Ryktebørsen

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Rykte kan bekraftes!
skal bli spenne å se statestikken når ougen kontoen får kommet seg nermere kristian igjen for å ta tilbake den byen som ble tatt der uten støtte tilgjengelig.

Ryktes at kontoen Blazer var på nippet til å bli borte før den rakk å stikke av bak HAWT sin front som en slags flykt fra ougen kontoen ^^
Moral FTW

Er det en slags trend på v3 sine tapene stammer å legge all skyld på KV'ter når noen mister byer?
siterer til Blazer, janrune, wtorleif, dr.killer og RDI-RS :D
Bekreftes?

- Bunny

Kan bekrefte janrune, RDI og Dr.killer (samme vakt).
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ryktes at bunny mener det er en unnskyldning og miste byer pga dårlig kv:)
Ryktes også at Ougen kan dra tilbake der han kom fra:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ryktes at bunny mener det er en unnskyldning og miste byer pga dårlig kv:)
Ryktes også at Ougen kan dra tilbake der han kom fra:rolleyes:

Ryktes jo faktisk at folk var enig i den påstanden min. du må også huske å se forskjell på meninger og påstander på folk her inne på et propoganda forum...-.-
Av det jeg skjønner av det du skriver, så tror du at det er jeg som sier at folk taper byer pga dårlige KV. men det jeg poengterte til var at fienden sier mange byer blir aldet på grunn av at de har hatt dårlig KV.:eek:
Med andre ord, helt motsatt når det var de som sa det å ikke jeg.

Jeg har Aldri sakt at en KV er unnskyldning til å miste byer så ikke kom her å legg noe på meg som ikke er sant!

Skaff deg litt oversikt over ting før du kommer her, og kommer her...
Aner forresten ikke hvor ougen kom fra så det får du ta med h*n å ikke meg.:p
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
de er til for å brukes ja men ikke sløses, hva tjener dere på å nuke stackede byer? er jo jeg som tjener medaljer og OD :) dere gjør jo meg en tjeneste siden jeg elsker å få OD :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Ja, send dem heller på meg!! Når jeg har all min def ute hos andre som blir angrepet så vil det jo være perfekt angripe !
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Jammen Alive og Elite har jo rykket i fra meg på ODD. Om ikke HAWT, POP, -ice- eller noen andre "stammer" snart tar tak i ting og starter med å angripe meg, så får jeg begynne å angripe meg selv! :mad:
 

DeletedUser

Guest
vi kan gjerne angripe deg, men da må ougen gi oss byer. Når vi er ferdige med ougen, da er det større mulighet for at du får deg mye incs...;)
 

Sirkillalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha.. da røyk den sjansen Kvæna :) men kan jo angripe deg jeg.. jeg har jo ikke så mye å gjøre alikavæl ;)
Men du må la meg vinne da :D
 

DeletedUser

Guest
da blir det lenge til du får inc kvæn for ougen kommer de ikke gjennom :D

hehe, nei ikke så lenge de fortsetter med sine elendige adles nukse som er avslørt i det sekunde du ser på incsa dine ^^
skjeprings folkens, dere kommer aldri til å få fjernet ougen..:cool:
 

DeletedUser

Guest
ryktes at jeg savner den gamle ougen noe så inn i(jeg vil ikke ha noen notifications nå).
Jeg savner hans tomme byer, hans dårlige tog, hans dårlige snipeferdigheter, og sist men ikke minst, hans lite aktivitet!


-blazer
 

DeletedUser

Guest
ryktes at jeg savner den gamle ougen noe så inn i(jeg vil ikke ha noen notifications nå).
Jeg savner hans tomme byer, hans dårlige tog, hans dårlige snipeferdigheter, og sist men ikke minst, hans lite aktivitet!


-blazer

Er du ikke gla i meg som Ougen? :confused:
Syns det er en frelse igrunn å få miste alle byene sine sånn at du kan slutte:eek:
Får jo så mye mere tid til annet :cool:
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Sitat:
Opprinnelig skrevet av bunny
Rykte kan bekraftes!
skal bli spenne å se statestikken når ougen kontoen får kommet seg nermere kristian igjen for å ta tilbake den byen som ble tatt der uten støtte tilgjengelig.

Ryktes at kontoen Blazer var på nippet til å bli borte før den rakk å stikke av bak HAWT sin front som en slags flykt fra ougen kontoen ^^
Moral FTW

Er det en slags trend på v3 sine tapene stammer å legge all skyld på KV'ter når noen mister byer?
siterer til Blazer, janrune, wtorleif, dr.killer og RDI-RS
Bekreftes?

- Bunny




Kan bekrefte janrune, RDI og Dr.killer (samme vakt).

Kan vel bekrefte at jeg ikke har spilt i v3 de siste 6mnd ca. eller ca 16.Desember eller noe.
Ougen og Dommola var de siste jeg tok byer av.
Hva som skjer i v3 vet jeg ikke, så ikke dra navnet mitt inn i v3:)
 
Topp