Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Sålenge han ikke brukte kontoen (og dermed identiteten) uberettiget så er du like langt.
 

B L A C E

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Seriøst... Du vil få han i fengsel for å ha slettet forumet deres ?

Hva med f.eks. POKE ME ?
 

DeletedUser

Guest
Sålenge han ikke brukte kontoen (og dermed identiteten) uberettiget så er du like langt.

Spilleren Skelethor (juridisk eier) har overhodet ikke noe ansvar for dette.

Denne personen har benyttet BÅDE spillerkontoen, samt signert et rundskriv med spillerkontoens unike navn. Hadde det ikke vært for dette hadde saken ikke vært riktig så interressant for Datatilsynet.

Rundskrivet var således (kopi oversendt Datatilsynet). Husk dette har ingenting med han som opprinnelig var Skelethor (kontoeier) å gjøre...

Skelethor den 03.04. klokken 00:27
Hei venner,

Som de fleste av dere har fått med dere, har jeg i det siste ødelagt endel for NWe. Dette har vært gjort fordi jeg, sammen med flere andre, har i det siste gått utrolig lei NWe sin gjennomførte elendighet. Vi kan se det slik -

- Diplomatiet er elendig: vi har små venner som ikke kan hjelpe oss med noe, og har låst oss selv i et hjørne, med mange store fiender rundt oss
- Aksjonene er forferdelige: det er dårlige folk som styrer aksjonene, angrepene er dårlig organiserte, og de få som faktsik angriper sender hovedsakelig halve nukes og adelstog i hytt og pine, opp til minutter mellom adelsmennene og toget opp til flere timer etter nukene.
- Medlemene golder alt for lav standar: det er utrolig mange noobs som ikke kan en drit, og som bare bidrar med de få poengene de har, og skriker etter hjelp med en gang de får den minste inc på en av byene sine.
- Forumet er alt for uoversiktelig, dårlig organiser, og tyder på dårlig ledelse. Det dårlige forumet fører til at ingen får støtte når de skal, folk gidder ikke lese forum, og går glipp av viktige poster.

Det er også flere ting man kan peke fingeren på. Men hovedsaken er at internt fungerer ikke stamme i det hele tatt. Derfor taper vi byer på alle fronter, og vinner lite terreng der ting fungerer litt, og det er aktive medlemmer. På denne måten hemmer stammen de aktive, gode medlemmene, som kunne utrettet mye større ting om ting rundt dem fungerte.

Derfor tenker jeg, sammen med et par andre å bryte ut til en elite stamme. Sammen kan vi fort utrette mer enn NWe på halvparten av tiden, og samtidig øke spillegleden til de involverte betraktelig.

Håper dere følger meg, slik at vi sammen kan bygge en ny, velorganisert stormakt, hvor alle medlemmer som blir med fra starten av får et ord med i spillet, og er med på å bestemme hvordan stammen skal være bygget opp.

MvH,
[player]Skelethor[/player]
 

DeletedUser

Guest
Spilleren Skelethor (juridisk eier) har overhodet ikke noe ansvar for dette.

Denne personen har benyttet BÅDE spillerkontoen, samt signert et rundskriv med spillerkontoens unike navn. Hadde det ikke vært for dette hadde saken ikke vært riktig så interressant for Datatilsynet.

Rundskrivet var således (kopi oversendt Datatilsynet). Husk dette har ingenting med han som opprinnelig var Skelethor (kontoeier) å gjøre...

Opprinnelige eieren på Skelethor ga bort passordet sit.. Doh...
 

DeletedUser

Guest
Godt brev btw. Mange gode poenger. Jeg har sett mye av det samme som mottager av de omtalte angrepene. Kudos for å offentliggjøre det. Burde kanskje legges under Funny mails though.
 

DeletedUser

Guest
Seriøst... Du vil få han i fengsel for å ha slettet forumet deres ?

Hva med f.eks. POKE ME ?

Blir nok ikke noen fengselsstraff. Derimot er vel en mindre bot mere sannsynlig om det har vært brudd på Dataloven. Er jo uskyldig inntil det motsatte er bevisst. Er vedkommende under strafferettslig alder informeres foresatte. Og regner med de tar et lynkurs i dataetikette.

Og straffen er ikke for verken å ha slettet noe forum eller sparket alle spillerne fra stammen. Straffen vil være for brudd på Dataloven, i forhold til misbruk av identitet på annen persons registrering.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Er vedkommende under strafferettslig alder så blir det en sak for barnevernet spom mest sannsynlig vil kalle inn til en samtale og la dette gå i glemmeboka...

Uansett så er han den juridiske eier av skheletor kontoen og dine forsøk på å lage en sak ut av dette vil ikke føre til annet enn magesår for deg når til og med datatilsynet fniser av at du tar opp en sak angående ett nettspill hos dem...

Ta deg sammen Chris og send alle nuksa på meg en gang til så kanskje du føler deg litt bedre ;)
 

DeletedUser

Guest
Chris, du skjønner at dette er et spill? :eek:
Synes du drar denne litt langt, og jeg skjønner heller ikke hva Skelethor har gjort "feil"...Kudos for fin melding :cool:
 

DeletedUser

Guest
Chris, du skjønner at dette er et spill? :eek:
Synes du drar denne litt langt, og jeg skjønner heller ikke hva Skelethor har gjort "feil"...Kudos for fin melding :cool:

Du skjønner virkelig forsatt ikke hva han har gjort galt? Foreslår at du leser Chris sine poster igjen.

Om det er spill får så være, det er forsatt en brudd på "§15 Identitetstyveri og bruk av uriktig identitet", om det er alvorlig nok får vel datatilsynet vurdere :rolleyes:

Det verste som kan skje er vel at gutten får litt kjeft fra sine foresatte eller noe slikt.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Chris:
Så lenge Skelethor-kontoen har skiftet eier i tråd med spillets regler er det lovlig for den nye eieren å si og mene hva h*n måtte ønske.

Du påpeker også at den nye eieren har skrevet under et brev med brukernavnet til Skelethor-kontoen. Jeg må minne deg på at denne spilleren faktisk er eieren av kontoen (dersom man går ut i fra at kontoen ble overtatt på lovlig vis). Ettersom h*n er eieren av kontoen er det fullt lovlig å signere brev med sitt eget kontonavn.

Dersom du fortsatt mener det her har skjedd et regelbrudd ber jeg om at du sender inn en ticket i stedenfor å diskutere det her - dette har heller lite med "v4 ryktebørsen" å gjøre.

Dere andre
Kom dere tilbake til topic! :D La oss få noen nye rykter og ferkst v4-sladder :)
 

DeletedUser

Guest
Noffe, du skulle ikke slutta :(

blei stille her nå. ingen saftige rykter, ingen diskusjoner.

kjedelig jo
 

DeletedUser

Guest
Hehe..
Sitter jo å overvåker, så kanskje jeg skulle slenge ut noe til alles glede? :)
 

DeletedUser

Guest
Noen rykter sier at jeg fortsatt er her, og til og med hos ER? Dette forundrer meg. Noen som har hørt noe?
 

DeletedUser

Guest
Noen rykter sier at jeg fortsatt er her, og til og med hos ER? Dette forundrer meg. Noen som har hørt noe?

Kom ikke som ett sjokk.. Du er jo flink med propagandaen din.
Men antar at du akkurat fikk ny konto der, eller for en uke siden? ^^
 

DeletedUser

Guest
Ryktene skal ha det til at Capes hadde en grei overgang fra Varg.
 
Topp