Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Kommer vel helt ann på hvor lite man vil se på den utfordringen/problemet...
Men ser man det i et litt større perspektiv så vil du nok skjønne hva jeg mener/sikter til.. Bare snakk om vilje her, forståelsen vet jeg du har ;)

Seff ser jeg poenget, og skjønner det, men passer det en stamme med ambisjoner? Nope :) Man kan snu på det. Det at alle på død og liv finner det moteriktig å være en underdog, skaper akkurat det samme problemet. :) (Selvom kun 10% av de vil overleve) Faktorenes orden er likegyldig vet du.
 

ghost68

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Endelig Norfjon passet det deg og besøke oss, skal være en glede og stifte enda bedre bekjentskap med deg :)
Vi fåe pønske ut strategier i de sene nattetimer oss gamlinger i mellom
 

DeletedUser

Guest
Endelig Norfjon passet det deg og besøke oss, skal være en glede og stifte enda bedre bekjentskap med deg :)
Vi fåe pønske ut strategier i de sene nattetimer oss gamlinger i mellom

Word. Sammen er vi dynamitt :)
 

DeletedUser

Guest
Kanske snillt i et krigsspill å sitte å analysere hva som betyr noe for andre :D Ta en sangeria til du nå :)

Hva er en sangeria? Sang i en elv? Jeg analyserer ikke, det står du fullt og helt for. Samt alle konspirasjonsteorier om hvem som kan og ikke kan i dette spillet. Selvsagt kommer VK til å øke framover, men det blir nok lite takket være din inntreden.

Dette forumet leses av skremmende få, og færre blir det om det ikke skjer radikale endringer.
 

DeletedUser

Guest
VK+Varg=Muss muss!
En merge ville vært på sin plass.
VVK... WK.... VargK.... VKVarg..... eller ... VikingVoff.

Hehe, VikingVoff var et kult navn ;) Men så vidt jeg vet er det ikke noe sammarbeid mellom varg & VK^^,
 

DeletedUser

Guest
Dette forumet leses av skremmende få, og færre blir det om det ikke skjer radikale endringer.

Igjen snakker du uten å sjekke fakta.
Fakta er at dette forumet snart har tatt igjen fk.s. V3 forumet i antall innlegg. Ergo et av de forumene på .no med mest trafikk. I forhold til verdnenes alder, og det hensyntatt, så er V4 forumet på topp ;)
Ringer det et par bjeller? Prøv igjen. ;) Samtidig kan jo du fortelle hvilke radikale endringer som må til for å få opp tempoet her? CM blir sikkert glad for ditt tips. :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nå er det fare for at dette går offtopic, men som alle har jeg mottatt den PMen fra CM. Der bekretes det at få leser forum, enda færre poster. Hvorfor? Jo fordi de fleste blir evinnelig lei av at det er 5-6 stk som poster hele tiden og bare rakker ned.

Ja dette er ett propagandaforum. Likevel så er det kjedelig å lese her, samme oppgulpet hele tiden. Noen få som poster for å gjøre seg interessante og spre dritt.

Antall innlegg er ikke proporsjonalt med interesse, det går like mye på hvor provosert folk blir av innleggene. Få opp litt statistikk (ja nå er det riktig skrevet, kopier det for de som ikke vet hvordan det skrives) over aktiviteten så tenker jeg det er noen som blir passelig overrasket over hvor mange innlegg de kan prestere på ett intetsigende forum :)

Jeg vet at i vår stamme er det 3-4 stk som leser forum, resten bare når noen legger ut linker på internforumet. Men selvsagt, vi er jo en døende stamme ifølge enkelte. =)
 

DeletedUser

Guest
Ja Kaos. Dere er det ;)

Men da kan det jo virke at du har skjønt at dette er propagandasidene til spillet. det er bra. At noen ikke vil være der er jo kalkulert. Svært mange er innom å leser, uten å skrive noe. CM har nok snakket om .no generelt og ikke V4. Trafiken på V4 er, logisk beregnet, høyere enn fks. V3 sitt forum. Det er nemlig det vi driver med her, som drar opp interessen. Hvis alle kun legger frem tørre fakta, så dør forumet. At V4 forumet er dødt, bestrides herved. ;)

Artig om noen fra teamet kunne komme med noen tall/fakta på dette? (Må sjekke om påstanden min er riktig. :D)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er:
V3 313 emner 15.686 innlegg
V4 178 emnder 9.435 innlegg

PS! Det står på førstesiden om du lurer, så det er nok lenge til V4 tar igjen V3.
 

DeletedUser

Guest
Mye av "propagandaen" er off-topic, men er det ikke det som gjør det litt interessant? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke antall inlegg som er interessant mener jeg, men antall personer som er aktiv bruker av forumet.

Et forum som har 1 medlem som skriver 1000 poster hver dag, er ikke et aktiv forum.. Etter min mening ;) hehe
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
For de av dere som kan litt om matte så er det vel ikke helt riktig å regne det så enkelt hvor man bare tar med tidsepoke delt på antall innlegg?

Men nokk en gang mangelfull propaganda ;) Prøv igjen...
 

DeletedUser

Guest
Når V5 starter så forsvinner de største spammerne herfra og da blir det plutselig veldig stille... Basic propaganda. Nuffe, skal du ha ett kurs i statistikk? Normalfordeling osv.
 

DeletedUser

Guest
Nuffe, skal du ha ett kurs i statistikk? Normalfordeling osv.

Nei takk. Har lang og allsidig innsikt innen det ifm. min økonomi utdannelse . ;)
Enkel analyseberegning det der. Den som bestrider det, må nesten bare søke om å få igjen skolepengene sine. Når det er sagt, så kan du legge så mange variabler du vil, til en likning.
Det blir nesten som med statistikene her, som kan vinkles på mange måter. Kapish?

Bra spammerne forsvinner da. Jeg blir :D
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei takk. Har lang og allsidig innsikt innen det ifm. min økonomi utdannelse . ;)
Enkel analyseberegning det der. Den som bestrider det, må nesten bare søke om å få igjen skolepengene sine. Når det er sagt, så kan du legge så mange variabler du vil, til en likning.
Det blir nesten som med statistikene her, som kan vinkles på mange måter. Kapish?

Bra spammerne forsvinner da. Jeg blir :D


Slike innlegg er vanskelige å svare på ettersom jeg ikke kan svare med noe som angår deg som person, ettersom at det vil bryte forum reglene.
Men skal ikke svare så veldig personlig..

Dersom du mener at det er så enkelt å utføre et slikt regnestykke over tid som du her refererer til da er det vel kanskje ikke alle andres skole det er noe galt med? Skal du komme med påstander så får du komme med variablene også og ikke bare sette en strek ved å si at det er antall innlegg fordelt på de to tidsepokene. Det er et missvisende regnestykke med mangler som du ikke kunne ha presentert i arbeidssammenheng og forventet å bli tatt seriøst.

Men fra angrepet til fakta, dette vet jeg at du selv vet. Godt forsøk ;)
 
Topp