Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
likevel så er det ingen poeng i å ta byer du ikke greier å beholde :p
Ikke minst når det er rundt 7-10 forskjellige spillere som angriper så skulle det bare mangle at en greier å adle noe?
(fra starten av kampanjen fra L-S så leder jeg soleklart med flest adlet byer.
Ougen: + 12
L-S: 1 - 1 = 0 ) :D

ser også at det er nye utrbryter stammer her nåå.. fins det ikke en hovedstamme her mere?

Hadde ikke jeg tabbet meg ut hadde jeg blodstacka den før du rakk og si hjelp:)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Hadde ikke hjulpet deg om du hadde blodstacka den hvis han hadde adlet den tilbake før blodstacken din hadde truffet :D
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
er fordi dere sluttet rett før angrepene kom det. hadde nok skjedd det samme om dere hadde fortsettet å ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde ressusser nok til å få 60k tk dit innen 24 timer, og 50 deff byer innen 80

at jeg var treg å re-adle var abre ett enkelt tilfelle.. hadde nukse nokk og adels nokk i nabo byen til å både snippe og nuke ned den byen før du i det hele tatt hadde adlet den :)

men takket være bryllupp etc så har jeg hatt lite tid slutten av denne uka :) slike feil gjøres ikke flere gang!
Du kan ikke blodstacke en by 24 timer senere vettdu! re-adling skjer som oftest sekunder eller noen FÅ timer etter dine tog :cool:
 

DeletedUser

Guest
Blodstacking er fullt gjennomførbart etter 24 timer så lenge man har def nok til å hindre eventuelle readlinger før det. Se logisk på det, man trenger ikke å blodstacke en by for å drepe adels. Get your facts straight :cool:
 

DeletedUser

Guest
nå var ikke du tilstede akk i denne situasjonen som blir diskutert her da mr perfect.. du kan endre og vende på ting til alle er grønne i tryne, for det er alltid noe som "kunna blitt gjort på annet vis" etc... Generelt så er det såklart mulig å snippe for han, men du aner ikke hvordan denne situasjonen var så ikke kom her å kom her.

gidder heller ikke å forklare deg hvordan situasjonen var, men snakk om readlings muligheter/blodstacking ELLER snipping hadde ikke Sunny muligheter til slik situasjonen var da han adlet en by hos meg som vi da sankket om her.
 

DeletedUser

Guest
Jeg snakker ikke om akkurat denne situasjonen her, men om din generalisering av hvor tidlig blodstacking må gjennomføres. Igjen, get you facts straight ;) Ser ut som du har erkjent sakens kjerne, however, så jeg gidder ikke kverulere mer :p
 

DeletedUser

Guest
Igjen, jeg svate relatert på saken vi her diskuterte Mr Perfect :p
 

DeletedUser

Guest
at jeg var treg å re-adle var abre ett enkelt tilfelle.. hadde nukse nokk og adels nokk i nabo byen til å både snippe og nuke ned den byen før du i det hele tatt hadde adlet den :)

men takket være bryllupp etc så har jeg hatt lite tid slutten av denne uka :) slike feil gjøres ikke flere gang!
Du kan ikke blodstacke en by 24 timer senere vettdu! re-adling skjer som oftest sekunder eller noen FÅ timer etter dine tog :cool:

Skal gjøre dette kort, fakta var at jeg rakk og få 3000 tk ditt, og hadde kommet med mye mer om jeg ikke hadde hatt 5 nukes som kom etter, om jeg da hadde fått de 60 tk dit hadde jeg da greid å beholdt byen, get it?
 

DeletedUser

Guest
hehe, "hadde" "vis" er det eneste jeg hører :) lite vits å forklare når det ikke gikk slik det skulle..
byen er Re-adlet og stacket så det er jo ingenting å diskutere mere.
Kampanjen mot meg har også nå stoppet helt opp, bare 7 incs incs igjen som kommer langt vekk istand ifra :)
 

DeletedUser

Guest
hehe, "hadde" "vis" er det eneste jeg hører :) lite vits å forklare når det ikke gikk slik det skulle..
byen er Re-adlet og stacket så det er jo ingenting å diskutere mere.
Kampanjen mot meg har også nå stoppet helt opp, bare 7 incs incs igjen som kommer langt vekk istand ifra :)

"hadde nukse nokk og adels nokk i nabo byen til å både snippe og nuke ned den byen før du i det hele tatt hadde adlet den." -bunny

*host*
 

DeletedUser

Guest
Neida, satt bare fast noe i halsen når jeg leste hva bunny skrev, men takk for omtanken :)

God bedring anyway? :D *trollface, lol, rofl, L.M.A.O.S.H.T.I.F.O.T.F.A.D.B.L.T.W.A.D.A.S.H.B.M.B.T.L.J.B.T.S, similar acronyms...*

Hmm.. jeg kommer virkelig ikke over at sunny og bunny sine nick ligner slik på hverandre :eek:
 
Topp