Ryktebørsen

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Du har faktisk adlet 2 gråbyer i k54 :p

Ankh Mapur[13] (482|584) K54 788 Forlatt johan j1234 [M-S] 2010-09-14 01:40:01
Ankh Mapur[18] (486|576) K54 4,845 Forlatt johan j1234 [M-S] 2010-09-24 17:39:20



Stor i ord, liten på jord :eek:

Do'h lær deg litt om adling.

Kalles egentlig ikke gråbyadling når personen går grå etter at du har nuka han og begynt med adlinga...

Syns i allefall ikke i...
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Fakta er at M-S dritter seg veldig mye ut mot veldig mange og grunnet dems nye ledelse og angrep mot tidligere ledere har de skaffet seg et dårlig utgangspunkt plutselig. Samt at gråbyadling innenfor alle andre store stammer sitt område ikke blir sett på som smart.. :cool:

Angrep mot tidligere ledere?

Det vil i VELDIG GJERNE HA ET BEVIS PÅ :)
 

alexandra80

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Egentlig synes jeg ikke en snurt, litt redd leder som er "stor i ord,liten på jord" burde få så mye oppmerksomhet her.
Men om ryktebørsen skal fungere må vi jo få på plass litt sannhet her i forumet også, ikke bare avledninger/vildledninger;)
NATO satte M-S i en situasjon som gjorde det umulig å ikke avbryte alliansen med dem.
Det minte litt om 12-åringen min sin metode å manipulere på.
Men jeg er ikke her for å sverte, ydmyke eller sjikkanere en som fortjener det, bare for å si at M-S sine tre tidligere medlemmer som var en del av styret og leder ALDRI har blitt angrepet av oss.
Til det har vi for mye respekt for hverandre. Noen sater stort på andre verdener, og de har valgt å starte et eldresenter på denne verden for å strekke til på de verdnene de har større ansvar og kontoer som tar mer tid.
Foundere og iniativtakere(den harde kjerne;)) til M-S er fortsatt med og vil alltid være med her på topp i verden 6!
 

zeanil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Zippymaster: Hva er det jeg har sagt hele tiden ? :) M-S og F-F-D vet ikke hva nukes er. men jeg er litt stolt over at de ikke har sendt 3k lk uten noe som de gjorde før.

Johan j1234: Du sier at de byene var spillere som sluttet? Det er like skuffende at du adler en spiller med 700 poeng som er barbar med 700 poeng.

Alexandra: Jeg tviler på at dere vil være på toppen lenge meg koordinasjonen og nuke ferdighetene stammen deres har :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Angriper M-S, Nato?

Nei, eller dere tror ikke det, det at dere brytter alliansen vår og vil sette den på IAP for å kunne støtte F-F-D som også er deres allierte mot oss, nei selvsagt angriper ikke dere oss :rolleyes:
"Vi vil ha IAP med NATO, men vi støtter personene de angriper så de mister mer tropper" - M-S.
Du kan tolke det slik du vil :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Egentlig synes jeg ikke en snurt, litt redd leder som er "stor i ord,liten på jord" burde få så mye oppmerksomhet her.
Men om ryktebørsen skal fungere må vi jo få på plass litt sannhet her i forumet også, ikke bare avledninger/vildledninger;)
NATO satte M-S i en situasjon som gjorde det umulig å ikke avbryte alliansen med dem.
Det minte litt om 12-åringen min sin metode å manipulere på.
Men jeg er ikke her for å sverte, ydmyke eller sjikkanere en som fortjener det, bare for å si at M-S sine tre tidligere medlemmer som var en del av styret og leder ALDRI har blitt angrepet av oss.
Til det har vi for mye respekt for hverandre. Noen sater stort på andre verdener, og de har valgt å starte et eldresenter på denne verden for å strekke til på de verdnene de har større ansvar og kontoer som tar mer tid.
Foundere og iniativtakere(den harde kjerne;)) til M-S er fortsatt med og vil alltid være med her på topp i verden 6!

hvilken possisjon var dette da? dere snakker bullshit nå, ikke noe dere har fortalt oss, fordi vi ga tips mot å gå mot F-F-D som dere delte Kontinentet med? det er strategi og taktikk det, men dere vil vel dere kontinentet dere og sitte fast til dere går ned :)
Fin taktikk!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at jeg har begynt å spille på V6 igjen bare for kos :)

Og gjett hva..... JEG HAR FAKENICK!

HIGH FIVE!
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier også at smack savner vår gamle spekterdude !! where are you my man spekter ??
 

DeletedUser

Guest
rykte sier at flere og flere begynner og bli lei gråbyadling

Alle synes det er litt svinat da sjø. Men det kommer alltid inn en del spillere som adler de som slikkerier, og det som skjer er at det smittes over til flere- som begynner å bli redde for clusteret, om at noen sniker seg inn- mens de tar seg en dupp, og hvis noen sniker inn adels- innom clusteret, kan du garantere deg at da er stackingen på vei også.

Dirty- og innmari provoserende. Mange spillere mangler den respekten for at man faktisk trenger en næringskilde. De aller fleste forstår ikke at de sager av den grena de sitter på i starten.
 
Topp