Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Det sies at stammen ranket nr 1 virkelig skjelver i buksene etter å bli tatt igjen av Yakuza, dette har nå gått så langt at de truer spillere i det på nær vei oppløste J.F.F om å bli med dem.


Er selv en J.F.F spiller og jeg gikk da dit frivillig over...Spillet går videre og jeg personlig sto på samme sted.
Nå utvider jeg mer enn noen gang og må si det er vel flere som starter å merke presset fra de beste av de beste;);)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Spørsmålet var ikke rettet mot deg, om du da ikke har spilt i J.F.F.
Lenge siden jeg var på ferie, var noen dager i brylupp om det er de ryktnene du har snappet opp???
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at selvom sommeren straks er over så vil mange få det hett rundt ørene i tiden som kommer :eek:
 

DeletedUser

Guest
hett rundt ørene

det blir spennende hvem som overlever kampen det nye året:)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Nytt år??
Ryktes at Dommola kontoen igjen har våknet etter sommeren.
Og at det foregår småkamper i mange kontinent. Så sommeren er definitivt over.
 

DeletedUser

Guest
Hvem har sagt at jeg må angripe gamle venner da?

Kan da holde meg nøytral;)
 

DeletedUser

Guest
nøytral?

ja, hold de nøytral og se hva som skjer da siste mann i en av stammene er ferdig! da dette skjer så står du helt alene mot alle andre!
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Gjør du ikke som stammen du tilhører ber deg om??
Om ikke så ville jeg aldrig hatt deg i min stamme.
Hvor er lojaliteten liksom??
 

DeletedUser

Guest
Er skuffa over J.F.F medlemmene som gikk over. De fungerte jo så sinnsykt bra sammen i J.F.F defensivt! Var imponert, men så kommer bare UNI med "Vil du være med i vår stamme" også går dere rett over til fienden??
 

shakira

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er skuffa over J.F.F medlemmene som gikk over. De fungerte jo så sinnsykt bra sammen i J.F.F defensivt! Var imponert, men så kommer bare UNI med "Vil du være med i vår stamme" også går dere rett over til fienden??

er nok heller omvendt, frøken

dem søkte seg inn som et vanelig bruker ;)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
er noe som heter å gå ned med flagget til topps..... men (kan vi komme til dere/vi vet vi har tapt)
(kom til oss eller bli adlet)

var endel som byttet side under 2 verdenskrig også stor mulighet for å havne i dårlig situasjon senere. Alltid sikkrest å holde seg på samme side under en krig/ her i samme verden(3)


men for all del spillere og stammer har forskjellige syn og meninger.
 

DeletedUser

Guest
bytte side: ikke smart

å bytte side kan føre til konsekvenser iallefall om stammen dem bytter til(uni i dette tilfellet)!

grunnen er at vinner uni så kan de tenke: ja, da har vi vunnet og vi har fått stor hjelp ifra j.f.f som "søkte" seg inn(tydeligvis) og da kan vi bare adle dem nå som vi er trygge(kaste de ut av stammen) og ferdig med dem siden de var dårlige tapere!



en ting som skjedde med meg på en speed var:

stammen vår hadde vunnet og det var bare å vente på premien(alle skulle dele hadde vi bestemt) og da det var litt midt på natta så skjedde dette:

jeg ble kastet ut av stammen og de begynte å adle meg. heldigvis fikk jeg to stk på MIN side, men de to andre var for sterke og de adla ned ene personen o deretter den andre! tilslutt tipper je en person var igjen! alt var planlagt:)kjipt! men enda så var jeg med i samme stamme hele tiden!


men om du skifter stamme midt i en krig så er det værre! så ikke bytt stammer!den beste æren du kan få er å kjempe helt til du vinner eller taper alt!
 

DeletedUser

Guest
slette konto

Ikke bare sette kontoen på slett når det har gått dårlig en stund altså?



nei, det er bedre å IKKE gi opp! det beste er å bare spille til du er dead man:)det er et artig og utfordrende spill så tipper mane her spiller på grunn av det
 
Topp