Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktene er nok sann.. asshole som har vært borte når jeg har vært under angrep :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg kanskje vært pålogget i 5min.. ellers.. njeee :rolleyes:

Har hatt prøverlesning ^^, og KV er for tapere :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja, Granny du er så mye bedre? Helten min du, kan jeg spørre deg hvorfor du dro fra Capes? kan det være fordi sånn nesten ingen i Capes likte deg noe særlig, og nei jeg har ikke begynt å like deg hvis det var det du er ute etter nå :)
(tilfeldig sitat hentet fra her)

Det går et aldri så lite rykte.
Når noen kritiserer capes for ett eller annet, fks om det er måten de spiller på eller måten de sammarbeider med andre, så går de til angrep på personen som sier ifra, istedenfor å svare saklig. Et tips: holde seg til sak og ikke person. Ryktet går ikke bare ut på at de ofte går på person og ikke sak (ikke veldig proft), men også at de krever alt for mye av andre i forhold til hva de gir/presterer selv... Skjønner godt, hvis disse ryktene stemmer, hvorfor så mange som har sammarbeidet med dere går lei.

Her på off forum kan man se hvordan dere har hengt ut granny, marius (ja, deres egen spiller), blackii99 osv. Meget modent (iroi). For å få respekt må man også gi. Makan!

Til dere som ikke er i capes, men har hatt sammarbeid med dem: er dette ryktet om at capes oppleves slikt sant eller ikke?
 

DeletedUser

Guest
(tilfeldig sitat hentet fra her)

Det går et aldri så lite rykte.
Når noen kritiserer capes for ett eller annet, fks om det er måten de spiller på eller måten de sammarbeider med andre, så går de til angrep på personen som sier ifra, istedenfor å svare saklig. Et tips: holde seg til sak og ikke person. Ryktet går ikke bare ut på at de ofte går på person og ikke sak (ikke veldig proft), men også at de krever alt for mye av andre i forhold til hva de gir/presterer selv... Skjønner godt, hvis disse ryktene stemmer, hvorfor så mange som har sammarbeidet med dere går lei.

Her på off forum kan man se hvordan dere har hengt ut granny, marius (ja, deres egen spiller), blackii99 osv. Meget modent (iroi). For å få respekt må man også gi. Makan!

Til dere som ikke er i capes, men har hatt sammarbeid med dem: er dette ryktet om at capes oppleves slikt sant eller ikke?

Hvis du leser hva som blir skrevet? Så er det jeg som skriver det, og ikke Capes. Jeg er ikke Capes men jeg er ikke noe oppnevnt talsmann for Capes.

Og hvem er du egentlig? Lagde konto i dag for å skrive på offentlig forum? Er du i SDDN eller 7BULLS?

haha, og hva det angår at de vi samarbeider med går lei så failer du totalt!
Vi har hatt en samarbeidspartner tidligere som avsluttet, bortsett fra HM som vi sa opp med for leeenge siden.

Og det var Pals, du finner sikkert hvorfor litt lenger tilbake.. ^^

Hehe, det var faktisk en som snakket om at jeg mistet respekt for noen dager siden. Hvem det var kan være det samme, men utrolig nok så bryr jeg meg ikke så mye om respekt på det offentlige forumet lenger :eek:
Så nå skriver jeg det som faller meg inn, jeg antar at ingen på nettet tar seg nær av det jeg skriver ettersom det er endel latterlige ting som kommer ut av meg til tider. Og hvis det er noen som tar seg nær av det så har de ikke så mye her å gjøre anyway :p
 

DeletedUser

Guest
Hvis du leser hva som blir skrevet? Så er det jeg som skriver det, og ikke Capes. Jeg er ikke Capes men jeg er ikke noe oppnevnt talsmann for Capes.

Og hvem er du egentlig? Lagde konto i dag for å skrive på offentlig forum? Er du i SDDN eller 7BULLS?

haha, og hva det angår at de vi samarbeider med går lei så failer du totalt!
Vi har hatt en samarbeidspartner tidligere som avsluttet, bortsett fra HM som vi sa opp med for leeenge siden.

Og det var Pals, du finner sikkert hvorfor litt lenger tilbake.. ^^

Hehe, det var faktisk en som snakket om at jeg mistet respekt for noen dager siden. Hvem det var kan være det samme, men utrolig nok så bryr jeg meg ikke så mye om respekt på det offentlige forumet lenger :eek:
Så nå skriver jeg det som faller meg inn, jeg antar at ingen på nettet tar seg nær av det jeg skriver ettersom det er endel latterlige ting som kommer ut av meg til tider. Og hvis det er noen som tar seg nær av det så har de ikke så mye her å gjøre anyway :p

Ja jeg lagde egen konto i dag for at denne diskusjonen ikke skulle handle om meg som person. Men det har vel ingenting å si hvem jeg er, har det vel? Jeg har hørt rykter..

