Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Tror det er det Chris Swordfinger anklager meg for...
Og nå som han har innsett at han tok feil hele tiden, gidder han ikke lese meldingene jeg sendte for 4 dager siden IG... -.-
 

DeletedUser

Guest
Hørt rykter om at enkelte EASY-spillere prøver å adle seg ut i vest-rimmen bak NW-familien. På små spillere som har spillt over 20:1-tiden..

Stemmer dette da? Mhh :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hmm, de ryktene jeg hører er heller det at EASY spiser seg inn i K34 på NW-spillere.. :)
 

DeletedUser

Guest
Det er jo fakta, de har jo en front der..

Men det er visse ting som skjer i K33 atm..
 

DeletedUser

Guest
La oss legge inn litt genrell statistikk; NWe/NWp vs VARG/EASY :)

Side 1:
Tribes: NWe NWp
Players:

Side 2:
Tribes: VARG EASY
Players:

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 285
Side 2: 644
Forskjell: 359

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 17
Side 2: 83
Forskjell: 66

image.php



og så tar vi statistikken litt lenger tilbake i tid

Side 1:
Tribes: NWe NWp
Players:

Side 2:
Tribes: VARG EASY
Players:

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 1,112
Side 2: 2,422
Forskjell: 1,310

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 94
Side 2: 254
Forskjell: 160

image.php



Synes dette forteller det meste ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er jo fakta, de har jo en front der..

Men det er visse ting som skjer i K33 atm..
Nei, så koselig. Kanskje jeg skal ta meg en tur dit selv. ;O

ZaniX bekrefter i alle fall ryktene om at NW-familien taper terreng om dagen. Fremtiden ser ikke lys ut for de. :)
 

DeletedUser

Guest
Hører også at VARG og EASY har eller skal inngå en slags allianse med småstammene ~WON~ og Romana slik at VARG og EASY kan kjøre et løp ut på rimmen vest for NW-familien.
 

B L A C E

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hører også at VARG og EASY har eller skal inngå en slags allianse med småstammene ~WON~ og Romana slik at VARG og EASY kan kjøre et løp ut på rimmen vest for NW-familien.

He he.. Håper jeg ikke fornærmer deg når jeg sier at du driter på draget ;)

Vil nå påminne at dere har masse-rekruttert noobs siden starten og fått svidd for det nå. HvM er også et eksempel på at alliansene deres ikke er noe særlig gode.

Syns også at det er litt tragisk at dere skal angripe oss via propaganda :D
 

DeletedUser

Guest
de klarer ikke noe bedre en ord, husk nå Nwe: øks er skarpere en tastaturet
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ryktes at SA for harde livet prøver og få med både Bulls og BNP til og gå til krig mot oss. Alså, SA er dobbelt så store som oss i 7KEYS, men dem løper rundt som hodeløse kyllinger for og prøve og få med seg noen flerne som som er 3 ganger vår størrelse til og klar oss av!

Hadde vært flau av og være i IAP eller alianse med den stammen der...



noobsa burde vært beskyttet mot seg selv!

Litt knask for dem som gidder og lese...

Delt forum TKRC / ~SA~

Blacki99


BlueBatCat den 12.04. klokken 21:43 Siter
Vi burde samle et organisert angrep mot blacki99 før han utrydder spillerene våres en og en!
jauhar89 den 12.04. klokken 21:45 Siter
jeg er med:), alle som er med sier ifra her:9
LarZerioN den 12.04. klokken 22:12 Siter
meg også!
gwendole den 12.04. klokken 22:17 Siter
Hater å høres pessimistisk ut, men reality check, please. Han har 147 byer. Hvis vi klarer å ta ham mens han er i full narkose, burde vi klare å ta ti byer hvis vi har ca 50 nukes, og produserer 100 fakes. Dette vil ta ham 2-3 dager å få tilbake.

Jeg har spilt store kontoer før, trust me, det er umulig å ta en kar på denne størrelsen hvis han gidder å kjempe imot.

Gwen
(tidligere Aremoric på v2)
BlueBatCat den 12.04. klokken 22:20 Siter
*synger* Å Johan :)
RUAB den 12.04. klokken 22:21 Siter
da får vi stacke byene i front mot han så han møter en mur.. så han iallefall ikke får ta så lett byer av oss.. så får vi bygge oss sterke bak han..
BlueBatCat den 12.04. klokken 22:27 Siter
Hvis SA hadde stått sammen som en spiller og dannet mange gode angrep mot han kunne vi klare det. Vi kunne planlegge fult og helt til minste detalj.
gwendole den 12.04. klokken 23:56 Siter
Unskyld min uvitenhet, men hva vet du om det? Har du noengang spilt med 200 byer?

