et rykte som har gått løpsk, så legger noffe ut poster fra andres forum fordi det er for og føle seg viktig, men etter det jeg har fått med meg, er han viktig (not), men vil føle seg enda mer viktig enn det det er mulig for han og bli...

Æsj, jeg glemte det jeg skulle skrive! :eek:
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
haha... dette er jo bra underholdnig da! :D

Synd jeg ikke har oppdaget disse tråden på dette forumet før, for dette er jo bra stuff... Gav spillet en extra dimensjon for min del.. :p


ps. ingen i pals som faktisk ser hvem Nofjon er der?? :eek:
 
Topp