Har også hørt rykter om andre dere har sammarbeidet med / sammarbeider med enn Pals. 7Keys, Varg, Easy. Og etter noen andre rykter jeg har hørt så var det vel personer etter alliansen med PALS som det ble snakket ganske mye stygt om, ikke som spillere men som personer, pga de ikke ville adlyde Capes sine ville ordre. Har også hørt rykter om at dere uttalte til PALS om at de måtte ha iap med 7keys fordi de var deres understamme. Men ryktene sier også at 7keys ikke var deres understamme, men at dere bare var maktsyke, ville ikke sammarbeide med dem, men ta over stammen. Og grunnene til at flere av disse stammene (de som har sagt opp) ville si opp sammarbeidet med dere var Capes sine absurde krav . Jaja, dette er ryktebørsen så jeg lufter ryktene.
 

DeletedUser

Guest
hehe, mye feil du tar her ja. Begynner i grunn å bli lei av denne Pals diskusjonen.

Du kan som sagt lese lenger bak hvor du finner flere sider med diskusjon ang den saken.

Pals avbrøt alliansen fordi de mistet så mange byer til VARG, og ville kun ha med de aktive spillerne med videre. Så de la opp ett nytt navn og avsluttet alle diplomatiske forhold.
Når vi kom i nye diplomatiske forhandlinger så måtte Pals sette opp våre understammer som IAP/allianse, husker ikke.
Var vel snakk om at 7KEYS skulle bli understamme, derfor vi presset litt på blacki om avgjørelsen, fordi Pals pushet på oss om de var en understamme eller ikke.

"pga de ikke ville adlyde Capes sine ville ordre" utdyp er du snill?
 

DeletedUser

Guest
For å si det litt fra utsiden:

Var vel snakk om at 7KEYS skulle bli understamme, derfor vi presset litt på blacki om avgjørelsen, fordi Pals pushet på oss om de var en understamme eller ikke.
Dette bekreftes. Vi i ledelsen i PALS krevde en avklaring, da vi syntes situasjonen var litt spesiell, med at vi skulle sette opp 7Keys på diplomatiet når vi ikke hadde samtaler med de den gang... Og vi ønskte å forstå hele saken når vi inngikk allianse med Capes..
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at RV tok over Unkown Soldier forleden natt.
Han ville vist tilbake i styret og sjekke hvordan det gikk på v4.
Og nå som Unkown Soldier har vært innaktiv i underkanten av 3uker passet timeingen utmerket.

Rykte har det også till at en annen gammel luring er på vei til å bli dual med RV her. Hvem kan det være oO?
 

DeletedUser

Guest
For å si det litt fra utsiden:


Dette bekreftes. Vi i ledelsen i PALS krevde en avklaring, da vi syntes situasjonen var litt spesiell, med at vi skulle sette opp 7Keys på diplomatiet når vi ikke hadde samtaler med de den gang... Og vi ønskte å forstå hele saken når vi inngikk allianse med Capes..

Ja, det er vel snaart ett år siden så tilgi meg for at jeg ikke husker så godt :)
 

DeletedUser

Guest
En sak har flere sider jeeey, minst 2....

Ordre som å bestemme hvilke byer sammarbeidspartneren skal få lov å adle. Greit nok det, men når dere får adle 90% og sammarbeidspartneren 10% og noe annet er uaktuelt blir det villt, særlig når byene lå minst like gunstig til for sammarbeidspartnerne, om ikke mer.

Dere sa til PALS at 7keys var Capes sin understamme uten å engang ha avklart det med 7keys. Det blir også villt.

Ikke rart PALS ville ha svar på om 7KEYS var Capes sin understamme/battlegroup (kall det hva dere vil), når de hører en ting av Capes (les: 7keys er vår understamme) og en helt annen ting av selve 7KEYS(les: vi er ikke noens understamme). Dere kunne vist 7keys litt mer respekt enn å kalle dem for deres understamme (og dem i pals også, ved å lure dem til å sette opp 7keys som iap fordi dere sa de var understammen deres, noe som ikke stemte).

Også hadde det seg slik at PALS og CAPES ikke skulle angripe hverandre, men hvem angrep smesta (pals) mens denne freden var? Jo, det var Capes.