Et eksempel fra v2: Tre spillere på min størrelse gikk inn for å ta meg. Vi var store alle sammen. (litt over 200 byer hver)

Jeg hadde mellom 300 og 500 innkommende. Kontinuerlig. 80% fakes, 20% ekte. Jeg hadde ikke premium. Jeg var ikke spesielt rutinert, men stacket selvsagt litt opp i front. Jeg fikk lite støtte fra stammen, og hadde stort sett offensive styrker.

Jeg mistet ca. 10 byer på en uke. Blacki er mer rutinert og har mer defensive styrker. Hvis er geografisk litt lengre unna ham. Han har (sist jeg så etter) premium.

Så hvis vi går sammen alle sammen, klarer vi å ta ti byer av ham hver uke (og da snakker vi kontinuerlig spill, alle sammen, vi snakker vakter om natten osv.). Gitt at han ikke er tungt løsemiddelskadet, så etablerer han seg i et nytt område. Husk at hans produksjon gir ham muligheten til å lage en adelsmann
hvert femte minutt. Så når han er oppe i grei marsfart, vil vi ta 2-3 byer fra ham hver dag, og han tar 2 byer hver dag på et annet sted.

Så all logikk tilsier remis. Eller at vi avslutter offensiven etter en uke eller to, med noen få byer i gevinst.

Så jeg vil ikke delta, men hvis noen vil kjøre angrep, lykke til.

Gwendole
tailer321 den 13.04. klokken 00:05 Siter
fy faen dette blir for dumto g høre på, litt av en leder vi har :(
haaste den 13.04. klokken 00:45 Siter
nå er det slik at noen av oss ikke har noe valg blacki plukker oss en etter en
drrenberg123 den 13.04. klokken 05:15 Siter
jupp, han har speidet alle byene mine na :( Jeg maa gjore noe her!! Trenger den stotte jeg kan faa regner jeg med, Blacki99 og cerio, er min nermeste naboer
spion kg den 13.04. klokken 07:08 Siter
vi bør lage gruper som tar fårsjelige folk først så knuse blacki
drrenberg123 den 13.04. klokken 07:20 Siter
Noe maa gjores ihvertfal... Vi kan jo begynne a trykke dem nedover... Jeg er jo midt i da og cerio kommer nokk til aa angripe med etterhvert ogsaa saa trenger nokk noe hjelp her!
gwendole den 13.04. klokken 07:25 Siter
Vel, tailer, jeg er litt usikker på hva du klager på. Hvis du har problemer med at jeg er uenig med deg, så burde du kanskje ikke være med i noen stamme. Det er uenigheter i alle stammer. Hvis problemet er at du ikke vil vite hvordan det er å krige i litt større skala, så får jeg jo beklage at jeg informerte deg :)

Gwendole
tailer321 den 13.04. klokken 08:07 Siter
alle som har spilt på store kontoer vet at man ikke ta n sånn spiller over natten, men man må jo ha et mål og gå etter istedenfor og adle barbarbyer og spiller med 50k. Synes blacki er et fint mål og gå etter.

Bare synes du har veldig negativ innstilling til og være en stamme leder, han skal liksom motivere og ta tak i ting. Synes det blir ganske dumt vis vi ikke prøver og gjøre noe med han, bare la han adle ned de som liker der ned uten at han får motstand.
gwendole den 13.04. klokken 08:32 Siter
Velvel. Jeg adler barbarbyer og spillere rundt 50K. Jeg har spilt halvparten så lenge som deg, og har snart 900.000 poeng. Og det er jo ikke så ille på under fem måneder, synes jeg.

Men jeg skal ikke fortelle noen andre hvordan de skal spille. Noen liker å krige mye, andre liker å vokse seg stor. Og det er plass til alle disse i stammen.

Jeg prøver imidlertid å si at det kan bli ganske tungt å adle store spillere. Men hvis den meldingen har kommet igjennom, så er jeg fornøyd.

