Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
BoB er forsvars løse og frir til alle stammene i verden.. andre folk i stammen begynner å bli frustrerte og tar arbeidet på egend hånd og skriver til stammer og spør om de har lyst på en IAP eller Ally :rolleyes:

Å de stammene som ikke vil ha noen form for samarbeide med dem. Starter de krig i mot
 

DeletedUser

Guest
haha, ja :D

husker de tokk oss opp som fiender fordi 1. vi sa nei til sammarbeid. 2. Vi angrep en by fra dem som var flyktning :eek:

stakkars BoB.. like greit å oppløse den når det er så mye rot i den
 

DeletedUser

Guest
:) er jo kjempe greit at BoB er der. De tar jo inn alt av spillere rundt seg.
Mye lettere for meg/stammen og holde orden på de :D
og ettersom stammen har mye interne stridigheter og kaos klarer de selv å skakk kjøre stammen.
Hvem har de ikke søkt diplomatiske forbindelser med da ? :p
 

DeletedUser

Guest
hmm, vansklig å si :p men ja.. over til rykter kommet ny stamme.. Solo :rolleyes:

tror nok ikke de kommer til å vise så mye, er jo rett i Nwe cuset og blir nok spist levende av folk rundt :) liten tro her altså
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at NWe har funnet en ny flyktningsleir, nemlig stammen *S*.

Ryktene sier også at stammeprofilen til NWe er noe utdatert :)

Edit: Opps, litt sein ser jeg..
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke helt navnet :confused:. Blir ikke mye solokjøring med 30 spillere.. Eller, så innaktive som de fleste er så blir det jo kanskje som å kjøre solo for noen av dem :rolleyes:

Meen men, stort værre enn det NWe har vært i det siste kan det ikke bli, så muligheten for at dere har "byttet opp" er jo der :)
 

DeletedUser

Guest
Hører ferske rykter om at ~WON~ innleder ett samarbeid med ITV. Men er det merging på gang eller en alianse de planlegger. :rolleyes: :p
Var vell å forvente at de kom til å gjøre noe slikt.
 

DeletedUser

Guest
He he:p Denne passet bra på ryktebørsen i hvertfall;)
Uansett hva vi gjør fremover så burde dere bare bli glade for det. Det var dere som klagde på at det ikke var noen stammer som var noe utfordring for dere;)
 

DeletedUser

Guest
Nei det gjør eg så absolutt ikke. Eg sa jo at denne passet bra på ryktebørsen;)
 

DeletedUser

Guest
Utrolig ferske rykter forteller meg at EASY er redde for at ~WON~ skal innlede sammarbeid med ITV.
Desse ryktene forteller også at EASY startet krigen mot ~WON~, bare fordi alle andre oppe i nord også var i krig med dem, noe som trengst for å utslette ein så godt orgenisert stamme som ~WON~ er.
 

DeletedUser

Guest
Kan avbekrefte ryktet om at vi er redd for at WON skal innlede noe sammerbeid med dere. Satser selv på at dere skal merge. :) Blir enklere å se fremmgangen i denne krigen da. ;)
 

DeletedUser

Guest
Vær snille, merg. Jeg gleder meg til å se ledelsen krangle og dere etterhvert splitter opp :)
Seff er det også et pluss at statistikken blir samlet, kjør på sier jeg!
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at lederen av BoB ljuger for sine stammemedlemmer, for å prøve å vinne tilbake lojaliteten etter å ha begått en mindre heldig tabbe i går kveld. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Utrolig ferske rykter forteller meg at EASY er redde for at ~WON~ skal innlede sammarbeid med ITV.
Desse ryktene forteller også at EASY startet krigen mot ~WON~, bare fordi alle andre oppe i nord også var i krig med dem, noe som trengst for å utslette ein så godt orgenisert stamme som ~WON~ er.

Rykter kommer og går om at EASY er redde for mindre stammer, merkelig nok blir bare disse ryktene avkreftet på alle punkter. Om ~WON~ skulle merge med ITV, ville det ikke gjøre noe forskjell, da EASY er fiender med begge likevell.

Rykter hinter til litt mer research og vanlig vett før man velger å sette ut ett rykte.
 

DeletedUser

Guest
~WON~ kommer aldri til å merge med noen. De har aldri merget før og kommer aldri til å gjøre det heller. Så hvis dere håper på det blir dere skuffet desverre;)
 

DeletedUser

Guest
Niks. Et par av de medlemmene som fortsatt var aktive der spurte om de kunne vere med og da sa vi selvsagt ja. Men det var langt ifra det man kan kalle en merg.
 
Topp