En annen ting. husker dere nofjon1/noffe gjemte seg på general1 kontoen? Da det ble avslørt ble det planlagt stor offansiv mot General1 kontoen. Byer var utdelt etter evne, men Capes syns ikke noe om fordlingen. Var en spiller i PALS som ikke fikk lov å adle noen General1 byer (kan komme med navn om ønskelig). Capes ville heller at Capes skulle ta flere byer enn de egentlig klarte. Hva ble resultatet? De byene som den ene PALSspilleren som ble nektet å adle og hadde tatt lett, de byene hadde ikke Capes kapasitet til å adle, og de byene endte hos ~SA~ (fienden av Capes og PALS). Det var visst bedre at fienden fikk byer enn at PALS fikk dem.

Noen som har noen rykter for hvordan Capes oppfører seg ingame nå? På forum er de, etter min mening, ikke så mye å skryte av hvertfall.. Mye personangrep (og spam) ute å går.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tirsdagsbarnet du er nok SkattuM?

Du var i PALS og nå i SDDN.


Og som sagt kan du slutte å betegne meg som Capes? Jeg nevnte da i sta om personangrep? Jeg har da holdt meg saklig hittil, begynner å bli litt irritert på at du bare leser noe av det jeg skriver.


Jeg nevnte vel forsåvidt også at du kan lese det som har vært skrevet før.
Og jeg har faktisk ikke peiling på hva du snakker om når du nevner at 7KEYS bare fikk adle 10% elns av byer men Capes var da minst 5 ganger større?

Og hva vi angrep smesta i Pals kan jeg ikke forklare siden jeg aldri har hørt om det før.

Og hva jeg sier om Pals, jeg digget Pals. Var en haug med greie spillere men de hadde 2-3 stykker som de kunne vært foruten.
 

DeletedUser

Guest
Tirsdagsbarnet du er nok SkattuM?
Du var i PALS og nå i SDDN.


Og som sagt kan du slutte å betegne meg som Capes? Jeg nevnte da i sta om personangrep? Jeg har da holdt meg saklig hittil, begynner å bli litt irritert på at du bare leser noe av det jeg skriver.
Er ikke bare deg fra capes som holder på. Kan godt vise mange fler sitater, men det blir vel litt kjedelig i lengden..? Det var ikke bare ment til deg. Tok tilfeldigvis ditt sitat siden det var det nyeste og jeg kunne slippe å lete så lenge.

Jeg nevnte vel forsåvidt også at du kan lese det som har vært skrevet før.
Og jeg har faktisk ikke peiling på hva du snakker om når du nevner at 7KEYS bare fikk adle 10% elns av byer men Capes var da minst 5 ganger større?
Sa ikke 7KEYS...
Og hva vi angrep smesta i Pals kan jeg ikke forklare siden jeg aldri har hørt om det før.
A force united angrep smesta når vi egentlig ikke skulle angripe hverandre. Men når hans stamme adlet fiender av capes og pals, fikk pals pepper og måtte levere "tilbake" byene til capes asap. Men heldigvis går man ikke med på det.
Og hva jeg sier om Pals, jeg digget Pals. Var en haug med greie spillere men de hadde 2-3 stykker som de kunne vært foruten.Holde seg foruten? Det er vel ikke tilfeldigvis at du ikke liker de personene fordi de ikke ville gå med på alle de "ville" kravene?

Edit: skriveleif
 
Sist redigert av en moderator:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ja, det er vel snaart ett år siden så tilgi meg for at jeg ikke husker så godt :)

nåja! 7keys kom til verden i måneskifte feb/mars 2010, og denne saken var vel rundt i april om jeg husker rett i farten!

Greit tiden går fort i godt selskap, men det får da være grenser! :D;)


ps. jeg har enda meld. som jeg fikk fra manu eller hva hun diplomaten het...
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at RV tok over Unkown Soldier forleden natt.
Han ville vist tilbake i styret og sjekke hvordan det gikk på v4.
Og nå som Unkown Soldier har vært innaktiv i underkanten av 3uker passet timeingen utmerket.

Rykte har det også till at en annen gammel luring er på vei til å bli dual med RV her. Hvem kan det være oO?

Du tar feil. US kontoen har RV hatt i 3 uker nå : )

/ De som kjenner meg og min tilknytning til Varg, og US kontoen. Vet at det er EKSTREMT få personer som ville fått røre min konto. Så rykte ovenfor er herved av-bekreftet.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: VARG
Side 2:
Tribes: Capes

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 0
Forskjell: 7

Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 65,408
Side 2: 0
Forskjell: 65,408


Hadde ikke Capes og VARG iap? Hva har skjedd? Var Capes litt høye på krava og gitt forlite tilbake her også? Ryktet sier så. Kan noen av- eller bekrefte dette, og helst begrunne? (hentet fra Twstats).
 
Topp