Gwendole
haaste den 13.04. klokken 08:36 Siter
problemet er at ledelsen må se at blacki har tatt mange byer fra oss
har selv 52 inkommende fra ham nå
da hjelper det lite å adle gråbyer
gwendole den 13.04. klokken 08:50 Siter
Og de som er i nærheten gjør sitt beste for å hjelpe. Går jeg ut fra. Eller hva?
tailer321 den 13.04. klokken 08:58 Siter
men vist vis det er plass til de som adler grånyer er jeg i feil stamme :(

Grunnen til at jeg har så lite poeng er at jeg har kirget mot xwiener og sircaesar i hele v4, og de to er har vært noen utorlig gode forsar og angreps spillere.
gwendole den 13.04. klokken 09:39 Siter
Velvel. Jeg adler gråbyer. Og det er plass til meg :) Du kriger, og det er plass til deg. Og du har forstått at man vokser mindre når det er krig.

Da er jo alt i skjønneste orden sett fra min side :)

Gwendole



Delt forum TKRC / ~SA~

Blacki99

drrenberg123 den 13.04. klokken 09:44 Siter
Mes saan alikevell, er det noen som ikke er i krig her nede som kan bistaa meg etterhvert? Jeg regner med angrep naar som helst...

Gwendole, hva ville du gjort i denne situasjonen? Bruke angrep som forsvar eller bare hive in en masse med forsvar i byene han angriper? Jeg har jo ikke raad til aa miste for my her nede siden jeg ligge tett i tett med disse 7keys gutta
drrenberg123 den 13.04. klokken 09:45 Siter
Og regner heller ikke med at de vil spare paa rambukker og katapulter
gwendole den 13.04. klokken 10:19 Siter
Jeg fikk Henry001 med assistanse etter meg for en stund siden. Jeg dodget en del, snipet adelsmennene, og stacket innimellom. Måtte opp noen ganger om natten på det værste, men mistet ingen byer.

Så hvis det er en som angriper deg som har flere poeng enn deg, pass på at du bare tar ut adelsmannsangrepene hans. Og kommer det fire angrep på et sekund eller to, dodge det første, ta ut de tre neste.

Men gi meg en by eller to, så skal jeg se om jeg kan få stacket dem litt.

Gwendole
haaste den 13.04. klokken 18:25 Siter
en liten oppsumering av dagen
våknet opp til 56 ink mistet 1 by som jeg nå har tatt tilbake
driver nå å forbereder meg på en ny omgang fra blacki
gwendole den 13.04. klokken 21:27 Siter
Veldig godt jobbet. Imponert.

Hva er fake-raten hans?
haaste den 13.04. klokken 21:39 Siter
ca 40% fake



Delt forum TKRC / ~SA~

bnp

spion kg den 13.04. klokken 07:45 Siter
er det noen i ledelsen her som kunjne prøvd å få bnp til å krige mot 7keys da vile problemene roet seg i k 53
gwendole den 13.04. klokken 08:48 Siter
Vi har (mer eller mindre offisielt) fått med BULLS.

Men det er hemmelig, så det må ingen si til noen utenfor stammen.
Redigert av gwendole den 13.04. klokken 08:49
spion kg den 13.04. klokken 20:21 Siter
så bnp vil ikkje ha krig med dem?
øl og vin den 13.04. klokken 21:11 Siter
det lurer jeg og på!?
catokul den 13.04. klokken 21:20 Siter
spion kg trenger hjelp får bare vært på¨5 min vær dag fordi pcn min er hærpa. trenger kv:(
gwendole den 13.04. klokken 21:23 Siter
Sett meg opp.
catokul den 13.04. klokken 21:24 Siter
takk


..og sånn forsetter de og gnåle som kjerringer isteden for og starte og krige!
 

DeletedUser

Guest
gwendole den 12.04. klokken 22:17 Siter
Hater å høres pessimistisk ut, men reality check, please. Han har 147 byer. Hvis vi klarer å ta ham mens han er i full narkose, burde vi klare å ta ti byer hvis vi har ca 50 nukes, og produserer 100 fakes. Dette vil ta ham 2-3 dager å få tilbake.

Jeg har spilt store kontoer før, trust me, det er umulig å ta en kar på denne størrelsen hvis han gidder å kjempe imot.

Gwen
(tidligere Aremoric på v2)

Ikke akkurat den innstilligen man skal ha dersom man leder en stamme i TW vel? :p Hvis man tenker sånn er det nok umulig ja, men med litt positiv innstilling og vilje kan du få til det meste. Særlig hvis du har en hel stamme i ryggen ;)

Flaut for SA dette.
 
Topp